Voihan kyse olla siitäkin ettå rallissa vain ei ole järkeä jatkaa.
Vaikka kehitys onkin ollut hyvää ei ole järkeä tuhlata miljoonia per vuosi ja riskeerata tulevaisuuttaan siten.
Asiahan olisi eri jos joku tehdaspaikka aukenisi, mutta niitä on niin vähän nykyään.
Ai mikä kehitys? Alun jälkeen, aika hidasta on ollut vauhdin nousu. Tosin mitään yllättäväähän se ei ole. kun kokemusta puuttuu, niin voi voi.
Tallipaikkoja: ainoa asia miksi Kimi olisi voitu palkata johonkin
tehdaspaikkaan, olisi ollut nimi. Nyt sekään ei enää vedä, koska kattokerho sitä valitettavasti lyttäsi.
Väi väitätkö, että Kimillä olisi avuja jotenkin olla ralliauton kehittäjä? Verrattuna kehen?
On vaihtoehtoina vielä sekin että Webber lopettaa "vapaaehtoisesti" ennen ensi kauden alkua kun Kimin motivaatio ja palo takaisin on saatu todistettua sillä että menisi ajamaan "jopa williamsilla".
Miksi sinne RB:lle palkattaisiin, kun tallin junnupuolelta tulee nuorta ja nälkäistä kuskia jonossa asti. Kimin nälkä on jo snagarilla tyydytetty.
Itsellä on ainakin sen verran kova luotto Robertsoneihin ja Kimiin että kyllä sitä joku hyvä yllätys ensi kaudelle saadaan.
Vaikea tosin sanoa mitä mieltä tuosta on, mieluusti katsoisin rallikortin loppuun mutta formulat voisi olla varmempi vaihtoehto Kimille.
Robersonit ovat tehneet kaksi kertaa aika kovan yllärin:
- Silloin, kun Kimi pääsi ykkösiin käytännössä kokemattomana
- Silloin, kun onnistuivat rahastamaan rallitouhusta ekana vuotena.
Nyt on yllätykset käyty loppuun (niin sanotusti "talk is cheap"): nyt vaaditaan tekoja ja sitoutumista.