Niin, on ajellut tasavahvasti tai melkein Massan kanssa, mutta jos se ei riitä...Ja kuinkas on mennyt lukuunottamatta viime vuotta?
1 ja 4 2007
3 ja 2 2008
tänä vuonna Massa on edellä pisteissä hiukan paremman tuurin ansiosta kisoissa, kimi aika-ajoissa...
Ja samaahan sanottiin Alonsostakin (bridgestonen renkaista), ei hänkään ole aivan maaginen kyllä ollut Renaultilla...
Tänä vuonna molempien Ferrarien (myös Renaultin) aivan loistosuoritukset ovat jääneet pois huonon auton ansiosta, ei sille vain voi mitään
Ferrariaikana on erityisesti tullut seurattua, että miten Räikkönen pärjää tallikaverilleen. McLarenilla Räikkösen odotti automaattisesti pieksevän tallikaverinsa, mutta Ferrarilla asia ei ole todellakaan ollut itsestäänselvyys. Nykyään oikeastaan tuntuu erityisen hyvältä, jos Räikkönen voittaa Massan.Tässä on nyt ihan spontaanisti suomalaisen puolesta oikeasti saanut olla jo kauan melko epävarma että "pärjääköhän se Kimi nyt tulevassa kisassa Massalle..."
Brawn tuskin on ensikaudella enää kärkitalli. Ferrari ja Mclaren tulevat viimeistään ensikaudella taas hallitsemaan F1-sirkusta tai ovat ainakin voittotaistelussa mukana, joten mäkkärille vaan Kimi takaisin jos Ferrarilta tulee monoa .Mutta jos se kauhuskenaario nyt toteutuu, niin mun mielestä ois kiva, jos Kimi vielä yhden kauden yrittäis Brawnilla:wink:
Eiköhän sillat ole jo poltettu.joten mäkkärille vaan Kimi takaisin jos Ferrarilta tulee monoa .
No en tiedä siltojen polttamisesta, mutta en kyllä jaksa mitenkään uskoa, että Kimi vielä joskus McLarenilla ajaisi:nope:Eiköhän sillat ole jo poltettu.
Tutkitaan kauden jälkimmäisen puoliskon aika-ajojen toisten osioiden tuloksista Massan ero Schumiin.Schumi-Ferrari -suhde oli sen verran erityinen etten ehkä lähtisi sen takia tekemään mitään tulosvertailuja tallikavereihin. Sitäpaitsi Massa alkoi jo loppukaudesta kyykyttää Schumia kun pääsi auton kanssa sinuiksi.
Tutki niitä kolmososion aikoja mieluummin, ne ovat ainoat joilla on väliä lähtöruudukkoon.Keskimäärin Massa hävisi aika-ajojen toisessa osiossa tallikaverilleen 0,528 sekuntia kauden jälkimmäisellä puoliskolla. Minä en puhuisi mistään kyykyttämisestä.
Ei varmasti, ei. Kyllä ne Mäkillä saattaisivatkin ottaa Kimben takas, mutta Kimi varmasti lopettaa ennemmin kuin palaa sinne. Toiseksi Hamilton ajelee varmaan mieluummin sen hitaamman suomalaisen tallikaverina.No en tiedä siltojen polttamisesta, mutta en kyllä jaksa mitenkään uskoa, että Kimi vielä joskus McLarenilla ajaisi:nope:
Joo on se ainakin minun mielestäni. Kimikään ei saisi minua seuraamaan rallia. No tämä on vain minun mielepiteeni. Huhut ovat ainakin tällähetkellä aika kovia ja itse alan kallistua siihen suuntaan, että Räikkönen ei jatka.Siguainesta
Ensinnäkään, ralli ei ole perseestä ja toiseksi, kenelle on muka iloa siitä jos ajelee formuloissa miten sattuu?
No ei varmasti ottaisi. Molemmat osapuolet ovat heitelleet mediaan aika katkeransävyisiä kommentteja yhteisistä vuosista syksystä 2006 tähän päivään saakka.Ei varmasti, ei. Kyllä ne Mäkillä saattaisivatkin ottaa Kimben takas, mutta Kimi varmasti lopettaa ennemmin kuin palaa sinne.
Tutkitaan niitä asioita, joilla on merkitystä, eli MM-pisteet ja kilpailujen lopputulokset. Loppukaudesta miesten tulokset olivat hyvin tasaisia ja useammassa kisassa Massa päihitti Schumin ajamalla. Kolmessa viimeisessä kisassa kummallakin on yksi keskeytys ja Massa keräsi niissä enemmän pisteitä.Tutkitaan kauden jälkimmäisen puoliskon aika-ajojen toisten osioiden tuloksista Massan ero Schumiin....