markoj
Custom User
- Liittynyt
- 28.12.1998
- Viestit
- 38925
Oikea sais olla.- Ei oo, mut tulee maanantaina. Etu- ja takaleikkurit olis. Onko väliä onko vasen vai oikea?
Oikea sais olla.- Ei oo, mut tulee maanantaina. Etu- ja takaleikkurit olis. Onko väliä onko vasen vai oikea?
Hyvä. Väärät olikin maahantuojalta loppu just nyt.Oikea sais olla.
Itsehän kouluttaudun juuri Myyjästä asiakassuhteen johtajaksi.Oon luennolla, jossa KatriAntellin edustaja kertoo asiakkuudenhallinnasta. Jotenkin tuntuu, että ajatukset luokan ja luennoitsijan välillä eivät kohtaa.
Ja jo 20 min luennosta mennyt.
Myyntityössä ei vituta mikään muu, kuin typerät lyhenteet.Itsehän kouluttaudun juuri Myyjästä asiakassuhteen johtajaksi.
On SWOTtia, Slottia, Focaa, VFAata ynnä muuta...:thumbfh:
Ja km-korvaukset.:thumbfh:Myyntityössä ei vituta mikään muu, kuin typerät lyhenteet.
Kappas vaan, oon nimittäin kurssilla "Asiakassuhteiden johtaminen". Pääteemana se, ettei asiakassuhteita voi enää hallita, vaan niitä pitää johtaa.Itsehän kouluttaudun juuri Myyjästä asiakassuhteen johtajaksi.
On SWOTtia, Slottia, Focaa, VFAata ynnä muuta...:thumbfh:
Ei oo pal näkyny km-korvauksia meikän työstä. PR:t onneksi juoksee nopeammin kuin kani.Ja km-korvaukset.:thumbfh:
Huom! Lyhenne!
Riippuu varmaan varmaan paljon aiheesta, johon SWOT:n tekee, mutta kyllä tuo on ihan käytännöllinen tapa saada selkiytettyä asioita.Heh, SWOT-analyysi.
Siinä yks vitun turha aihe taas, tai sitten varsin höynäytettävä opettaja.
Voihan sitä kutsua ihan millä nimellä tahansa. B2B-myyntikursseillakin kerrotaan jatkuvasti erilaisia keinoja millä nopeuttaa asiakkaan päätöksiä. Ainoa yhteinen nimittäjä niissä on se, ettei ne toimi.Kappas vaan, oon nimittäin kurssilla "Asiakassuhteiden johtaminen". Pääteemana se, ettei asiakassuhteita voi enää hallita, vaan niitä pitää johtaa.
*Psst* Muista nyt, että juttelet insinöörille.Riippuu varmaan varmaan paljon aiheesta, johon SWOT:n tekee, mutta kyllä tuo on ihan käytännöllinen tapa saada selkiytettyä asioita.
Asiakkaan päätösten nopeuttaminen ei kyllä omasta mielestä liity mitenkään asiakassuhteiden johtamiseen.Voihan sitä kutsua ihan millä nimellä tahansa. B2B-myyntikursseillakin kerrotaan jatkuvasti erilaisia keinoja millä nopeuttaa asiakkaan päätöksiä. Ainoa yhteinen nimittäjä niissä on se, ettei ne toimi.
Aajoo...*Psst* Muista nyt, että juttelet insinöörille.
Sille asioihin tulee selkeyttä vain ykkösten ja nollien muodossa.
Kyllä sekin siihen osittain liittyy. Ja on ihan yksi lysti kutsuuko asiakassuhteen hoitamista hoitamiseksi, johtamiseksi tai ihan joksikin muuksi, periaatteet ja tavoitteet ovat samat, kunhan sen tekee hyvin.Asiakkaan päätösten nopeuttaminen ei kyllä omasta mielestä liity mitenkään asiakassuhteiden johtamiseen.
Kaks viikkoo ja taas saa :ahem:Olipa hyvää beaujolais nouveau:ta :thumbup:
Mulle taas oli toi SWOS aikoinaan hyvinki tuttu.Itse olen perehtynyt ainoastaan SWOTL:iin ja siihenkään en kovin syvällisesti.
Varsinkin kun käydään läpi niitä heikkouksia. Yleensähän vaan pullistellaan, mitä hyvää meidän tuotteessa/organisaatiossa on, eikä koskaan ajatella, mitä on huonosti. Tai ainakin vähän harvemmin.Riippuu varmaan varmaan paljon aiheesta, johon SWOT:n tekee, mutta kyllä tuo on ihan käytännöllinen tapa saada selkiytettyä asioita.
Johtaa, johtaa, mutta voittaako ja kuka tulee toiseksi?Asiakkaan päätösten nopeuttaminen ei kyllä omasta mielestä liity mitenkään asiakassuhteiden johtamiseen.