uuci
Well-known member
- Liittynyt
- 13.5.2010
- Viestit
- 3562
Häntäpään Hispaniat hankkivat kyllä myllykseen vaikka Wartburg V6:n vaparina, jos vaan halvalla saavat.
Häntäpään Hispaniat hankkivat kyllä myllykseen vaikka Wartburg V6:n vaparina, jos vaan halvalla saavat.
F1:ssä ei menestys ole koskaan varmaa, kunnianhimo on tärkein vaikka henkensä uhalla.Eipä siitä mitään takeita ole, että McLarenin oma moottori olisi menestyvä.
Ja muiden..F1:ssä ei menestys ole koskaan varmaa, kunnianhimo on tärkein vaikka henkensä uhalla.
Onkohan ihan verrattavissa olevaa... F1-moottoria saanee myydä aika paljon että siihen mennyt raha tulee takaisin.Pikkurahoja kun vertaa 800m£ investointia MP4-12C projektiin...
Ei Macci omaa moottoria myyntiä varten huhujen mukaan suunnitellutkaan vaan puhtaasti imagomielessä edistämään MP4-12C urheiluauton myyntiä ja liittyäkseen Ferrarin ja Mercedeksen joukkoon F1-tallina joka valmistaa myös moottorit rungon lisäksi.Onkohan ihan verrattavissa olevaa... F1-moottoria saanee myydä aika paljon että siihen mennyt raha tulee takaisin.
Toisaalta voidaan ajatella vaikkapa näin:Onkohan ihan verrattavissa olevaa... F1-moottoria saanee myydä aika paljon että siihen mennyt raha tulee takaisin.
Moottorin voisi saada nykyisistä talleista esimerkiksi Virgin jonka kanssa McLaren on syventämässä yhteistyötä.Ei Macci omaa moottoria myyntiä varten huhujen mukaan suunnitellutkaan vaan puhtaasti imagomielessä edistämään MP4-12C urheiluauton myyntiä ja liittyäkseen Ferrarin ja Mercedeksen joukkoon F1-tallina joka valmistaa myös moottorit rungon lisäksi.
http://f1-viewpoint.blogspot.com/2011/03/mclaren-to-build-own-f1-engines.html
Tarkoitan, mutta miksi puhua tulevaisuudesta? Talli on ainakin vielä Virgin.
Eikös me juuri puhuta kaukaisesta tulevaisuudesta, kun mietitään McLaren-merkkisiä moottoreita?Tarkoitan, mutta miksi puhua tulevaisuudesta? Talli on ainakin vielä Virgin.
Joo, kokonaista 1 kisan ajan, sitten tuo maineikasta nimeä kantava F1-talli merkitään kai Bransonin ensimmäiseksi epäonnistumiseksi ja todetaan:Tarkoitan, mutta miksi puhua tulevaisuudesta? Talli on ainakin vielä Virgin.
Kyllä vain Sekoittaa ruveta puhumaan Marussiasta kun sitäkään ei ole vielä vahvistettu. Ei tarvita kuin yritysosto kauden välissä niin johan Virgin, tuleva Marussia on sitten vaikka Lada. Katsotaan ensikaudella ne uudet tallinimet enkä jaksa itse ainakaan ruveta sekoittamaan tässä vaiheessa.Eikös me juuri puhuta kaukaisesta tulevaisuudesta, kun mietitään McLaren-merkkisiä moottoreita?
EDIT; niin no joo, nykyisistä talleista. Miten vaan!
Meinaakohan ihan oikeasti noin käydä:McLaren-Honda kuulostais hienolta ja muutenkin hyvä vaihtoehto Macille, kun pitkä Mercedes-yhteistyö jossain kohtaa päättyy.
Niin, eikös se Hondan kultakausi nimenomaan alkanut silloin 80-luvulla kun formuloissa pyörivät pienet mutta tehokkaat turbomyllyt?Hondan taustoilla en pitäis mitenkään mahdottomana, jos Mäkki vaihtais myllyt, kun suuri sääntömuutos tapahtuu. Meinaan, että varmasti osaavat hyvän turbokoneen tehdä. Eikös Honda ole Amerikan sarjoihin turboja tehnyt tai tee vieläkin? Sikäli olisi jonkin verran kokeneempi lähihistorian valossa kuin käytännössä kaikki muut...?