Formula 1 - 2026 - 8 - Itävallan GP

Davros

Well-known member
Liittynyt
14.5.2013
Viestit
6796
FIA kun tykkää muutenkin päättää tuloksia, niin heillä pitäisi olla oikeus lisätä muutama kierros kilpailuun, jos se tekisi siitä mielenkiintoisemman. Tallit voivat tankata hieman enemmän varmuuden vuoksi
 

CCMK

Well-known member
Liittynyt
9.11.2009
Viestit
16311
Tylsä kisa tosiaan tai ainakin hirvittävästi sen tuntuinen.

Valittaisin ehkä enemmänkin tästä, mutta toisaalta tuntui vasta ensimmäisen kerran tältä sellaisenaan koko vuotena. Taitavat alkaa jäädä erilaiset huipputallin autojen omat 'lastentaudit' tai muut kolaroinnit taka-alalle ja tälläkin on ollut vaikutuksensa kauteen. Monella tapaa joillekin asioita synkistäen ja joidenkin asioita oksettavan imelästikin imarrellen.

Tähän asti kun aina on tuntunut sattuvan ja tapahtuvan vaikka mitä vähän minkäkin eri asian muodossa. No tätä taustaa vasten ajetaankin Iso-Britannian Silverstonessa ensi viikolla.

Lewis Hamilton Ferrarilla ja nyt viimein sitten kauden avauskisan jälkeen voittanut George Russell varmasti haluavat tuon voittaa ja näistä toinen tallimääräyksellä voitaneen päästää ohi voittoon.

Varmaan toinenkin, mutta Andrea Antonelli saattaa asiasta olla painavaa toista mieltä kiitos enemmän kuin upeasti menneen alkuvuoden mistä hänkin on niin paljon kuin kehua haluaisi aivan vallan mielettömästi niin hyötynsä saanut.

Toisaalta sama koskee sitten mikäli tallimääräykseen Mercedes ryhtyy siellä niin Monzassa sitten Antonelli varmaankin saa kärjessä asianmukaisen korvauksen ellei tuolloin sitten jo mestaruustaisto merkitse liikaa ja Russell ala vähemmän yllättäen itse valittaa liikaa.
 

spotter90

Half Blind, Full Throttle
Liittynyt
8.9.2014
Viestit
12183
Sijainti
Helsinki
FIA kun tykkää muutenkin päättää tuloksia, niin heillä pitäisi olla oikeus lisätä muutama kierros kilpailuun, jos se tekisi siitä mielenkiintoisemman. Tallit voivat tankata hieman enemmän varmuuden vuoksi
Formula E-sarjassa tehdään näin, jolla korvataan turva-auton takana ajetut kierrokset.

En tiedä toimisiko tämä ykkösissä.

IMO kisa oli HMV, joten mitä voisin tästä blogiini kirjoittaa?
 

CCMK

Well-known member
Liittynyt
9.11.2009
Viestit
16311
FIA kun tykkää muutenkin päättää tuloksia, niin heillä pitäisi olla oikeus lisätä muutama kierros kilpailuun, jos se tekisi siitä mielenkiintoisemman. Tallit voivat tankata hieman enemmän varmuuden vuoksi
Erikoista oli tänään sekin, että melkein mistään verrattuna ihan vuoden takaiseenkin kisaan nähden ei tuntunut mitään rangaistusta tulevan koko kisassa. Ei niin mistään...

Ja harvat rangaistukset kohdistuivat muutenkin taas 'lyömällä lyötyihin' takarivin autojen kuljettajiin menestyksestä ja maineesta riippumatta.

Valikoivaa ja typerää touhua en muuta sano, mutta ei yllätä.
 

nordic man

Well-known member
Liittynyt
9.5.2009
Viestit
4335
Erikoista oli tänään sekin, että melkein mistään verrattuna ihan vuoden takaiseenkin kisaan nähden ei tuntunut mitään rangaistusta tulevan koko kisassa. Ei niin mistään...

Ja harvat rangaistukset kohdistuivat muutenkin taas 'lyömällä lyötyihin' takarivin autojen kuljettajiin menestyksestä ja maineesta riippumatta.

Valikoivaa ja typerää touhua en muuta sano, mutta ei yllätä.
Mistä siellä olisi pitänyt tulla rangaistuksia? Ihan rehti ja hyvä kisa oli.
 
Ylös