Tai sitten voisivat madaltaa ja tuo 1971-mallin mukaisesti vetää sen takasiipeen asti. Loppuisi kitinät taipuvista takasiivistä. (No, se asia kyllä ratkaistiin jo vähän pienemmällä lisähärpäkkeellä.)Samaa mieltä, mutta toivottavasti FIA kieltää noi, on ne sen verran rumia, toki sponsoritila kasvaa.
Toivottavasti se härpäkkeiden poisto tekee virtauksistakin puhtaampia, niin evän hyödyllisyys saattaa kyseenalaistua. Jos sitä siis ei jo sääntöjen puolesta oteta pois.Kyllä minäkin ensisijaisesti olen kieltämisen kannalla, kun autoista kerran muutenkin ollaan tekemässä puhdaslinjaisempia.
Kokeilevat Kimin mukaan vapaissa ja jos autta ehkä ottavat käyttöön....Erinomaista, että Ferrarilla on herätty ja ryhdytty tekemään konkreettisia muutoksia autoon, vaikka sitten ulkonäön kustannuksella. Itse olen kyllä jo tuttunut tuohon hainevään, eikä sen ilmestyminen Ferrariin häiritse.
Eikä niitä konkreettisia haittojakaan taida olla kuin se, että tuuli vaikuttaa auton ohjautumiseen enemmän. Unkarissa ei oikeastaan edes ole mitään nopeaa mutkaa jossa tuulenpuuska voisi aiheuttaa ongelmia.Ihme mutinaa siitä, että tämä evä jotenkin haittaisi. Totta eihän se kaunis ole, mutta jos sillä saadaan autoa paremmaksi niin mikä ettei.
Puolet kuskeista tekisi tämän hetken Ferrarilla parempaa tulosta kuin Räkä joten en menisi pelleksi sanomaan..Joo Monte "tunteella ei järjellä" zemolo vaihtaa varmaan kohta kuljettajatkin. Siinä on varsinainen pelle kanssa.
Hahahah vitun hauska vitsi!Puolet kuskeista tekisi tämän hetken Ferrarilla parempaa tulosta kuin Räkä joten en menisi pelleksi sanomaan..
En tiedä oletko oikeasti tota mieltä, mutta toi voi silti olla lähempänä totuutta, kuin moni haluaisi uskoa?! :doubtful:Puolet kuskeista tekisi tämän hetken Ferrarilla parempaa tulosta kuin Räkä joten en menisi pelleksi sanomaan..
Höpön löpön. Puolet kuskeista saisi aikaan samanlaista tulosta. Se on fakta.En tiedä oletko oikeasti tota mieltä, mutta toi voi silti olla lähempänä totuutta, kuin moni haluaisi uskoa?! :doubtful:
En tiiä ootko väärässä, mutta mää oon samaa mieltä.Olenko aivan väärässä, jos sanon, että McLaren aikoina Kimin autoon löytyi säädöt kohdilleen aika hyvällä prosentilla ja nykyään ei tunnu löytyvän ollenkaan.
Renkaiden kanssa Kimillä on ollut paljon ongelmia viime- ja tällä kaudella.En tiiä ootko väärässä, mutta mää oon samaa mieltä.
Enkä tiiä mistä se johtuu, Kimistä vai Ferrarista? Vai onko molempien yhteistyö hieman hakusessa.
Vai oisko syy sittenkin Bridgestonen renkaissa? Kimihän ei ajanu Larenilla ollessaan Bridgellä, jota on morkannut nyt Ferrarilla ollessaan.. :doubtful: