M.Webber
Well-known member
- Liittynyt
- 27.11.2007
- Viestit
- 2586
Smedley puhuu italiaa hyvin.Alonso jossain kommentissaan esitti toivomuksen että tiimipalavereissa puhuttaisiin italiaa. Sehän jättäisi kivasti Massan inssin paitsioon.
Smedley puhuu italiaa hyvin.Alonso jossain kommentissaan esitti toivomuksen että tiimipalavereissa puhuttaisiin italiaa. Sehän jättäisi kivasti Massan inssin paitsioon.
Muistanko ihan väärin, mutta eikö Alonson auton pohja vaurioitunut ekassa mutkassa (omasta virheestä johtuen tosin)? Ja sitten tuli vielä stop and go bensan hakemisesta.Kanadassa 2007 Alonso oli tosi hidas, kun taas Hamilton tais voittaa silloin ekan voittonsa
Se olikin ainoa jossa Alonso oli selkeästi se hitaampi. Ja turva-auto pilasi kisan lopullisesti. Ilman sitä Alonso olisi ehkä voittanut mestaruuden.Kanadassa 2007 Alonso oli tosi hidas, kun taas Hamilton tais voittaa silloin ekan voittonsa
Montrealin gp oli sillon Alonsolta aikamoista säheltämistä, nurmikon puolella kävi kisassa ainakin kolme kertaa ja hän meni Rosbergin kanssa tekemään sääntöjen vastaisesti varikkopysähdyksensä juuri turva-auton tultua radalle, jonka takia he saivat tapahtuneesta 10 sekunnin stop & go -rangaistuksen.Muistanko ihan väärin, mutta eikö Alonson auton pohja vaurioitunut ekassa mutkassa (omasta virheestä johtuen tosin)? Ja sitten tuli vielä stop and go bensan hakemisesta.
Päätit sitten lainata kirjoituksesi suoraan VM:ästä:thumbfh:No tuota Felipe Massa näyttää jo nyt keksineen keinonsa pysäyttää espanjalaisen ykköskuljettajan aseman eli politiikka ei ole oikea tapa saavuttaa mitään, se on tehtävä kovalla työllä ja tuota asennetta Massa odottaa myös Alonsolta., Alonson sen sijaan on ollut yksinäinen susi ja vain omalla tyylillään pelaava joukkuepelaaja. Vain yhdestä asiasta Ferrari voi olla varma: Alonso tuottaa tallille suuria tunteita. Kysymys kuuluu, ovatko ne niitä mitä Ferrari ajoi taikaa vai samoja, jotka saivat Ron Dennisin vanhentumaan vuosikymmenen yhdessä kaudessa.
Jos autossa oli pohjan vaurio niin uskoisin että se tuli silloin, kun Alonso leikkasi rajusti kanttarin päältä yhdeksännessä mutkassa ja auto pomppasi aika rajusti. Tämä taisi olla kisan puolenvälin jälkeen.Muistanko ihan väärin, mutta eikö Alonson auton pohja vaurioitunut ekassa mutkassa (omasta virheestä johtuen tosin)? Ja sitten tuli vielä stop and go bensan hakemisesta.
monista muistakin villeneuve88:n teksteistä on ollut aistittavissa, että ne on lainattu lehdistä tai nettisivuilta. Osa hänen kirjoituksistaan ovat jopa tuntuneet suoranaiselta copupastelta.Päätit sitten lainata kirjoituksesi suoraan VM:ästä:thumbfh:
No ei oo ensimmäinen kerta että täällä minusta inistään, eipä tuo haitanne minua antaa toisten haukkua jne jos tahtoo. Mie en ainakaan rupee toisista inisemään tai haukkumaan mitään.monista muistakin villeneuve88:n teksteistä on ollut aistittavissa, että ne on lainattu lehdistä tai nettisivuilta. Osa hänen kirjoituksistaan ovat jopa tuntuneet suoranaiselta copupastelta.
Ainiin, sekin vielä.Jos autossa oli pohjan vaurio niin uskoisin että se tuli silloin, kun Alonso leikkasi rajusti kanttarin päältä yhdeksännessä mutkassa ja auto pomppasi aika rajusti. Tämä taisi olla kisan puolenvälin jälkeen.
Samaa mieltä, mutta edellyttää, että auto on mieleinen ensimmäisissä kisoissa. Jos onkin Massalle istuva ja vie pari-kolme ensimmäistä kisaa, niin siten ollaankin McLarenin taannoisessa asetelmassa.Alonso tulee taatusti saamaan Ferrarilla sen ykköskuljettajan aseman, joka Mclarenilla jäi yllättäen toteuttamatta. Täytyisi tapahtua todellisia ihmeitä, jos Felipe Massalle jäisi mikään muu kuin apupojan rooli.
Alonso on sellainen rahan lähde Ferrarille, ettei heillä sellaiseen ole varaa Tämä vähäinen kuski, kun on aika avaintekiä Santanderin kanssa, vai onko mielipide muuttunut?Samaa mieltä, mutta edellyttää, että auto on mieleinen ensimmäisissä kisoissa. Jos onkin Massalle istuva ja vie pari-kolme ensimmäistä kisaa, niin siten ollaankin McLarenin taannoisessa asetelmassa.
Kai sitä nyt kaikesta huolimatta vois lähteen laittaa esille eikä esittää juttuja omana mielipiteenään. Mun mielestä se on tosin ihan jees, että noita juttuja keräillään yhteen nippuun tänne, kunhan mainitaan mistä ne on alun perin. :ahem:No ei oo ensimmäinen kerta että täällä minusta inistään, eipä tuo haitanne minua antaa toisten haukkua jne jos tahtoo. Mie en ainakaan rupee toisista inisemään tai haukkumaan mitään.
En usko että Alonsoa pidetään parhaana autonkehityksen auttajana juuri missään muualla kuin Espanjassa.Alonso ei ole niin hyvä kuin uskotaan. Häntä pidetään Kimin kanssa nykyajan parhaana F1 kuskina ja parhaana autonkehityksen auttajana mutta hän ajoi viime syksynä sarjan huonointa autoa. Eli se niistä autonkehitystaidoista. Varmasti tosin syynä oli myös motivaation puute noin rumassa Renaultissa.
Lewis Hamilton sanoi:-- I have a proven understanding of the engineering of my car. This year, I was responsible for one of the upgrades that brought us three points of downforce in Spa. We didn’t really perform that weekend, but it stayed on the carfor the rest of the year and it helped. It was something I forced and got put on the car, and it was better, and it was great. You know, I was going to put my signature on it...”
Mikä ihmeen paineeton asema? Päinvastoin Buttonilla on kaikki paineet niskassaan, hänen tulee todistaa epälijöille että hän on kova ratinvääntäjä.Jaa-a. Button voi hyvinkin pärjätä kun Hamiltonilta odotetaan paljon ja painike pääsee veteleen paineettomassa asemassa. Ei tarvita kuin hieman Hamiltonin ajotyylin vastainen auton käytös esim eturenkaiden myötä. Samoin Schumi voi pärjätä jos ja kun auto värkätään Brawnin johdolla hänelle. Alonso ottaa johtopaikan tallissa jos onnistuu torppaamaan auton mieleisekseen ja jättämään Massan toiveet kakkossijalle. Testiohjelma ainakin suosii Alonsoa ja Massan loukkaantuminen käy selitykseksi vaikka mille. Eli superlyhyet testit ja alun kehitystä jarruttava kisaohjelma antaa eväät ihan vaikka kuinka nurinkuriselle ykköskuskikehitykselle. Paitsi vahvalle asemalle tallissa painotusta tulee kosolti myös sattumille.
Niin, ja sitäpaitsi Hamiltonhan on vain kakkonenMikä ihmeen paineeton asema? Päinvastoin Buttonilla on kaikki paineet niskassaan, hänen tulee todistaa epälijöille että hän on kova ratinvääntäjä.
Elikkä joku siis yhä lukee VM:ää...?monista muistakin villeneuve88:n teksteistä on ollut aistittavissa, että ne on lainattu lehdistä tai nettisivuilta. Osa hänen kirjoituksistaan ovat jopa tuntuneet suoranaiselta copupastelta.
Hallitsevan maailmanmestarin tuskin tarvitsee todistaa olevansa kova ratinvääntäjä. Ainahan kaikkien kuskien osalta riittää epäilijöitä onko joku oikeasti hyvä vai, ja näille taas ei mikään riitä.Mikä ihmeen paineeton asema? Päinvastoin Buttonilla on kaikki paineet niskassaan, hänen tulee todistaa epälijöille että hän on kova ratinvääntäjä.