No tämä päivä oli kyllä poikkeus. Pitää ottaa huomioon että brawn ei ennen kauden alkua testannut kertaakaan sateella. Eikä muutamaa kierrosta malesian monsuunissa voi oikein sadetestiksi laskea. Voisi olettaa että sadekelin vauhti ei ole silloin parhaimmillaan.
Jep, kuten ei muutkaan tupladiffuusoriautot.. Johtunee siitä yksinkertaisesta seikasta että auton pohjavirtaukset hidastuu radikaalista ja saattaa kadota olemattomiin kun vesi hidastaa virtausta ja tukkii pohjareitin ilmalta. Tässä tilanteessa parhaiten toimi se auto jolla oli paras mekaaninen pito.. näyttää siltä että RedBullin muihin nähden erikoinen alusta vie voiton sadekeleillä. Buttonihan ihmetteli RB:n autojen pidon määrää kisan jälkeen
Täytyy sanoa että Ferrari on varmaan aika onnellinen että heillä ajaa Iceman. Tälläisinä aikoina kun auto ei kulje, Kimi on varmasti se joka ei käy häsläämään ja mesoamaan lehdistölle aiheesta... Kuten massa on jo aika kovasti heitellyt kritiikkiä.
Ei ollu tämä(kään) päivä Kimin. En ole Kimiä pitänyt sadekeli-experttinä, mutta tällä kertaa se tuskin meni muun kuin auton piikkiin. Kimi ajoi kuitenkin järkevästi kisan, vältti osumia ja "päästi" nopeammat ohitse suosiolla. Turhaan olisi peitellyt ja keskeyttänyt kolariin.. parempi näin että sai ajettua loppuun.
Mielestäni Ferrarilla ei ole huono auton runko. Se vain kaipaa sen tupladiffun, kerssin ja luotettavuutta... noh ehkä siinä olikin jo melkoinen puutelista. Barcelonassa Kimi ajaa voitosta! :thumbup: