Skenejeesus
Viihdekäyttäjä
ei hitossa.
ei hitossa.
On hyvinkin perusteltua olla tuota mieltä mitä olet.Pointti on selkeästi se, etten miellä Bemaria millään mittarilla Ferrarin ja Macin tasolle. Renukin tulee ensin ja sen jälkeen voidaan ehkä ruveta puhumaan Bemarista mahdollisena hyvänä vaihtoehtona. Tosin niin pitkään kun Brawn on BGP:n puikoissa ja Newey energiajuoman rahoilla RB:n takapiruna, niin Bemarin on hankala nousta edes noiden tasolle kokemattomuuttaan.
On vähän kyseenalaista, oliko Renaultin kohdalla todella kyse aero-ongelmasta vai siitä, että auton aerodynamiikka oli niin hyvin Michelineille optimoitu. Renault'lla oli Michelinin avustuksella keskitytty huomattavasti muita talleja enemmän siihen, miten renkaat vaikuttavat aerodynamiikkaan eri nopeuksissa ja toisaalta eri asennoissa. Tässä käytöksessä oli myös huomattavia eroja eri rengasvalmistajien välillä.Itse kuitenkin näen potentiaalina BMW:n parempana kuin Renaultin. Perusteluna on tallin osaamistaso. On ehkä turhaa johtaa keskustelua aiheen viereen, mutta en pitänyt -06 Rellua kovinkaan kummoisena autona, renkaat olivat vain uskomattoman hyvät. Talli myös myöhemmin sanoi, että heillä oli aero ongelma joka kostautui Bridgerenkaiden kanssa (-07).
Eli mun silmissä Renault ei ole tehnyt kovinkaan kummoista jälkeä, joskaan ei ole BMW:kään.
Eikös Nicolla ollut varsinkin Shanghaissa noita visiiriongelmia? TÄÄLLÄ ainakin puhutaan Kiinan GP:stä, tiedä sitten oliko jo Malesiassa tuota ongelmaa.Patrick Head kertoi juuri Eurosportin The Factoryssa, että Nicon ongelmat visiirinsä kanssa Malesiassa johtuivat siitä, että Nico käytti lämmitettyä visiiriä.
Voipi olla noinkin. Head nopeasti luetteli asioita, jotka alkukaudella ovat heikentäneet kisasuorituksia. Saattoi siis jo siirtyä Kiinaan tuossa välissä kun oli juuri ehtinyt sanoa, että Malesiassa oli virhe ottaa Nico sisään turva-auton takaa.Eikös Nicolla ollut varsinkin Shanghaissa noita visiiriongelmia? TÄÄLLÄ ainakin puhutaan Kiinan GP:stä, tiedä sitten oliko jo Malesiassa tuota ongelmaa.
*Nus nus*
Norbertti on mersulla töissä. Mersu on halunnut saksalaista kuskia jo 90 luvulta lähtien. Tuossa on se ongelma tällä hetkellä mikä lukeekin tuolla että Nico haluaa talliin "jossa voi voittaa".Vaikkei se mikään salaisuus kai enään ole, niin Iltalehden sivuilla oli juttua, missä Norberttikin sano haluavansa Nicon ensikaudella Mäkille.
http://www.iltalehti.fi/formulat/200905259650356_fo.shtml
Miten niin ongelma? Kummallakos on viimeksi voitettu maailmanmestaruus: Mäkillä vai Williamsilla? Näkisin, että Mäkillä on paljonkin paremmat mahkut voittoon kun Williamsilla. Ei se tarkoita, että autolla ei voi voittaa jos koko ajan seinään ajeleeTuossa on se ongelma tällä hetkellä mikä lukeekin tuolla että Nico haluaa talliin "jossa voi voittaa".![]()
Eikai Mclaren ja Williams ole ainoat vaihtoehdot? 2007 kauden jälkeen puhuttiin Heikin kohdalla siitä, ettei Toyotalle tai Hondalle kannata mennä kun ura kääntyy laskuun, ehkä Toyotalla se olisi voinut tapahtuakin mutta Hondalla varmaan olisi oiva tilanne. Sama siis Nicolle, jos hän haluaa voittaja talliin niin eihän McLaren ole paras vaihtoehto. Se on eriasia, mitkä ne vaihtoehdot oikiasti ovat.Miten niin ongelma? Kummallakos on viimeksi voitettu maailmanmestaruus: Mäkillä vai Williamsilla? Näkisin, että Mäkillä on paljonkin paremmat mahkut voittoon kun Williamsilla. Ei se tarkoita, että autolla ei voi voittaa jos koko ajan seinään ajelee![]()
Rosberg todennäköisesti sentään ajaa Hamiltonin perässä toistuvasti pisteille ja/tai palkintopallisijoille, auttaa Hamiltonia henk. koht. mestaruuden hankkimisessa ja edesauttaa tallimestaruuden hakemista englantiin jos autolla siihen vain on mahdollisuus.Nico pr mieheksi mersulle/mäkkärille vaan. Ei se siellä sen enempää saa tukea kuin Kovalainenkaan. Hamilton isäpappoineen pitää siitä huolen. Sitten joko menee hermot ja lähtee oven karmit kaulassa niinkuin Alonso tai tyytyy tekemään hommia itkemättä niinkuin Kovalainen.
Edelleen McLaren tyri viime vuonna tallimestaruuden, ei Heikki!Rosberg todennäköisesti sentään ajaa Hamiltonin perässä toistuvasti pisteille ja/tai palkintopallisijoille, auttaa Hamiltonia henk. koht. mestaruuden hankkimisessa ja edesauttaa tallimestaruuden hakemista englantiin jos autolla siihen vain on mahdollisuus.
Mitään tätä ei olla nähty Heikki Kovalaiselta koskaan McLarenilla.
Eikä Nicolta missään. Eikö yhtään hävetä tuollaiset "todennäköisesti" -arvaus-kommentit joissa ei oo päätä eikä häntää jotka ei perustu yhtikäs mihinkään?Rosberg todennäköisesti sentään ajaa Hamiltonin perässä toistuvasti pisteille ja/tai palkintopallisijoille, auttaa Hamiltonia henk. koht. mestaruuden hankkimisessa ja edesauttaa tallimestaruuden hakemista englantiin jos autolla siihen vain on mahdollisuus.
Mitään tätä ei olla nähty Heikki Kovalaiselta koskaan McLarenilla.
puhutaanko omistasi?Eikä Nicolta missään. Eikö yhtään hävetä tuollaiset "todennäköisesti" -arvaus-kommentit joissa ei oo päätä eikä häntää jotka ei perustu yhtikäs mihinkään?
Tässä on asiaa:thumbup: Siis vähintään ajaa perässä ellei ite taistele mestaruudesta. Mutta ainakin tallimestaruus kilpailukykyisellä autolla varma, mitä se ei Heikin kanssa ole.Rosberg todennäköisesti sentään ajaa Hamiltonin perässä toistuvasti pisteille ja/tai palkintopallisijoille, auttaa Hamiltonia henk. koht. mestaruuden hankkimisessa ja edesauttaa tallimestaruuden hakemista englantiin jos autolla siihen vain on mahdollisuus.
Mitään tätä ei olla nähty Heikki Kovalaiselta koskaan McLarenilla.
Tähän täytyy kommentoida. Tiedätkö ongelmat Heikin taustalla? Tuskin McLaren olisi jatkanut Heikin sopimusta, jos kuskissa olisi ainut syy. Sama koskee Kimiä, miksi Ferrari jatkoi sopimusta? Heidän auto ei sovi heidän ajotyylilleen. Olihan Heikki varsin kilpailukykyinen Renaultillakin Fisichellaan nähden jo ekalla kaudella. Odotetaan tämä kausi loppuun ja arvioidaan sitten. Monacon perusteella jo vauhtia löytyy molemmilta suomalaisilta :alppu:Tässä on asiaa:thumbup: Siis vähintään ajaa perässä ellei ite taistele mestaruudesta. Mutta ainakin tallimestaruus kilpailukykyisellä autolla varma, mitä se ei Heikin kanssa ole.