tieri
Banned
- Liittynyt
- 12.3.2009
- Viestit
- 571
Paremmaltahan tuon näyttää. Otettu mallia 300SL:stä. Luulisi vielä olevan astetta tykimpi vehje, jos ei olisi niin naurettavan hidas verrattuna vetämäänsä joukkoon. <- Taitaa olla toive ajattelua.
Paremmaltahan tuon näyttää. Otettu mallia 300SL:stä. Luulisi vielä olevan astetta tykimpi vehje, jos ei olisi niin naurettavan hidas verrattuna vetämäänsä joukkoon. <- Taitaa olla toive ajattelua.
http://www.supercars.net/cars/4616.htmlParemmaltahan tuon näyttää. Otettu mallia 300SL:stä. Luulisi vielä olevan astetta tykimpi vehje, jos ei olisi niin naurettavan hidas verrattuna vetämäänsä joukkoon. <- Taitaa olla toive ajattelua.
Eiköhän Brawnin tilanne ole sellainen, ettei maksukykyä kuskeille vielä ole mitenkään hulppeita summia, vaikka tallin perusrahoitus onkin turvattu muutaman vuoden eteenpäin.Ross Brawn: Räikkönen liian kallis
http://f1.gpupdate.net/en/news/2009/11/03/raikkonen-too-expensive-says-brawn/
Njoo, kova poru että pitäs saada alennusta kun kerran Ferrarilta saa korvauksia...
Eihän normipalkansaajankaan potkujen tulessa niin tarvi seuraavalle työnantajalle
antaa "alennusta" siksi että sai erorahan edellisestä työmaasta.
Kummallinen laskutapa Rossilla, toisaalta ei ihme kun katsoo Buttonin sopparisotkuja
Tuo olisi ihan komia. Entäpäs vanha Lancia Delta, eipähän menisi formulat ainakaan ohi.http://www.supercars.net/cars/4616.html
Tuossa olis parempi vaihtoehto :ahem:
1954 SL300 joka on AMG:n modernisoima. Aikas asiallinen :ahem:
Jos Hondan paketti maksoi yhden punnan, olisikos Räikköselle sopiva hinta sitten yksi penny. Brawn vaan on tottunut ilmaiseen ateriaan.Ross Brawn: Räikkönen liian kallis
http://f1.gpupdate.net/en/news/2009/11/03/raikkonen-too-expensive-says-brawn/
Njoo, kova poru että pitäs saada alennusta kun kerran Ferrarilta saa korvauksia...
Eihän normipalkansaajankaan potkujen tulessa niin tarvi seuraavalle työnantajalle
antaa "alennusta" siksi että sai erorahan edellisestä työmaasta.
Kummallinen laskutapa Rossilla, toisaalta ei ihme kun katsoo Buttonin sopparisotkuja
Tuo olisi ihan komia. Entäpäs vanha Lancia Delta, eipähän menisi formulat ainakaan ohi.
Tämän vuoden turva-auto, ei se nyt kamalasti eroa nykyisestäkään minusta:
Näinhän se on. Eiköhän Kiminkin palkkapyynnössä ole kysymys arvostuksesta enemmän kuin taaloista sinänsä, niitähän Kimillä on jo muutenkin niin paljon että tuskin tietää mitä niillä kaikilla tekee. Sitä paitsi eroraha voidaan ajatella korvauksena vahingoittuneesta imagosta ja markkina-arvosta. Ilman noita potkuja voisi palkkapyyntö olla jatkossa vieläkin kovempi. Ehkä nykyisessäkin palkkapyynnössä ollaan jo joustettu juuri siksi, että uskotaan imagon ja markkina-arvon kärsineen eikä siten uskota voivan saavan ihan niin paljoa enää kuin muuten olisi saatu. Kaikki toki vain spekulaatiota.Ross Brawn: Räikkönen liian kallis
http://f1.gpupdate.net/en/news/2009/11/03/raikkonen-too-expensive-says-brawn/
Njoo, kova poru että pitäs saada alennusta kun kerran Ferrarilta saa korvauksia...
Eihän normipalkansaajankaan potkujen tulessa niin tarvi seuraavalle työnantajalle
antaa "alennusta" siksi että sai erorahan edellisestä työmaasta.
Kummallinen laskutapa Rossilla, toisaalta ei ihme kun katsoo Buttonin sopparisotkuja
Turva-auton vauhdissa pitäisi kylläkin kumminkin pysyä, kyse nimenomaan turvallisemmasta hitaammasta vauhdista :ahem:Tuo olisi ihan komia. Entäpäs vanha Lancia Delta, eipähän menisi formulat ainakaan ohi.
Mä luulen että tässä on Rossilla ollu toiset jutut mielessä. Se satsaa rahat mieluummin hyvään autoon ja kehitykseen, kuin kalliiseen (lue hyvään) kuskiin. Tämänvuotisella kuskipanoksellakin tuli MM, vaikka puikoissa tuommoisetkin ns. "B-luokan" kuljettajat. Eli Ross tunnustaa, että kuskilla ei ole merkitystä, jos jopa Button ajaa heidän autollaan maailmanmestariksi. Näin minä tuon Rossin kommentin tulkitsen :wink:Ross Brawn: Räikkönen liian kallis
http://f1.gpupdate.net/en/news/2009/11/03/raikkonen-too-expensive-says-brawn/
Njoo, kova poru että pitäs saada alennusta kun kerran Ferrarilta saa korvauksia...
Eihän normipalkansaajankaan potkujen tulessa niin tarvi seuraavalle työnantajalle
antaa "alennusta" siksi että sai erorahan edellisestä työmaasta.
Kummallinen laskutapa Rossilla, toisaalta ei ihme kun katsoo Buttonin sopparisotkuja
joo, jokseenkin samaa mieltä, mut toisaalta tolla idealla sen yhden saksalaisen tilalla olis voinut ajaa joku muukin, vaiko?Mä luulen että tässä on Rossilla ollu toiset jutut mielessä. Se satsaa rahat mieluummin hyvään autoon ja kehitykseen, kuin kalliiseen (lue hyvään) kuskiin. Tämänvuotisella kuskipanoksellakin tuli MM, vaikka puikoissa tuommoisetkin ns. "B-luokan" kuljettajat. Eli Ross tunnustaa, että kuskilla ei ole merkitystä, jos jopa Button ajaa heidän autollaan maailmanmestariksi. Näin minä tuon Rossin kommentin tulkitsen :wink:
Bridgestone.niin ja asiasta kolmanteen, kukas tekee renkaat ensi kaudella?
FIA järjestänee rengasvalmistajille tarjouskilpailun ajallaan. Yhden valmistajan käyttämisestä tuskin ollaan luopumassa, se kun on kuitenkin helpoin tapa kontrolloida vauhteja.niin ja asiasta kolmanteen, kukas tekee renkaat ensi kauden jälkeen? >>> http://f1.gpupdate.net/en/news/2009/11/02/bridgestone-to-leave-f1-after-2010/
Saattaa sen joku tietääBridgestone.
Siitä seuraaville kausille rengastoimittajaa/toimittajia ei tiedä vielä kukaan.
Nyt Nokialla tilaisuus.Bridgestone.
Siitä seuraaville kausille rengastoimittajaa/toimittajia ei tiedä vielä kukaan.
Mahdollisesti samalla satsauksella suurimmasta osasta tuolloin ajaneesta kuskista olisi leivottu MM. Toki tuo nimeltä mainitsematon saksalainen on aidosti ja kiistämättä aikansa paras, mutta joka tapauksessa uskon että menestyksen takana on myös huippuauto ja -tiimi, jonka osuus on huomattavasti suurempi kuin annetaan ymmärtää.joo, jokseenkin samaa mieltä, mut toisaalta tolla idealla sen yhden saksalaisen tilalla olis voinut ajaa joku muukin, vaiko?
Hiukan on mun makuun turhan farmarin/kulmikkaan oloinen, jotenkin (sanoo hän joka ajaa 240 Volvolla ). Esimerkiksi pyöreämpi ohjaamon muotoilu sopisi mun silmälle paremmin, mutta enpä kyllä mikään muotoilija olekaan.
Olis kyllä loistava uutinen, kun ennen kauden alkua tiedotettais, että ensi kaudella käytetään Nokian renkaita, hittoon noi Bridgestonen p*skat...Nyt Nokialla tilaisuus.