Pessimisti ei pety. :thumbup:Peruspessimistinä pidän tuommoisen huhun jälkeen suurempana yllätyksenä sitä, jos Subaru ei ilmoittaisi vetäytymisestään huomenna. Se oli vissiin sit siinä, olé.
Siis tulevan kauden jälkeen.Uudesta autosta ei ole paljon hyötyä kun tämän kauden jälkeen siirrytään jo toiseen luokkaan...
Ja kuten eräälle nimimerkille YVllä jo pari viikkoa sitten kerroin niin Bossen sopimus kariutui Subarun rahatilanteeseen.
Siis tulevan kauden jälkeen.
Tuossa vain meinasin, että hetki sitten maalailtiin jo melko varmasti suht ruusuisia kuvia Subarun tulevaisuudesta. Nyt sitten tehtiin oikein kunnon mahalasku.
Hah, eihän tästä ole kuin muutama päivä kun vihjailevaan tyyliin viestitit että tänään kuullaan Bossen sopimuksesta. Mr.sisäpiiri..Ja kuten eräälle nimimerkille YVllä jo pari viikkoa sitten kerroin niin Bossen sopimus kariutui Subarun rahatilanteeseen.
Jipolle sen kerroin ja itsenäisyyspäivänä näköjään...Hah, eihän tästä ole kuin muutama päivä kun vihjailevaan tyyliin viestitit että tänään kuullaan Bossen sopimuksesta. Mr.sisäpiiri..
Keltä vaan semmonen budjetti löytyy, kohta on mm-sarjassa yli puolet kuskeista rättipäitä...Ompas monta autoa tarjolla yksityisille joilla on budjetti? Huoh...
Ei niilläkään ole rahaa kun ne on ollut sijoitettuna maailmantalouteen, Yhdysvaltain markkinoille ja järjettömiin rakennusprojekteihin. Öljytulojen raju lasku suolaa loput...Kelta vaan semmoinen budjetti löytyy, kohta on mm-sarjassa yli puolet kuskeista rättipäitä...
Tai sitten ne on vaan haudattuna Abu Dhabin hienoon hiekkaan.Ei niilläkään ole rahaa kun ne on ollut sijoitettuna maailmantalouteen, Yhdysvaltain markkinoille ja järjettömiin rakennusprojekteihin. Öljytulojen raju lasku suolaa loput...
Tietty jotku tahot pärjää aina paremmin kuin toiset....
Jos näin on niin tilanne ei ole kovin turvatulla pohjalla.Tai sitten ne on vaan haudattuna Abu Dhabin hienoon hiekkaan.
Fordikin varmaan sinnittelee pinnalla Kassialman rahoilla.
Eikö asiakasautojen pitäisi olla tuottavaa bisnestä? Toisin kuin tehdastallin ajattaminen on.edit: mites Subarun n-ryhmän autot? Jatkaako Subaru niiden aihioiden toimittamista esim. Tommi Mäkinen Racingille?
Muistelin erästä huolestuttavaa uutista josta kuulin kauden -06 alla se meni niin että MM sarjaa ei ajeta ellei mukana ole vähintää kolme tehdastallia. Sen takiahan Citroen ilmoitti olevansa mukana kronoksen kautta.Jos ja kun Subarukin vetäytyy sarjasta niin voiko kahden autonvalmistajan ajamaa sarjaa enää pitää mm- sarjana? Nähdäänkö näitä kahtakaan tiimiä enää sarjassa?
Ralliautoilun MM-sarjan muutospyörteissä on jossain vaiheissa tehty päätös, että MM-sarjaa ei ajeta, ellei mukana ole vähintään kolmea tehdastallia. Tällä hetkellä kaudelle 2006 on ilmoittautunut vain kaksi tallia, nimittäin Ford ja Subaru. Oljenkortena FIA:lle saatta olla se, että Citroen ilmoittaa vastaavansa tehtaana Kronoksen yksityistallista ja sen katsotaan olevan kolmas talli.
Eli ei siis auta vaikka M-sportilla,Stobartilla ja vaikka jollain muulla olisi tehdaspelit kun ei ole kuin kaksi valmistajaa . No jos tässä olis joku oljenkorsi et Subaru ajattais autojaan jonkun yksityistallin esim. Prodriven kautta (vrt. Citroen-Kronos)Muistelin erästä huolestuttavaa uutista josta kuulin kauden -06 alla se meni niin että MM sarjaa ei ajeta ellei mukana ole vähintää kolme tehdastallia. Sen takiahan Citroen ilmoitti olevansa mukana kronoksen kautta.
En nyt äkkiseltää löydä mitään muuta kuin Rovanperän sivuilla olevan pätkän aiheesta:
Eikös se tavallaan ajata jo nytkin? Siis Prodriven kautta.No jos tässä olis joku oljenkorsi et Subaru ajattais autojaan jonkun yksityistallin esim. Prodriven kautta (vrt. Citroen-Kronos)