Australiassa Kimi oli kyllä kisan alun jälkeen selvästi Massan edellä, lopputuloksena toki molemmille keskeytys. Malesiassa pesi myös Massan aika-ajoissa ja kisassa, vaikka Massa lopulta olikin Kimin edellä, koska Ferrari töppäili hänen kohdallaan vähemmän ja Kimiltä petti vielä KERS. Nyt Kiinassa Kimi vei toistamiseen aika-ajon. Pisteet toki on 0-0 että mitään ei ole käytännössä ratkennut vielä. Melko tasaväkistä on ollut.
Muuten hyvä, mutta kun arvioit suorituksia pidä samalinja molempien kuljettajien osalta. Sinun logiikkasi vaikutti olevan tossa tekstissä tälläinen.
Ferrari tunaroi Massa kärsii = Kimin ylivoimaa
Ferrari tunaroi Räikkönen kärsii = Ferrarin tunaroi
Aika-ajoja ei voi vielä oikein verrata, kuin kahdelta kisalta, koska Ferrari ryssi Malesiassa. Australiassa Massa tippui pois kolmannelta tilalta, koska autoon ei mennyt aluksi löböä ja stintti oli selvästi alimittainen. Kimi oli tuolloin kaukana Massan takana, mutta pääsi tämän alimittaisen stintin takia Massan edelle.
Jotenkin sellainen kutina on, että mestari tulee sellaisesta tallista, jolla ei ole ollut "super osaa" autossaan alussa, mutta on silti ollut äärimmäisen nopea. Saatamme saada uuden nuorimman maailmanmestarin ikinä, jos kyseinen auto pitää ja nostaa vielä tasoaan.
Tämä kausi vaikka hienoja tilanteita onkin ollut täynnä niin myös täynnä tätä kulissipeliä, joita on ollut viimeaikoina turhan paljon.