Niin näkyi olevan, itsestäni kaksi rengasvalmistajaa olisi hyvä olla ei kolmekaan huonolta tuntuisi, yhtä valmistajaa olen aina pitänyt liian vähäisenä ja nykyinen Bridgestonenkin lähtö tekee hyvää tullut nähtyä valmistajaa jo vuodesta 97.
Eiköhän se yksityyppirengas ole kuitenkin parempi tällaiselle viihdesarjalle kuin F1 yrittää olla ja jätetään rengasmerkkien väliset taistelut ja teknologian kehittäminen sinne minne ne kuuluvat eli protoihin? Sekä Amerikan että Euroopan Le Mans - sarjoissa on molemmissa mukana tänä vuonna neljä rengasmerkkiä.
Michelinin ehdotuksen F1-renkaaksi toki ymmärtää juuri siksi, että F1:n taipuessa heidän tahtoonsa, ranskalaismerkki voi käyttää prototyyppien renkaita ykkösissä ja säästää siinäkin pitkän pennin. Toisaalta sitten taas Cooper Tires presents The Formula One World Championship powered by Mercedes, Ferrari and Cosworth kuulostaisi jotenkin hyvin kotoisalta.