Se haastattelu oli tehty ennen kuulustelua...Mua hämmensi erityisen paljon se, että King Lewis marssi suoraan sieltä kuulustelusta lehdistön eteen kertomaan, että talli oli käskenyt päästämään Trulli ohi.
Oli vai? Käsitin väärin.Se haastattelu oli tehty ennen kuulustelua...
Jep, käsittämätöntä et täälläkin jotkut pitää tota jonain pikkurikkeenä, jonka voi unohtaa.Ymmärrän kyllä hyvin että FIA vetää tollasesta herneet nenään. Tuomariston pitäs pystyä luottamaan urheilijoiden sanaan ja näihin on puututtava kovalla kädellä että ei tuu jatkossa uusia tapauksia. Luojan kiitos tästä löyty noi nauhotukset
Ottaen vielä huomioon, että Mclaren on tykästynyt siihen nimenomaiseen 151c-artiklaan, jonka rikkominen tavalla tai toisella vie uskottavuutta lajilta aika tehokkaasti.Jep, käsittämätöntä et täälläkin jotkut pitää tota jonain pikkurikkeenä, jonka voi unohtaa.
Heh...foliohattu päähän vaan.Yksi salaliittoteoria on se, että FIA olisi väärentänyt Hamiltonin lausuntoja ensimmäisessä kuulustelussa.
Sinänsähän nuo, mikäli vain pystytään todistamaan olisivat FIA'lle joko sopimuksen irtisanomiseen tai purkamiseen johtavia syita.On se sääli, ettei FIA:n artiklaa 151c voi soveltaa Bernard Charles Ecclestoneen, jonka "rikosrekisteristä" löytyy historian hämäristä moottoriurheilusarjojen tapattaminen, toiminnan vaikeuttaminen ja viimeisimpinä mm. valehtelu Kansainvälisen autoliiton maailmanneuvoston edessä sekä sen tarkoituksellinen harhaan johtaminen...
Kamoon se on Bööni! FIA mielummin välttää skandaalin ja toivoo, että viikatemies kävisi hakemassa tämän ukon. Mutta saavat kyllä odottaa aika kauan, Bernie ei kuole koskaan.On se sääli, ettei FIA:n artiklaa 151c voi soveltaa Bernard Charles Ecclestoneen, jonka "rikosrekisteristä" löytyy historian hämäristä moottoriurheilusarjojen tapattaminen, toiminnan vaikeuttaminen ja viimeisimpinä mm. valehtelu Kansainvälisen autoliiton maailmanneuvoston edessä sekä sen tarkoituksellinen harhaan johtaminen...
Martin Withmarshin haastattelu Autosportin nettisivuilla avaa tilannetta McLarenin näkökulmasta.
Voi jumaleissön tuota Marttia. Ei oo miestä myöntää että on valehdeltu.On se sääli, ettei FIA:n artiklaa 151c voi soveltaa Bernard Charles Ecclestoneen, jonka "rikosrekisteristä" löytyy historian hämäristä moottoriurheilusarjojen tapattaminen, toiminnan vaikeuttaminen ja viimeisimpinä mm. valehtelu Kansainvälisen autoliiton maailmanneuvoston edessä sekä sen tarkoituksellinen harhaan johtaminen...
Martin Withmarshin haastattelu Autosportin nettisivuilla avaa tilannetta McLarenin näkökulmasta.
"Valehtelu formula ykkösten Australian GP:n tuomaristolle saattaa aiheuttaa McLarenin F1-kuljettajalle Lewis Hamiltonille vielä muitakin seuraumuksia kuin kauden avauskisasta hylkäämisen.OT jos Hämis jäis kiinni tosi valehtelusta oisko jopa osakilpailujäähy mahdollista :doubtful:
Siis en tiedä olenko yksinään ajatuksen kanssa, mutta pari kilpailua pannaa Team McLarenille! Eivät myönnä niin selvää tapausta, että huijasivat taas. Toinen vaihtoehto olisi de la Rosa ajelemaan Koviksen kanssa pari kisaa, mutta Hamilton ei tuossa nyt niin syyllinen ole. Itse syytän tallia. Hamilton kertoi haastatttelussa rehellisesti, mitä siis tapahtui..."Valehtelu formula ykkösten Australian GP:n tuomaristolle saattaa aiheuttaa McLarenin F1-kuljettajalle Lewis Hamiltonille vielä muitakin seuraumuksia kuin kauden avauskisasta hylkäämisen.
Kansainvälinen autoliitto FIA ei vielä torstaina ollut valmis sulkemaan tapausta.
- Emme voi tässsä vaiheessa sulkea pois jatkotoimia, FIA:n tiedottaja sanoi.
Tuomareiden mukaan sekä Hamiltonin että McLaren-tallin käytös rikkoi sääntöpykälää, joka kieltää kaiken vilpillisen toiminnan sekä kilpailun tai moottoriurheilun yleisen edun kannalta vahingollisen toiminnan."
Jaa-a, mistäs tiedät ettei kaikki ole Hamiltonin syytä. Jospa tilanne valkeni vasta siinä tilanteessa kun tuomarit kysyivät, "päästitkö Trullin tarkoituksella ohi?"Omat sympatiat on osittain Hamiltonin puolella. Sanoi suoraan haastattelussa kuinka tilanne meni, mutta taas varjopuolena "alistui" ja ehkä toivoi valehtelemalla ja tallia uskomalla saavuttavansa pisteen enemmän. Syyttävin sormi kohdistuu siis talliin, mutta toisaalta kuljettaja on osa tallia ja toimi tässä tapauksessa "tallina" antaessaan lausuntoa.