Komppaan. Samoin kaikki TV-jutut ja selostajat yms. Tuntuu että ovat vallanneet puolet vapaan toikeista ja nyt yrittää laajentua tälle puolelle. No thanks. Niitä joita kiinnostaa saavat varmasti luettua kaikista niistä topikeista joissa ne eivät ole näin off-topic.Juu ehkä kannattaisi sinne mieluummin laittaa, missä niitä ei ketään lue. Sori vaan, mutta mua ihmetyttää miten joku voi olla noin helvetin kiinnostunut siitä mitä kuskit tienaa/tienasivat.
Juu. Eiköhän Kimille vielä ensi kaudeksi paikka formuloissa aukene, jos hän vain haluaa palata. Sen jälkeen alkaa olla vaikeampaa, ottaen huomioon että hän on vain yksinkertainen maailmanmestari, eikä Ferrarilla ura päättynyt ihan niin hyvissä merkeissä kuin olisi toivonut. Villeneuvemaisesti voisi vielä päästä jäähdyttelemään, ja miehestä itsestähän se aika pitkälti on kiinni miten pärjää muihin verrattuna palatessaan. Uusi nousu huipulle on mahdollinen, mutta huippupaikat ei enää suoraan aukene. Täksi kaudeksi olisi pitänyt jo rattiin päästä.Jos jatketaan mutu-linjalla niin minusta tuntuu hyvin epätodennäköiseltä, että Kimi - jos edes haluaa palata - alkaisi yrittämään mitään rahastusta. Sen takia kaverin ei tarvitse palata. Toki työmies on palkkansa ansainnut mutta eiköhän Kimi ja Robertsson vallan hyvin ymmärrä tilanteen olevan jokseenkin toinen kuin vuonna 2006 Ferrari sopimusta tehtäessä...
Juu. Riittävän nuori Kimi on ajakseen ässänä ykkösissä monta vuotta. Iän kertyminen ja taon venyminen varmaan tekee paluuta vaikeammaksi, mutta jos vaan on motivaatiota niin onnistuu varmasti. Ihan tyydyttävästi se Shumikin on pärjännyt taukonsa jälkeen ikäänsä nähden, mutta odotukset vaan oli monella paljon kovemmat, niinkuin oli tuloksetkin silloin kolmekymppisenä.En usko kyllä että Kimilllä olisi mitään vaikeuksia palata takaisin vauhdillisestikaan. Kimi on kuitenkin vielä sen verta nuori kaveri. Kyllähän se nyt hieman eri asia on Kimillä kuin Schumilla. Schumi palasi 41 vuotiaana takaisin 3 vuoden tauon jälkeen ja ajaa kuitenkin ihan hyvällä tasolla. Kimi taitaa olla 31 ja 2 vuotta ollu poissa, mutta kuitenkin ajellu koko ajan niin ei se tuntuma ajamiseen oo minnekään kadonnut. Kerkeäisi vielä monet mestaruudet voittaa jos auto antaisi myöden. Jos ei nyt palaa niin sitten en usko että milloinkaan.
Hyvinhän se on kalustoon nähden tänä vuonna päästelly.Ihan tyydyttävästi se Shumikin on pärjännyt taukonsa jälkeen ikäänsä nähden, mutta odotukset vaan oli monella paljon kovemmat, niinkuin oli tuloksetkin silloin kolmekymppisenä.
Tarkoittaneet HRT:tä, joka oli sitä ennen Hispania... Se on minuakin alkanut huvittaa. Ensin mesottiin että Kimi ajaa vain huipputallissa ja muu ei kelpaa. Sen jälkeen pidettiin edelleen varmana, että Kimi siirtyy RB:lle. No sitä ei käynyt. "Kimi ei lähde ajamaan rupusakissa". Nyt täällä on sellainen mieliala, että jees ku Kimi ajelisi Williamsilla. Näinhän se on, että fanienkin taso laskee, kun hekin alkaa tajuamaan, mihin taso riittää.Kohta täällä oltais tyytyväisiä Kimin huhuista hisbanian tallia kohtaan....
No kyl mun mielestä Alonson meno Mäciltä maitojunalla takaisin Renulle oli kans aikamoinen "vajoaminen"Aika kova veto Kimiltä olisi lähteä sinne ajelemaan, koska eihän kukaan F1-mestari viime vuosina ole tainnut vajota moiseen yhtä lukuunottamatta. Damon Hillin Arrows siirto oli jotain vastaavaa, mutta siinä tarkoistauksena oli kait luodakin huipputalli siinä onnistumatta.
Renault oli tuolloin tehdastalli ja yksi suurista. Onhan Mercedeksellä ajaminenkin "kunnia", vaikka tulokset välillä on surkeita. Joskus myös suuret ja menestyvät tallit vajoavat, mutta sille ei mahda mitään.No kyl mun mielestä Alonson meno Mäciltä maitojunalla takaisin Renulle oli kans aikamoinen "vajoaminen"
Just näin. Mut kato ei kaverin yhteistyökyvyt riittäneet parempaan kuin Flavion siipien suojiin. Onneksi Espanjan pankkisektori tuli hätiin ja osti pojalle paremman auton. Tämäkin sijoitus on osoittautunut yhtä hyväksi kuin ne Espanjan miljoona myymätöntä asuntoa. "Mutku noilla on super-auto, nyyh...."No kyl mun mielestä Alonson meno Mäciltä maitojunalla takaisin Renulle oli kans aikamoinen "vajoaminen"
Hei, miks tää supermän Räikkönen ei sitten houkutelle pankkeja tai muista sponsoreita, kun aina tämä iänikuinen pankkiasia on esillä. Ainii, Kimin pääsponsori on Iceman:thumbup:Just näin. Mut kato ei kaverin yhteistyökyvyt riittäneet parempaan kuin Flavion siipien suojiin. Onneksi Espanjan pankkisektori tuli hätiin ja osti pojalle paremman auton. Tämäkin sijoitus on osoittautunut yhtä hyväksi kuin ne Espanjan miljoona myymätöntä asuntoa. "Mutku noilla on super-auto, nyyh...."
Rellulla sentään oli voitettu mestaruus kaksi vuotta aikaisemmin. Schumacher meni mestarina talliin, joka ei ollut voittanut mestaruutta 16 vuoteen.No kyl mun mielestä Alonson meno Mäciltä maitojunalla takaisin Renulle oli kans aikamoinen "vajoaminen"
Onko Rellun vajoaminen jotenkin hyväksyttävämpää kuin Williamsin?Renault oli tuolloin tehdastalli ja yksi suurista. Onhan Mercedeksellä ajaminenkin "kunnia", vaikka tulokset välillä on surkeita. Joskus myös suuret ja menestyvät tallit vajoavat, mutta sille ei mahda mitään.
Aika outo vertaus verrata tehdas-Renaultia ja Williamsia, jolla tällä kaudella on asiakasmoottorit ja maksukuski.
Ehkä pohjoismaiset pankit laskee ja ymmärtää, että F1 on helvetin huono sijoitus... Käsittääkseni Kimillä ei F1-urallaan ole koskaan - ehkä aivan alkua lukuun ottamatta - ollut sponsoreista pula.Hei, miks tää supermän Räikkönen ei sitten houkutelle pankkeja tai muista sponsoreita, kun aina tämä iänikuinen pankkiasia on esillä.
Ei varmasti ku DNA on maksanut viulutEhkä pohjoismaiset pankit laskee ja ymmärtää, että F1 on helvetin huono sijoitus... Käsittääkseni Kimillä ei F1-urallaan ole koskaan - ehkä aivan alkua lukuun ottamatta - ollut sponsoreista pula.
Kun Renaultilta lähtivät Michelinit alta kauden 2006 jälkeen, niin alamäen alku oli selvä. Tuo on se ylivoimaisesti suurin ja tärkein syy miksi Renaultia ei voi enää kaudesta 2007 lähtien kutsua huipputalliksi.Renault oli tuolloin tehdastalli ja yksi suurista. Onhan Mercedeksellä ajaminenkin "kunnia", vaikka tulokset välillä on surkeita. Joskus myös suuret ja menestyvät tallit vajoavat, mutta sille ei mahda mitään.
Aika outo vertaus verrata tehdas-Renaultia ja Williamsia, jolla tällä kaudella on asiakasmoottorit ja maksukuski.