Lancer
Realisti
Kiitti vaan Pörni jos ajat tän hetken nopeimman(?) auton omaavan tallin konkkaan täysin turhasta syystä.
Grandprix.com sanoi:The FIA has announced the definitive entry list, allowing for a change in the status of Brawn GP. The team is now officially a new entrant in Formula 1, but the FIA has agreed that it will waive the fee for joining the championship. The reasoning behind this move is that the contract that the Honda team had with the FIA stated that the team would run under the Honda banner.
The team is not in a position to do that and so contractually it had to be a differently-named entity, while in reality being the same company.
It is an arcane point but one that is legally significant because of the way that the benefits in Formula 1 are paid out. The travel and prize monies that were earned by Honda would have to have been paid to Honda. They might then have paid these to Brawn (but only might). The Formula One group might perhaps argue that Honda has broken the commercial contract that existed between the commercial rights holder and the car company until the end of 2012 and might be seeking damages for that.
That being the case, FOM could not really pay out the money to Brawn without breaking the contract itself, thus weakening any legal action. There is, however, nothing to stop everyone in F1 agreeing to divide the money in a different way, to include Brawn. That would have nothing to do with Honda.
Brawn did get a massive "dowry" from Honda - it is rumoured to have been as much as $180m - and perhaps the team does not even need the FOM money to survive in 2009.
Entäs Red Bull? Se oli uusi talli. Eihän se enää sitten mikään Jaguar ollut. Tai Force India? Tai Toro Rosso? STR:hän on eri talli kuin Minardi!No mun mielestä nuo ovat suht odotettuja uutisia, myös oletettavaa on alunperinkin ollut, ettei Bernie jaa TV-rahoja BGP:lle. Miksi jakaisi? Ei se ole Honda, sen on uusi talli, uudella nimellä ja uudella koneella. Jos rahat jonnekkin kuuluu, niin Hondalle. Nehän tuohon autoon ovat rahansa pääosin syytäneet.
berniellä jatkuvasti matti kukkarossa nykyään, sääliksi käy miestäKiitti vaan Pörni jos ajat tän hetken nopeimman(?) auton omaavan tallin konkkaan täysin turhasta syystä.
On mahtanut tässä parin kuukauden ajan vituttaa joka ikistä tämän lajin osanottajaa FIA(skon) osaamattomuus...no just, mahtaa kubicaa nyt vit*ttaa tuo FIA:n osaamattomuus auton minimipainoin nostamisesta :thumbdown
Tuosta varmaan puuttuu "samassa ajassa".Say what? 20-25metriä pidemmälle suoralla? Eli radan ulkopuolelle? :doubtful:
HÄ? Ansaitseeko Piquet noin vähän? Oiskohan sattunut joku pilkkuvirhe?Nii ja Piquet Jr. ansaitsee sen mitä ansaitsee... tuskin ansaitsisi edes tuotakaan 270 000€ näyttöjen perusteella.
Taannoin Mosley sanoi, että YKSIKÄÄN tiimi ei ollut pyytänyt minimipainon nostamista. Ei se ole myöskään FOTA:n ehdotuksissa näkynyt.no just, mahtaa kubicaa nyt vit*ttaa tuo FIA:n osaamattomuus auton minimipainoin nostamisesta :thumbdown
Kyllä se taitaa olla ihan oikein toi summa. Selvästi vähiten kaikista kuskeista, luki jossain. Mutta eipä tuo mikään ihmekään ole; eihän Nelsonilla ollut mitään vipua neuvotteluissa. Briatore pystyi sanelemaan ihan sellaiset ehdot kuin huvitti ja Nelsonin oli pakko hyväksyä kaikki mukisematta. Muuten olisi voinut lähteä hakemaan tallipaikkaa A1GP:stä...HÄ? Ansaitseeko Piquet noin vähän? Oiskohan sattunut joku pilkkuvirhe?
Eipä kyllä olisi, kun Brasilian tiimilläkin näyttää olevan lahjakkaampi kuski kuin Piquet on :alppu:Muuten olisi voinut lähteä hakemaan tallipaikkaa A1GP:stä...
Niinpä. Suoraan sanottuna en voi edes käsittää, miten tällainen täydellinen farssi on mahdollista. Tietysti tähän voisi todeta, että kyllä FIA osaa farssin järjestää ihan asiasta kuin asiasta mutta silti. Miten voi olla mahdollista, ettei kukaan päättävässä asemassa oleva henkilö ole nähnyt mitään epäkohtaa siinä, että kevyemmät kuljettajat ovat ehdottomasssa etulyöntiasemassa KERS:in suhteen. Välillä tuntuu, että tällainen typeryys on mahdollista ainoastaan siksi, että jotkut aidosti tahtovat saattaa F1:sen huonoon asemaan ihmisten silmissä.no just, mahtaa kubicaa nyt vit*ttaa tuo FIA:n osaamattomuus auton minimipainoin nostamisesta :thumbdown
Miten voi olla mahdollista, ettei kukaan päättävässä asemassa oleva henkilö ole nähnyt mitään epäkohtaa siinä, että kevyemmät kuljettajat ovat ehdottomasssa etulyöntiasemassa KERS:in suhteen.
http://www.autosport.com/news/report.php/id/73208Autosport: Why didn't the FIA increase the weight limit a little bit in order to help the drivers?
Mosley: Fundamentally because no one asked us to.
Tässä taas halutaan nähdä jokin ihmeellinen asia, vaikka eihän tässä nyt mitään kummallista ole. Autot ovat edelleen alipainoisia ja sitä painoa pitää lisätä lisäpainoin. Minkäänlaista painetta minimipainon nostoon ei siis ole. Juu, kevyemmät kuskit saavat etua painonjakautumisessa, kuten ovat ennekin saaneet. Nyt painonjakaumaa vain ei voi säädellä yhtä paljon. Miksi pitäisi voida? Sentään autot punnitaan kuskin kanssa, joten varsinaisesti auton painossa kevyemmät kuskit eivät voita.Niinpä. Suoraan sanottuna en voi edes käsittää, miten tällainen täydellinen farssi on mahdollista. Tietysti tähän voisi todeta, että kyllä FIA osaa farssin järjestää ihan asiasta kuin asiasta mutta silti. Miten voi olla mahdollista, ettei kukaan päättävässä asemassa oleva henkilö ole nähnyt mitään epäkohtaa siinä, että kevyemmät kuljettajat ovat ehdottomasssa etulyöntiasemassa KERS:in suhteen. Välillä tuntuu, että tällainen typeryys on mahdollista ainoastaan siksi, että jotkut aidosti tahtovat saattaa F1:sen huonoon asemaan ihmisten silmissä.
Heh. Tuota nyt en eduksi lukisi, mutta ehkä sen, että fyysisesti vahvempi kuski saa ajaa samanpainoisella autolla. Useinhan nuo ovatkin sitten kisassa vähän paremmissa asemissa. Ainakin sellainen vaikutelma minulla on, että kaikkein pienimmät ja hintelimmät kuskit ei enää kisan lopussa pysty vetämään aika-ajokierroksia yksi toisensa perään.Nythän painavammat kuskit tavallaan saavat etua, koska saavat ajaa kevyemmällä autolla. :idea:
Ei sinällään, mutta jos verrataan muihin lajeihin, niin missä muissa lajeissa käytettävät kilpailuvälineet suhteutetaan kilpailijoihin? Mäkihyppy tulee mieleen (edun vähentämiseksi), mutta yleensä välineurheilussa välineet ovat kaikille samat, riippumatta urheilijan ominaisuuksista.Heh. Tuota nyt en eduksi lukisi
Muistaakseni, sillon joulun aikoihin oli näitä uutisia tuosta taisi olla, että ekan vuoden aikana saa vähentää työntekijöitä, silleen että 300 jää.Tai sitten Brawn vain järkeistää firmaansa. Honda toimi todella suurella budjetilla. Noiden potkujenkin jälkeen Brawnilla on varmasti tarpeeksi väkeä töissä. Vielä kun mietitään harkintavaiheessa olevaa kulukattoa F1:lle, on väen vähentäminen hyvä ratkaisu.