Jäpä siirtyi samaan talliin mun kanssa!
![]()
Pikkasen kirpasi lähteä Karhun leiristä mutta ei vaan M-sarjan jälkeläiset oo mun jalkaan istuneet. Jos on askeleen kans toimineet niin on ollu liian löysä kantaosa tai päinvastoin. Pikkasen jänskäkakkaa nyt kun en jotain viisi vuotta erinäisillä ja erilaisilla M-sarjalaisilla juassu. Huippukenkiä oli ne. RIP.
Suosituksestasi kokeilin aikanaan M2:sta. Kyllähän ne jalkaan hyvin istuu, mutta pidemmän päälle huomannut ettei sen pohjan niin vääntöjäykkä tarvis olla. Ja materiaalivaikutelma aika pahvinen. Kyllähän niillä lenkkejä edelleen juoksee.Pikkasen kirpasi lähteä Karhun leiristä mutta ei vaan M-sarjan jälkeläiset oo mun jalkaan istuneet. Jos on askeleen kans toimineet niin on ollu liian löysä kantaosa tai päinvastoin. Pikkasen jänskäkakkaa nyt kun en jotain viisi vuotta erinäisillä ja erilaisilla M-sarjalaisilla juassu. Huippukenkiä oli ne. RIP.
Suosituksestasi kokeilin aikanaan M2:sta. Kyllähän ne jalkaan hyvin istuu, mutta pidemmän päälle huomannut ettei sen pohjan niin vääntöjäykkä tarvis olla. Ja materiaalivaikutelma aika pahvinen. Kyllähän niillä lenkkejä edelleen juoksee.
Tammiston Sportworldissa ainaski pari viikkoa sitten oli M2:akkosta ja jotain muutakin M kenkää. Olisko ollu 1 vai 10 en kattonu tarkemmin. Itselle tarttui sillä reissulla matkaan tuollaset.M-sarjassa oli kyllä aikamoisia laatuvaihteluita eikä parhaimmillaankaan ollut kestävin kenkä. Päälliset puhki 200km kohdalla pahimmillaan. M10 ois varmaan ollu kiertolöysempenä enemmän makuusi, mutta kyllä mä M2akkosiakin aika letkeinä kenkinä pidän. Siis verrattuna jonnekin traktorikayanoihin.
Noin on sano entinen miäs. Tosin autonsa voi valita ihan tunteellakin, mutta siitä kirjoittamisen jätän Matxille!
Järjellä jos ajattelee kaikkea niin maailmassa ei olisi kuin yksi autotehdas ja yksi elektroniikkatehdas jne.
![]()
Nuo potikat menee heti vaihtoon. Retrot tilalle.
Tämä on järjestysnumeroltaan kitara #8 nykyvalikoimassa.
Onko toi lisälaite joku tuplaplektra![]()
![]()
Tuolla kuulemma säästyy moni itku ja poru eli estää laitteen rikkoutumisen.
Mistäs Jussi on muuten hankkinut kitarankieliä Tampereella? Akustisesta (teräskielinen) napsahti yöllä kieli poikki.