Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

PeePee

Team 107
Liittynyt
2.6.2001
Viestit
4237
Sijainti
Kiertoradalla
Oon luennolla, jossa KatriAntellin edustaja kertoo asiakkuudenhallinnasta. Jotenkin tuntuu, että ajatukset luokan ja luennoitsijan välillä eivät kohtaa.

Ja jo 20 min luennosta mennyt.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Oon luennolla, jossa KatriAntellin edustaja kertoo asiakkuudenhallinnasta. Jotenkin tuntuu, että ajatukset luokan ja luennoitsijan välillä eivät kohtaa.

Ja jo 20 min luennosta mennyt.
Itsehän kouluttaudun juuri Myyjästä asiakassuhteen johtajaksi.

On SWOTtia, Slottia, Focaa, VFAata ynnä muuta...:thumbfh:
 

PeePee

Team 107
Liittynyt
2.6.2001
Viestit
4237
Sijainti
Kiertoradalla
Itsehän kouluttaudun juuri Myyjästä asiakassuhteen johtajaksi.

On SWOTtia, Slottia, Focaa, VFAata ynnä muuta...:thumbfh:
Kappas vaan, oon nimittäin kurssilla "Asiakassuhteiden johtaminen". Pääteemana se, ettei asiakassuhteita voi enää hallita, vaan niitä pitää johtaa.

Täällä ei onneksi kamalasti käytetä lyhenteitä, töissä tosin sitäkin enemmän.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Heh, SWOT-analyysi.

Vittu mitä paskaa. Luin kouluaikoina 200 sivusesta kirjasta pari sivua sieltä täältä ja sävelsin itte paskaa esseen täyteen. Numeroksi tuli 4/5.

Siinä yks vitun turha aihe taas, tai sitten varsin höynäytettävä opettaja.
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Kappas vaan, oon nimittäin kurssilla "Asiakassuhteiden johtaminen". Pääteemana se, ettei asiakassuhteita voi enää hallita, vaan niitä pitää johtaa.
Voihan sitä kutsua ihan millä nimellä tahansa. B2B-myyntikursseillakin kerrotaan jatkuvasti erilaisia keinoja millä nopeuttaa asiakkaan päätöksiä. Ainoa yhteinen nimittäjä niissä on se, ettei ne toimi.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Itse olen perehtynyt ainoastaan SWOTL:iin ja siihenkään en kovin syvällisesti.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Riippuu varmaan varmaan paljon aiheesta, johon SWOT:n tekee, mutta kyllä tuo on ihan käytännöllinen tapa saada selkiytettyä asioita.
*Psst* Muista nyt, että juttelet insinöörille.
Sille asioihin tulee selkeyttä vain ykkösten ja nollien muodossa.
 

PeePee

Team 107
Liittynyt
2.6.2001
Viestit
4237
Sijainti
Kiertoradalla
Voihan sitä kutsua ihan millä nimellä tahansa. B2B-myyntikursseillakin kerrotaan jatkuvasti erilaisia keinoja millä nopeuttaa asiakkaan päätöksiä. Ainoa yhteinen nimittäjä niissä on se, ettei ne toimi.
Asiakkaan päätösten nopeuttaminen ei kyllä omasta mielestä liity mitenkään asiakassuhteiden johtamiseen.
 

PeePee

Team 107
Liittynyt
2.6.2001
Viestit
4237
Sijainti
Kiertoradalla
*Psst* Muista nyt, että juttelet insinöörille.
Sille asioihin tulee selkeyttä vain ykkösten ja nollien muodossa.
Aajoo...

Käännös:

010100100110100101101001011100000111000001110101011101010010000001110110011000010111001001101101011000010110000101101110001000000111011001100001011100100110110101100001011000010110111000100000011100000110000101101100011010100110111101101110001000000110000101101001011010000110010101100101011100110111010001100001001011000010000001101010011011110110100001101111011011100010000001010011010101110100111101010100001110100110111000100000011101000110010101101011011001010110010100101100001000000110110101110101011101000111010001100001001000000110101101111001011011000110110011100100001000000111010001110101011011110010000001101111011011100010000001101001011010000110000101101110001000000110101111100100011110010111010011100100011011100110111011110110011011000110110001101001011011100110010101101110001000000111010001100001011100000110000100100000011100110110000101100001011001000110000100100000011100110110010101101100011010110110100101111001011101000110010101110100011101000111100111100100001000000110000101110011011010010110111101101001011101000110000100101110
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Asiakkaan päätösten nopeuttaminen ei kyllä omasta mielestä liity mitenkään asiakassuhteiden johtamiseen.
Kyllä sekin siihen osittain liittyy. Ja on ihan yksi lysti kutsuuko asiakassuhteen hoitamista hoitamiseksi, johtamiseksi tai ihan joksikin muuksi, periaatteet ja tavoitteet ovat samat, kunhan sen tekee hyvin.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Riippuu varmaan varmaan paljon aiheesta, johon SWOT:n tekee, mutta kyllä tuo on ihan käytännöllinen tapa saada selkiytettyä asioita.
Varsinkin kun käydään läpi niitä heikkouksia. Yleensähän vaan pullistellaan, mitä hyvää meidän tuotteessa/organisaatiossa on, eikä koskaan ajatella, mitä on huonosti. Tai ainakin vähän harvemmin.
 
Ylös