Black Leopard
Pantera negra
Täytyy todellakin toivoa Toyota ei vetäytyisi, mutta kieltämättä yhtäläisyydet vuoden takaiseen Hondan tapaukseen ovat valitettavasti varsin selvät.
Kyllä ne lopettaa, niin se vaan on. Toisaalta se tarkoittaa että Sauber saa paikan ja siinähän on aika hyvä talli kuitenkin...Tai sitten toivotaan että johtokunnan kokousta edeltävä infotilaisuus koskisi kuljettajia, eli Heikin ja Kobayashin soppareiden julkistus!
Kyllähän Howett vihjaili AD:n jälkeen Kamuin sopparista kuitenkin...
Juu todennäköisesti juurikin näin. Mutta siksi kirjoitinkin että toivotaanKyllä ne lopettaa, niin se vaan on. Toisaalta se tarkoittaa että Sauber saa paikan ja siinähän on aika hyvä talli kuitenkin...
Yhdyn kyllä täysin näihin valintoihin :ahem:Vuoden kuski: Sebastian Vettel.
Vuoden edistyjä: Jenson Button.
Vuoden venyjä: Rubens Barrichello.
Vuoden taistelija: Kimi Räikkönen.
Vuoden nopein: Lewis Hamilton.
Vuoden hitain: Luca Badoer.
Vuoden talli: Brawn GP.
Vuoden auto: Red Bull RB5.
Vuoden moottori: Mercedes Benz.
Vuoden tallipäällikkö: Ross Brawn.
Vuoden paras kisa: Belgia.
Vuoden tylsin kisa: Valencia.
Vuoden skandaali: Flavio Briatoren elinikäinen toimintakielto ja siihen johtaneet syyt.
Vuoden valinta: Jean Todtin ylivoimainen voitto Ari Vatasta vastaan FIA:n puheenjohtajavaalissa.
Vuoden menetys: BMW:n vetäytyminen.
TS/Heikki Kulta
Tässä voi vaan nyt käydä niin että pahimmassa tapauksessa Heikillle jää luu käteen, eihän siellä oikein ole enää mitään paikkoja vapaana: Force India, ehkä Sauber, Renault (tosin sekin on kai jollekin muulle).Juu todennäköisesti juurikin näin. Mutta siksi kirjoitinkin että toivotaan
Kyllähän Sauber hyvä porukka on, ja toivon kyllä että saavat mahdollisuuden jatkaa, ei siinä mitään.
Autotehdasta en haluaisi kuitenkaan nähdä lähtemässä, varsinkaan Tojoa joka on vihdoinkin nousevassa kurssissa alkuvuosien tahkoomisen jälkeen...
Jep.Tässä voi vaan nyt käydä niin että pahimmassa tapauksessa Heikillle jää luu käteen, eihän siellä oikein ole enää mitään paikkoja vapaana: Force India, ehkä Sauber, Renault (tosin sekin on kai jollekin muulle).
Tämä on vain juuri se autotehtaiden ongelma, ne tekevät johtokuntapäätöksiä jotka eivät välttämättä ole aina loogisia, esim. Honda sijoitti ensin järkyttävän määrän rahaa auton kehittämiseen ja sitten vetäytyi kauden kynnyksellä! Itse olen sitä mieltä että ykkösiin pitäisi luoda sääntö jossa autonvalmistaja ei saisi omistaa yli 50% kilpatallista, koska silloin tällainen vetäytyminen ei tarkoittaisi varsinaisen kilpatallin loppua.Juu todennäköisesti juurikin näin. Mutta siksi kirjoitinkin että toivotaan
Kyllähän Sauber hyvä porukka on, ja toivon kyllä että saavat mahdollisuuden jatkaa, ei siinä mitään.
Autotehdasta en haluaisi kuitenkaan nähdä lähtemässä, varsinkaan Tojoa joka on vihdoinkin nousevassa kurssissa alkuvuosien tahkoomisen jälkeen...
Eihän se nytkään ole merkinnyt?Itse olen sitä mieltä että ykkösiin pitäisi luoda sääntö jossa autonvalmistaja ei saisi omistaa yli 50% kilpatallista, koska silloin tällainen vetäytyminen ei tarkoittaisi varsinaisen kilpatallin loppua.
Rellu ei ole lähdössä.Voi v*ttu!
Siinä meni Kamuin ja mahdollisesti myös Heikin paikka. No, onneksi Sauber on tulossa tilalle, toivottavasti onnistuvat. BMW häipyy, Toyota häipyy ja jotenkin en usko että kaikki uudet tallit nähdään lähtöviivalla kauden alussa. Rellukin tuntuu olevan jo lähtökuopissa. Olisikohan se kulukatto pitänyt sittenkin saada aikaiseksi jo ensi kaudeksi?
Rellu nyt on ollut huhujen mukaan lähtökuopista vähintään siitä saakka, kun Alonso sieltä ekan kerran lähti.Rellukin tuntuu olevan jo lähtökuopissa. Olisikohan se kulukatto pitänyt sittenkin saada aikaiseksi jo ensi kaudeksi?