Se on totta, kaikkia valttejaan schumi ei ole hukannut.Onneksi se kusi ei ole vielä Schummelin päästä laskeutunut. Se taitaa olla näin ollen pysyvä olotila.
Se on totta, kaikkia valttejaan schumi ei ole hukannut.Onneksi se kusi ei ole vielä Schummelin päästä laskeutunut. Se taitaa olla näin ollen pysyvä olotila.
Jassoo. No olen sitten samaa mieltä kanssasi. Saatiinpahan lisää viestejä tähän ketjuunNäin minä sen alunperin tarkoitinkin, mutta siitä sitten lähettiin vääntämään ja tekemään omia päätelmiä.
Nyt on vuosi 2010 ei 2009, en usko että Button menisi tolla autolla yhtään kovempaa. Auto on huonompi, oli kuljettajana kuka tahansa. Toisaalta tämä oli hyvin odotettavissa, kun auton suunnitteluun käytetty työmäärä/budjetti oli 2008 jotain aivan toista kuin 2009.Otsikon aiheeseen palatakseni sitähän Schumiltakin (vähintään) odotettiin. Jos näiden suoritusten välinen ero ei johdu mielestäsi siitä, että auto sopi(i) Buttonille paremmin kuin Schumille, niin ilmeisesti sitten pidät Buttonia parempana kuskina?
Button ei menisi kovempaa kuin Schumi vai kovempaa kuin Nico?Nyt on vuosi 2010 ei 2009, en usko että Button menisi tolla autolla yhtään kovempaa. Auto on huonompi, oli kuljettajana kuka tahansa.
Varmasti kun auton ajotyyli perustuu jo vuodesta 2003 lähtien tehtyyn hänen filosofiaan kenties.Ihan willillä mutulla väitän että Button olisi mennyt kovempaa tuolla autolla kuin kumpikaan nykykuskeista.
Melko lailla tähän willi mutuni perustuikin.Varmasti kun auton ajotyyli perustuu jo vuodesta 2003 lähtien tehtyyn hänen filosofiaan kenties.
Juuri näin, voittaja-autoa kuljettaa Rosberg tuskin Shumi enää tosta nousee.ensi kaudella on toisin. MGP W02 on voittaja-auto.
:jaska:Nythän Schumi hyppäsi täysin kylmiltään Buttonin tekemään autoon, ensi kaudella on toisin. MGP W02 on voittaja-auto.
Tarpeeksi ylivoimainen auto niin miksi ei? Schumi on kumminkin useampaan otteeseen kohtalaisen lähellä Nicon perässä ollut, ja muutamaan otteseen hänet päihittänytkin. Nyt kun ensi kaudeksi tuo suoritustaso tasaantuisi, niin voisi odotettevissa olla tiukempaa taistoa tallitoverusten kesken.Schumi nyt ei nouse sängystäkään ilman selkävaivoja saati F1-sarjan kärkeen. Niin kovaa autoa ei tule jolla hän voitaisi sarjan ja aina on tallikaveri samanlaisessa autossa.
Tarkoitin, että tallikaverina on näissä talleissa aina vahva kaveri joka todennäköisesti menee kovempaa. Schumin aika on ohi: ei ykköskuskina, ei testausta mielin määrin, autojen ominaisuudet muuttuneet, ei entistä reaktionopeutta ja herkkyyttä. Eli jos ylivoimainen auto olisikin, olisi se tallikaveri silti nopeampi. Rubens tuskin tulee tallikaveriksi.
Kimi pelaa ensi vuonna Devilsin sentterinä ja Capitalssin maalivahtina. Kovalchuck menee ajamaan Ferrarin vitosautoa. Case Closed.Jeah, mitäs muuta se kristallipallo kertoo?
Mihin Kovalchuk menee, palaako Kimi F1:siin, kerro nyt kun tiedät :eek!:
Jeah, mitäs muuta se kristallipallo kertoo?
Mihin Kovalchuk menee, palaako Kimi F1:siin, kerro nyt kun tiedät :eek!:
Niin kun huomaat, vain sinä et tätä tiennyt. Kuinka pohjoisessa sitten oletkaan. Hassua, että joku on näistä uutisista säätynyt.Kimi pelaa ensi vuonna Devilsin sentterinä ja Capitalssin maalivahtina. Kovalchuck menee ajamaan Ferrarin vitosautoa. Case Closed.
Niin kun huomaat, vain sinä et tätä tiennyt. Kuinka pohjoisessa sitten oletkaan. Hassua, että joku on näistä uutisista säätynyt.
On se kovaOn se Kimi kova jätkä, kun ilmenee tavalla tai toisella topicissa kuin topicissa. Jos ei minun, niin jonkun muun toimesta... :wink:
Äläs sano. Laiska vätys Mansell voitti ikäloppuna mestaruuden kaikkien aikojen ylivoimaisimmalla F1-autolla koskaan, eikä edes tiukkaa tehnyt. Prostkin teki huononnetulla versiolla hyvää duunia palattuaan vuoden brenkkulomalta. Työnarkoomani Schumi lienee paremmassa fyysisessä kunnossa kuin em. kaksikko mestaruusvuosinaan. Mitä tahansa voi sattua, olihan koko sarjasta ulos tuomittu Barrichellokin mestaruuskahinoissa mukana aina Brasilian kisaan saakka viime kaudella.Schumi nyt ei nouse sängystäkään ilman selkävaivoja saati F1-sarjan kärkeen. Niin kovaa autoa ei tule jolla hän voitaisi sarjan ja aina on tallikaveri samanlaisessa autossa.