Hammersmith
Banned
- Liittynyt
- 3.11.2011
- Viestit
- 159
Samaa jatkumoa vain varmoille sopimuksille McLarenin, RB:n, Mersun ja Rellun kanssa.Jos tästä ei tule soppparia nyt aikaseksi, niin tämä on vuosituhannen ankka.
Samaa jatkumoa vain varmoille sopimuksille McLarenin, RB:n, Mersun ja Rellun kanssa.Jos tästä ei tule soppparia nyt aikaseksi, niin tämä on vuosituhannen ankka.
Tätä nykyistä tilannetta voi ehkä verrata syksyn 2009 tilanteeseen ja huhuihin neuvotteluista McLarenin kanssa. Silloin Withmarsin ilmeet ja lausunnot antoivat paljon "toivoa" mutta huhut paikasta RB:llä tai Rellulla ammuttiin hyvin nopeasti alas mitä nyt Boullier ei ymmärtänyt pitää turpaansa kiinni mediassa.Samaa jatkumoa vain varmoille sopimuksille McLarenin, RB:n, Mersun ja Rellun kanssa.
Kimin Mclaren diili kaatui liian suureen palkkapyyntöön ja haluu tehdä pr-työtä niin vähän kuin mahdollista.Tätä nykyistä tilannetta voi ehkä verrata syksyn 2009 tilanteeseen ja huhuihin neuvotteluista McLarenin kanssa. Silloin Withmarsin ilmeet ja lausunnot antoivat paljon "toivoa" mutta huhut paikasta RB:llä tai Rellulla ammuttiin hyvin nopeasti alas mitä nyt Boullier ei ymmärtänyt pitää turpaansa kiinni mediassa.
Toki tuo McLaren diilikin valui hiekkaan syystä tai toisesta, joten mitään en pidä vielä selvänä myöskään nyt. Varma kuitenkin olen että tahto on molemmin puolinen ja Kimi on käytännössä paras kuljettaja, jonka Williams voi tällä hetkellä saada. Katsotaan mihin tämä asetelma johtaa.
Ehkä. En myöskään väheksyisi ralli-haasteen houkutusta... Anyway, se ei ollut se pointti.Kimin Mclaren diili kaatui liian suureen palkkapyyntöön ja haluu tehdä pr-työtä niin vähän kuin mahdollista.
Jos se väite pitää paikkaansa, että 18kk poissaolosta sai 18miljoonan euron bonarin niin tottakai kaatu, koska mitään järkee alle tuen ajella kun samaa aikaan voi harrastella rallia, nascaria ja pitää lomaa.Kimin Mclaren diili kaatui liian suureen palkkapyyntöön ja haluu tehdä pr-työtä niin vähän kuin mahdollista.
Kyllä kommentoi kauden 2009 jälkeen että jos F1:ssä jatkaa ainoa mahdollinen talli on McLaren jossa suostuu ajamaan.Kimi ei ikinä - muistini mukaan - ole kommentoinut Macci, RB , Renault sopimusneuvotteluita, ainoat kommentit on saatu kuulla Whitmarshilta. Tämä on ensimäinen kerta kun Kimi mainitsee julkisesti, että jotain on tekeillä. Ja Kimi ei tee tätä, ellei tiedä olevansa hyvin lähellä allekirjoitusta. Siis käytännössä allekirjoitusta vaille valmis.
Katellaan sitä ajallaan, jos on tarvis.Jos tää Kimin Williams-sopimus vielä johonkin kaatuu, olisi mielenkiintoista tietää, mihin se kaatuu jos on kaatuakseen...
Tuskin.Ylisuureen palkkapyyntöön?
Jos ei tule sopparia,niin hiukan harmittaa kyllä.Ei paljon,ihan vähän vain.Jos tästä ei tule soppparia nyt aikaseksi, niin tämä on vuosituhannen ankka.
Ja siihen, että Button tuli vapaille markkinoille paljon pienemmän hintalapun kanssa ja ilman reunaehtoja.Kimin Mclaren diili kaatui liian suureen palkkapyyntöön ja haluu tehdä pr-työtä niin vähän kuin mahdollista.
Sanoi jopa että McLaren-jatko on todennäköinen. Noh, se ei silti tapahtunut.Kyllä kommentoi kauden 2009 jälkeen että jos F1:ssä jatkaa ainoa mahdollinen talli on McLaren jossa suostuu ajamaan.
Jep. Ilman tätä Kimi olisi ajanut McLarenilla 2010. Fakta, lähde: minä.Ja siihen, että Button tuli vapaille markkinoille paljon pienemmän hintalapun kanssa ja ilman reunaehtoja.
En nyt noin sanois. Itsehän Kimin haluaisin nähdä Le Mans 24h ja muissa kestävyyskisoissa Peugeotin ratissa, mutta kerkiää mies niitä ajella mahdollisen uuden F1-uran jälkeenkin jos vain haluaa.Jos ei tule sopparia,niin hiukan harmittaa kyllä.Ei paljon,ihan vähän vain.
Kimi Räikkönen sanoo, ettei hänellä ole sopimusta formula ykkösiin ensi kaudeksi, vaikka neuvotteluja on käyty.
Mediassa on viime aikoina ennusteltu, että Williams-talli julkistaa "Jäämiehen" paluun F1-sarjaan jo viikonvaihteen Abu Dhabin GP:n aikana.
- Ollaan me juteltu niiden kanssa, mutta ei minulla ole mitään sopimusta mihinkään suuntaan. Mikään ei ole muuttunut, Räikkönen sanoo.
Räikkönen haki keskiviikon Britannian MM-rallin testierikoiskokeelta tuntumaa torstaina alkavaan kauden päätöskilpailuun. Se voi jäädä Räikkösen kaksivuotisen ralliuran viimeiseksi, jos työt jatkuvat ensi kaudella F1-sarjassa. Jos näin käy, Räikkönen jättää MM-rallit hyvillä mielin.
- On ollut hauskaa ja on kehitytty, kun vertaa siihen mistä aloitettiin, Räikkönen arvioi ralliuraansa.
Kaikkiaan 20 MM-rallia ajanut entinen F-ykkösten maailmanmestari on ollut parhaimmillaan rallin MM-osakilpailussa viides ja ajanut yhden erikoiskokeen pohja-ajan.
- En ole odottanut siltä mitään, vaikka yritin aina ajaa niin hyvin kuin osasin. Joskus tuli parempia, joskus huonompia tuloksia, Räikkönen sanoo MM-ralleistaan.
Jos Citroenin ralliauto vaihtuu ensi kaudella Williamsin F1-autoon, muutos on Räikkösen silmissä pienempi kuin aikanaan ralliin tullessa.
- Se on sellainen asia, jota olen tehnyt suurimman osan elämästäni. Paljon haastavampaa on kokeilla jotakin muuta, Räikkönen sanoo F-ykkösistä.
Muuttuvien takasiipien ja parin uuden radan tulo MM-sarjaan ei Räikköstä hetkauta.
- Mitä telkkarista näkee, niin eipä ne ole hirveästi muuttuneet. Suurimmat erot ovat renkaissa, Räikkönen arvioi F-ykkösistä.
Jep. Koska veikkaaminen on hauskaa, niin jos jossittelu samalla sallitaan, notta Kimi paluun tekisi NIIN veikkaisin, notta vauhti olisi heti kovaa.Mielenkiintoista on myös että onko parin vuoden ralli kokemuksesta mitään vaikutusta tai parantumista Räikkösen taitoihin jos hän palaa.
Kimi oli muuten mun unessa viime yönä. Sen tarkemmin en muista mitä höpistiin, mutta reilulta jantterilta vaikutti.On se Kimi kova äijä.. Hiljane symppis poju Espoosta ja pitää meitä jännityksessä loppuun asti. Oikeastaan toissayönä näin unta Kimin Williams sopimuksen julkistamisesta Abu Dhabissa.