Ferrari F2008

  • Viestiketjun aloittaja mjk
  • Aloituspäivämäärä
Liittynyt
12.4.2008
Viestit
5797
Sijainti
Kerava
Niinpä, ja nämä Maikkarin "Asiantuntijat" väittävät näitä uusiksi keksinnöiksi! :D
 

Ode

Maailmanlupaus
Liittynyt
7.6.2008
Viestit
4178
Sijainti
Oulu
Muistakaa nyt hyvät ihmiset, että auto on aina kaunis kun se voittaa. :p
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Samaa mieltä, mutta toivottavasti FIA kieltää noi, on ne sen verran rumia, toki sponsoritila kasvaa.
Tai sitten voisivat madaltaa ja tuo 1971-mallin mukaisesti vetää sen takasiipeen asti. Loppuisi kitinät taipuvista takasiivistä. ;) (No, se asia kyllä ratkaistiin jo vähän pienemmällä lisähärpäkkeellä.)

Kyllä minäkin ensisijaisesti olen kieltämisen kannalla, kun autoista kerran muutenkin ollaan tekemässä puhdaslinjaisempia.
 

CamoN

Kurvailija
Liittynyt
11.7.2007
Viestit
1640
Sijainti
Kouvola
Kyllä minäkin ensisijaisesti olen kieltämisen kannalla, kun autoista kerran muutenkin ollaan tekemässä puhdaslinjaisempia.
Toivottavasti se härpäkkeiden poisto tekee virtauksistakin puhtaampia, niin evän hyödyllisyys saattaa kyseenalaistua. Jos sitä siis ei jo sääntöjen puolesta oteta pois.
 

SOKO

Well-known member
Liittynyt
5.8.2007
Viestit
4037
Erinomaista, että Ferrarilla on herätty ja ryhdytty tekemään konkreettisia muutoksia autoon, vaikka sitten ulkonäön kustannuksella. Itse olen kyllä jo tuttunut tuohon hainevään, eikä sen ilmestyminen Ferrariin häiritse.
 

talakem

Iltalehden toimitus
Liittynyt
4.3.2002
Viestit
3610
Erinomaista, että Ferrarilla on herätty ja ryhdytty tekemään konkreettisia muutoksia autoon, vaikka sitten ulkonäön kustannuksella. Itse olen kyllä jo tuttunut tuohon hainevään, eikä sen ilmestyminen Ferrariin häiritse.
Kokeilevat Kimin mukaan vapaissa ja jos autta ehkä ottavat käyttöön....
 

Stedos

Banned
Liittynyt
5.4.2008
Viestit
1189
Sijainti
kuussa
Ihme mutinaa siitä, että tämä evä jotenkin haittaisi. Totta eihän se kaunis ole, mutta jos sillä saadaan autoa paremmaksi niin mikä ettei.
 

CamoN

Kurvailija
Liittynyt
11.7.2007
Viestit
1640
Sijainti
Kouvola
Ihme mutinaa siitä, että tämä evä jotenkin haittaisi. Totta eihän se kaunis ole, mutta jos sillä saadaan autoa paremmaksi niin mikä ettei.
Eikä niitä konkreettisia haittojakaan taida olla kuin se, että tuuli vaikuttaa auton ohjautumiseen enemmän. Unkarissa ei oikeastaan edes ole mitään nopeaa mutkaa jossa tuulenpuuska voisi aiheuttaa ongelmia.
 

formulastara

Well-known member
Liittynyt
30.3.1999
Viestit
5691
Sijainti
hki finland
Ei kai täällä tosissaan kukaan ole mistään muusta kuin siitä esteettisestä haitasta avautunut. Sanomattakin pitäisi olla selvää, että ilman muuta kaikki kamppeet halutaan autoon, jotka auttavat suorituskyvyssä. Kyseessä on siis kaksi eri asiaa - joista pitäisi myös pystyä käymään retoriikkaa toisistaan välittämättä. Eikä niiden uusien vermeiden ulkonäöstä kuitenkaan tarvitse Enzon lailla aina tykätä sen vuoksi, että ne tekevät auton nopeammaksi.
 

Nelssoni

Well-known member
Liittynyt
10.7.2007
Viestit
233
Jos ei tulosta tänäkään viikonloppuna tule niin Monteze-molo vaihtaa varmaan jo uudet miehet johtoon.
 

formulastara

Well-known member
Liittynyt
30.3.1999
Viestit
5691
Sijainti
hki finland
Joo Monte "tunteella ei järjellä" zemolo vaihtaa varmaan kohta kuljettajatkin. Siinä on varsinainen pelle kanssa.
 

cccp

Banned
Liittynyt
15.1.2007
Viestit
373
Joo Monte "tunteella ei järjellä" zemolo vaihtaa varmaan kohta kuljettajatkin. Siinä on varsinainen pelle kanssa.
Puolet kuskeista tekisi tämän hetken Ferrarilla parempaa tulosta kuin Räkä joten en menisi pelleksi sanomaan..
 
Liittynyt
15.1.2008
Viestit
1480
Puolet kuskeista tekisi tämän hetken Ferrarilla parempaa tulosta kuin Räkä joten en menisi pelleksi sanomaan..
En tiedä oletko oikeasti tota mieltä, mutta toi voi silti olla lähempänä totuutta, kuin moni haluaisi uskoa?! :doubtful:
 
Liittynyt
15.1.2008
Viestit
1480
Olenko aivan väärässä, jos sanon, että McLaren aikoina Kimin autoon löytyi säädöt kohdilleen aika hyvällä prosentilla ja nykyään ei tunnu löytyvän ollenkaan.

Mistähän mahtaa johtua?
 

Oberfeldwebel

Ylivääpeli
Liittynyt
6.9.2003
Viestit
4275
Olenko aivan väärässä, jos sanon, että McLaren aikoina Kimin autoon löytyi säädöt kohdilleen aika hyvällä prosentilla ja nykyään ei tunnu löytyvän ollenkaan.
En tiiä ootko väärässä, mutta mää oon samaa mieltä.
Enkä tiiä mistä se johtuu, Kimistä vai Ferrarista? Vai onko molempien yhteistyö hieman hakusessa.

Vai oisko syy sittenkin Bridgestonen renkaissa? Kimihän ei ajanu Larenilla ollessaan Bridgellä, jota on morkannut nyt Ferrarilla ollessaan.. :doubtful:
 

Nikos

Kisaaja
Liittynyt
5.4.2008
Viestit
881
En tiiä ootko väärässä, mutta mää oon samaa mieltä.
Enkä tiiä mistä se johtuu, Kimistä vai Ferrarista? Vai onko molempien yhteistyö hieman hakusessa.

Vai oisko syy sittenkin Bridgestonen renkaissa? Kimihän ei ajanu Larenilla ollessaan Bridgellä, jota on morkannut nyt Ferrarilla ollessaan.. :doubtful:
Renkaiden kanssa Kimillä on ollut paljon ongelmia viime- ja tällä kaudella.
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16942
Kimi tosiaan ajoi Brisukoilla aiemmin 2001 Sauberilla mutta vertailu niihin nyt on turhaa...
 
Liittynyt
15.1.2008
Viestit
1480
Ehkä syy on osittain renkaissa, mutta jos saa ihan suoraan sanoa, niin kyllä vois Kimiltä odottaa, että kahdessa vuodessa oppis noiden renkaiden salat. Ei se niin vaikeeta voi olla. Tai ehkä se on, mutta mä en haluu uskoa, että se on :)

Viime vuonna kuitenkin auto kulki ajoittan edes hyvin, nyt tuntuu, että ollaan ihan hukassa.
 
Ylös