Pikkasen kirpasi lähteä Karhun leiristä mutta ei vaan M-sarjan jälkeläiset oo mun jalkaan istuneet. Jos on askeleen kans toimineet niin on ollu liian löysä kantaosa tai päinvastoin. Pikkasen jänskäkakkaa nyt kun en jotain viisi vuotta erinäisillä ja erilaisilla M-sarjalaisilla juassu. Huippukenkiä oli ne. RIP.Jäpä siirtyi samaan talliin mun kanssa!
Mullahan oli loppusuoralla Karhu ja Addu. Karhun kenkäosa oli liian nulju mulle. Jalka pyöri kuin hullun kulli mielettömän perseessä niissä. Vaimennus ja rullaavuus ok tai oikein hyviä.Pikkasen kirpasi lähteä Karhun leiristä mutta ei vaan M-sarjan jälkeläiset oo mun jalkaan istuneet. Jos on askeleen kans toimineet niin on ollu liian löysä kantaosa tai päinvastoin. Pikkasen jänskäkakkaa nyt kun en jotain viisi vuotta erinäisillä ja erilaisilla M-sarjalaisilla juassu. Huippukenkiä oli ne. RIP.
Suosituksestasi kokeilin aikanaan M2:sta. Kyllähän ne jalkaan hyvin istuu, mutta pidemmän päälle huomannut ettei sen pohjan niin vääntöjäykkä tarvis olla. Ja materiaalivaikutelma aika pahvinen. Kyllähän niillä lenkkejä edelleen juoksee.Pikkasen kirpasi lähteä Karhun leiristä mutta ei vaan M-sarjan jälkeläiset oo mun jalkaan istuneet. Jos on askeleen kans toimineet niin on ollu liian löysä kantaosa tai päinvastoin. Pikkasen jänskäkakkaa nyt kun en jotain viisi vuotta erinäisillä ja erilaisilla M-sarjalaisilla juassu. Huippukenkiä oli ne. RIP.
M-sarjassa oli kyllä aikamoisia laatuvaihteluita eikä parhaimmillaankaan ollut kestävin kenkä. Päälliset puhki 200km kohdalla pahimmillaan. M10 ois varmaan ollu kiertolöysempenä enemmän makuusi, mutta kyllä mä M2akkosiakin aika letkeinä kenkinä pidän. Siis verrattuna jonnekin traktorikayanoihin.Suosituksestasi kokeilin aikanaan M2:sta. Kyllähän ne jalkaan hyvin istuu, mutta pidemmän päälle huomannut ettei sen pohjan niin vääntöjäykkä tarvis olla. Ja materiaalivaikutelma aika pahvinen. Kyllähän niillä lenkkejä edelleen juoksee.
Tammiston Sportworldissa ainaski pari viikkoa sitten oli M2:akkosta ja jotain muutakin M kenkää. Olisko ollu 1 vai 10 en kattonu tarkemmin. Itselle tarttui sillä reissulla matkaan tuollaset.M-sarjassa oli kyllä aikamoisia laatuvaihteluita eikä parhaimmillaankaan ollut kestävin kenkä. Päälliset puhki 200km kohdalla pahimmillaan. M10 ois varmaan ollu kiertolöysempenä enemmän makuusi, mutta kyllä mä M2akkosiakin aika letkeinä kenkinä pidän. Siis verrattuna jonnekin traktorikayanoihin.
Järjellä jos ajattelee kaikkea niin maailmassa ei olisi kuin yksi autotehdas ja yksi elektroniikkatehdas jne.Noin on sano entinen miäs. Tosin autonsa voi valita ihan tunteellakin, mutta siitä kirjoittamisen jätän Matxille!
Näi o ja ne tehtaat ois lata ja plaupunkti.Järjellä jos ajattelee kaikkea niin maailmassa ei olisi kuin yksi autotehdas ja yksi elektroniikkatehdas jne.
Ai perkele että on hyvä kepakko. Viikon veivannut -70 luvun biisejä, Les Paul on kuin tehty siihen :ahem:
Nuo potikat menee heti vaihtoon. Retrot tilalle.
Tämä on järjestysnumeroltaan kitara #8 nykyvalikoimassa.
Onko toi lisälaite joku tuplaplektra
Tuossa kohdassa laitetta on weak spot joka ilman tukea rävähtää auki ja levittää sisuskalut pitkin tannerta..? Insinööri unohti suunnitella siihen ruuvin, niin nyt myydään lisälaitetta paikkaamaan? Täh?Tuolla kuulemma säästyy moni itku ja poru eli estää laitteen rikkoutumisen.
Tammerpiano ja Soitin, Tammelan torilla. Ainakin tutumpi asiakas saa liki "thomannin hintaan" sieltä tarviketta. Toinen ihan ok paikka on tuo DLX keskustassa.Mistäs Jussi on muuten hankkinut kitarankieliä Tampereella? Akustisesta (teräskielinen) napsahti yöllä kieli poikki.