Hankintoja!

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Jäpä siirtyi samaan talliin mun kanssa!

Pikkasen kirpasi lähteä Karhun leiristä mutta ei vaan M-sarjan jälkeläiset oo mun jalkaan istuneet. Jos on askeleen kans toimineet niin on ollu liian löysä kantaosa tai päinvastoin. Pikkasen jänskäkakkaa nyt kun en jotain viisi vuotta erinäisillä ja erilaisilla M-sarjalaisilla juassu. Huippukenkiä oli ne. RIP.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Pikkasen kirpasi lähteä Karhun leiristä mutta ei vaan M-sarjan jälkeläiset oo mun jalkaan istuneet. Jos on askeleen kans toimineet niin on ollu liian löysä kantaosa tai päinvastoin. Pikkasen jänskäkakkaa nyt kun en jotain viisi vuotta erinäisillä ja erilaisilla M-sarjalaisilla juassu. Huippukenkiä oli ne. RIP.
Mullahan oli loppusuoralla Karhu ja Addu. Karhun kenkäosa oli liian nulju mulle. Jalka pyöri kuin hullun kulli mielettömän perseessä niissä. Vaimennus ja rullaavuus ok tai oikein hyviä.
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Pikkasen kirpasi lähteä Karhun leiristä mutta ei vaan M-sarjan jälkeläiset oo mun jalkaan istuneet. Jos on askeleen kans toimineet niin on ollu liian löysä kantaosa tai päinvastoin. Pikkasen jänskäkakkaa nyt kun en jotain viisi vuotta erinäisillä ja erilaisilla M-sarjalaisilla juassu. Huippukenkiä oli ne. RIP.
Suosituksestasi kokeilin aikanaan M2:sta. Kyllähän ne jalkaan hyvin istuu, mutta pidemmän päälle huomannut ettei sen pohjan niin vääntöjäykkä tarvis olla. Ja materiaalivaikutelma aika pahvinen. Kyllähän niillä lenkkejä edelleen juoksee.

Adidaksen nykyvalikoimasta mun jalkaan sopii moni malli kuin valettu ja niistä sitten valitsee vaan omien mieltymysten mukaiset. Muita merkkejä välillä sovittaa, mutta aina joutuu huonommiksi toteamaan. Joko sisäpohja tuntuu seisoessa epämukavasti, pohja on liian taipumaton, varpaiden ympärys jäykkä ja istumaton kotelo, ulkopohja liian muotoiltu tai littana...
 
Viimeksi muokattu:

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Suosituksestasi kokeilin aikanaan M2:sta. Kyllähän ne jalkaan hyvin istuu, mutta pidemmän päälle huomannut ettei sen pohjan niin vääntöjäykkä tarvis olla. Ja materiaalivaikutelma aika pahvinen. Kyllähän niillä lenkkejä edelleen juoksee.
M-sarjassa oli kyllä aikamoisia laatuvaihteluita eikä parhaimmillaankaan ollut kestävin kenkä. Päälliset puhki 200km kohdalla pahimmillaan. M10 ois varmaan ollu kiertolöysempenä enemmän makuusi, mutta kyllä mä M2akkosiakin aika letkeinä kenkinä pidän. Siis verrattuna jonnekin traktorikayanoihin.
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
M-sarjassa oli kyllä aikamoisia laatuvaihteluita eikä parhaimmillaankaan ollut kestävin kenkä. Päälliset puhki 200km kohdalla pahimmillaan. M10 ois varmaan ollu kiertolöysempenä enemmän makuusi, mutta kyllä mä M2akkosiakin aika letkeinä kenkinä pidän. Siis verrattuna jonnekin traktorikayanoihin.
Tammiston Sportworldissa ainaski pari viikkoa sitten oli M2:akkosta ja jotain muutakin M kenkää. Olisko ollu 1 vai 10 en kattonu tarkemmin. Itselle tarttui sillä reissulla matkaan tuollaset.
 
Viimeksi muokattu:

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Liittynyt
9.8.2000
Viestit
30477
Sijainti
toalet
Noin on sano entinen miäs. Tosin autonsa voi valita ihan tunteellakin, mutta siitä kirjoittamisen jätän Matxille!
Järjellä jos ajattelee kaikkea niin maailmassa ei olisi kuin yksi autotehdas ja yksi elektroniikkatehdas jne.
 

Örfil

Guest


Nuo potikat menee heti vaihtoon. Retrot tilalle.

Tämä on järjestysnumeroltaan kitara #8 nykyvalikoimassa.
Ai perkele että on hyvä kepakko. Viikon veivannut -70 luvun biisejä, Les Paul on kuin tehty siihen :ahem:
Painaa kuin synti, mutta niin kitaran pitääkin.
 

nordic man

Well-known member
Liittynyt
9.5.2009
Viestit
3819
Itse voin suositella Puman juoksukenkiä, ainankin omaan jalkaan sopineet loistavasti ja kohta varmaan lähenee 700 km ? mitä niiden kanssa juostu :p
 

Captain Howdy

Well-known member
Liittynyt
6.6.2001
Viestit
20416
  • Canon EOS 30D -runko
  • Canon BG-E2 -akkukahva
  • 2 kpl akkuja
  • Akkulaturi
  • Objektiivi Canon 18–55 mm 1:3.5-5.6
  • Objektiivi Canon 50 mm 1:1.8
  • Objektiivi Sigma 70-300 1:4-5.6
  • edellisiin UV-linssisuojat + 1 vastavalosuoja
  • Jalusta Manfrotto 055PROB
  • Kinopää Manfrotto 804RC2
  • Langaton lankalaukaisin
  • Canon Salama Speedlite 430EX
  • Kameralaukku
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough



ja sitten kuulemma se kaikkein tärkein Kindlen lisälaite eli:


Saapunee alkuviikosta, jos ei miellytä, niin pistän paluupostissa takaisin.
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Tuolla kuulemma säästyy moni itku ja poru eli estää laitteen rikkoutumisen.
Tuossa kohdassa laitetta on weak spot joka ilman tukea rävähtää auki ja levittää sisuskalut pitkin tannerta..? Insinööri unohti suunnitella siihen ruuvin, niin nyt myydään lisälaitetta paikkaamaan? Täh?
 

Örfil

Guest
Jahas. Tuollainen lisätarvike. Kyllä tuplaplektra olisi ollutkin liian mullistava uutuus, ehkä joku keksiii sen myöhemmin :ahem:
 

Balthazar

Luonnollisesti.
Liittynyt
10.11.2000
Viestit
13560
Sijainti
Boogie Street
Mistäs Jussi on muuten hankkinut kitarankieliä Tampereella? Akustisesta (teräskielinen) napsahti yöllä kieli poikki.
 

Örfil

Guest
Mistäs Jussi on muuten hankkinut kitarankieliä Tampereella? Akustisesta (teräskielinen) napsahti yöllä kieli poikki.
Tammerpiano ja Soitin, Tammelan torilla. Ainakin tutumpi asiakas saa liki "thomannin hintaan" sieltä tarviketta. Toinen ihan ok paikka on tuo DLX keskustassa.
 

Balthazar

Luonnollisesti.
Liittynyt
10.11.2000
Viestit
13560
Sijainti
Boogie Street
Ok, täytyypä lähteä kohta kielikaupoille. Kiitos.

Hankintoja: Matsui-lattiatuuletin Gigantista, hyvän sään aikaan. Nuohan loppuvat kaupoista yleensä kesäkuun puoliväliin mennessä. Toinen hankinta on liput tähän ensi-iltaan.
 
Ylös