FW08
Registered User of Talent
Samaa mieltä. Kaikki pukee, mikä naamaa vähänkin peittää. Alonsollakin.Must toi Alonson naamakarvoitus on komee. :thumbup:
Samaa mieltä. Kaikki pukee, mikä naamaa vähänkin peittää. Alonsollakin.Must toi Alonson naamakarvoitus on komee. :thumbup:
Ja kun tuota mtv3:n linkkiä klikkaa, niin heti otsikossa lukee: "Äiti vaatii Alonsoa luopumaan viiksistään". Siinäpä Alonson vihaaja numero 1.Alonson vihaajille kaikki näyttää pahalta... Kimillä vastaava look olisi niin COOL, että hehkutetaan monen sivun verran
no otin mukaan, koska kimi-fanit=alonson vihaajat. Itsekin olen huomannut monesti, että Kimi-palstalla vedetään Alonso, Hamilton jne.. keskusteluun mukaan vertailuun. Enkä jaksaa enää jänkätä sitä vastaan, koska normaalia keskusteluahan se on.Mikä ihme se on, että joka asiaan täytyy sotkea Kimi mukaan. Jopa Alonson turpakarvoihin?
Kimi pärstäkarvat olis luultavasti sellasta amisviiksinukkaa, ettei niitä edes kameranlinssin läpi huomais.
En harrasta maikkarin kommentointi palstoja joten voit rauhassa lukea ja kommentoida niitä ilman kirjoituksiani.Hep, ja täyskäännös takaisin maikkarin kommentointipalstalle, mars.
Jep. Minusta tuo nyt ei ainakaan pahenna tilannetta, joskaan ei paranna...Mies ei ole mies ellei sillä jossain vaiheessa ole ollut viiksiä.
Niin ja ne jotka sitä Alonsoa Ferrarille hilasivat, aikamoista scheissea syytivät Kimin suuntaan Ferrarivuosina. Tai mistä minä tiedän ketkä sen lokakampanjan takana olivat, mutta kuitenkin Alonsoa on taputeltu silkkihansikkain siihen verrattuna, vaikka miehessä selvästi on enemmänkin k-päisyyden vikaa.aika kovaa yleistämistä toi et kaikki kimi fanit vihaavat alonsoa... Taitaa sitä alonsoa vihata ihan muut kaverit kans. osa kimifaneista toki varmasti alonsoa vihaa mut moni muu kanssa ja ihan syystä. onhan se kaveri osallinen jokaiseen suurempaa skandaaliin joka on tässä lähivuosina ollut.
Kyllähän moni Alonsoa vihaa vaikka ilman nuita skandaalejakin, mutta täytyy sanoa että on hänellä niitä fanejakin paljon maailmassa eikä paljastaan kotimantereella espanjassa.aika kovaa yleistämistä toi et kaikki kimi fanit vihaavat alonsoa... Taitaa sitä alonsoa vihata ihan muut kaverit kans. osa kimifaneista toki varmasti alonsoa vihaa mut moni muu kanssa ja ihan syystä. onhan se kaveri osallinen jokaiseen suurempaa skandaaliin joka on tässä lähivuosina ollut.
:doubtful: Että otit Kimin mukaan jutusteluun ihan sen vuoksi vaan kun on sellaisia Kimi-faneja, jotka ei pidä Alonsosta? Veikkaan, että löytyy monen muunkin kuljettajan kannattajia, jotka ei Alonsosta pidä että mitä jos samantien kaikista kuskeista joka ketjussa valitettaisiin: "Oli silläkin parta et miksei Fernandollakin sais olla..." Kivaa ja lystiä kaikille ja argumentit kohillaan :ahem:.no otin mukaan, koska kimi-fanit=alonson vihaajat. Itsekin olen huomannut monesti, että Kimi-palstalla vedetään Alonso, Hamilton jne.. keskusteluun mukaan vertailuun. Enkä jaksaa enää jänkätä sitä vastaan, koska normaalia keskusteluahan se on.
Jänkäile asiasta enemmän vaan, alkaa jo huvittaa. Otin vaan esimerkkinä Kimin, olisin voinut ottaa vaikka Hamiltonin tai vaikka Vettelin. Mutta yleensä, jos fanitat Kimiä, Alonsoa tai Lewista, inhoat fanitettavan kanssa kilpailevia. Kuten tässäkin huomattiin, että suurimman möläkän kommentistani nostivat nämä Kimi-fanit.... Jos aiheutin sinulle mielipahaa vertaamalla nyt Kimiä Hamiltonin tai Vettelin sijasta, pyydän anteeksi. Toisaalta täällä palstalla ei ole niin paljon näitä Vettel/Hamilton-faneja.:doubtful: Että otit Kimin mukaan jutusteluun ihan sen vuoksi vaan kun on sellaisia Kimi-faneja, jotka ei pidä Alonsosta? Veikkaan, että löytyy monen muunkin kuljettajan kannattajia, jotka ei Alonsosta pidä että mitä jos samantien kaikista kuskeista joka ketjussa valitettaisiin: "Oli silläkin parta et miksei Fernandollakin sais olla..." Kivaa ja lystiä kaikille ja argumentit kohillaan :ahem:.
Mun silmään tuo Alonson partasysteemi ei mitenkään hullummalta näytä. Vois heppu kehitellä naamakarvoituksestaan vaikka jonkin sortin logon. Esimerkiksi tähän malliin:
Näytä liitetiedosto 14170
En huomannut, että kukaan olisi vertaillut sen takia kun: "Jos olisi ollut toisinpäin niin Kimi-vihaajat olisi varmaan tehnyt näin joten minä nyt haukun Alonsoa...", mutta on voinu mennä vaan ohi silmien moinen.Edellisellä sivulla Kimi-fanit aloittivat heti vertailun Kimiin paparazzi-hässäkässä. Silloin ei nähtävästi tuottanut ongelmia?????
melkosta sontaa nyt toi En nyt tiedä pidänkö itseäni Kimi fanina mut kyllähän se o kovin jätkä mitä tuol o nyt lähiaikoina ollut. Vettelistä pidän myös. Hamiltonikii on nyt ollut paljon siedettävämpi mitä alkuaikoinaan oli. En siis vihaa heitä. Alonsosta en taas pidä yhtään koska kaveri on nii prkl likainen ja käytös on mitä on. Huijar mikä huijari mielestäniJänkäile asiasta enemmän vaan, alkaa jo huvittaa. Otin vaan esimerkkinä Kimin, olisin voinut ottaa vaikka Hamiltonin tai vaikka Vettelin. Mutta yleensä, jos fanitat Kimiä, Alonsoa tai Lewista, inhoat fanitettavan kanssa kilpailevia.
Mut vittu mun faija voittais sun faijan neppiksessä... Voi voi pojat. Potkikaa aikanne kuluksi koiranpaskoja. Nyt ne on jäässä. :jaska:Edellisellä sivulla Kimi-fanit aloittivat heti vertailun Kimiin paparazzi-hässäkässä. Silloin ei nähtävästi tuottanut ongelmia?????
Ei kait siitä vauhdista niin kannattaisi olla pettynyt jos muutenkin vauhdit hidastumassa ja oletettavasti juuri sääntömuutosten takia Alonson olisi pitänyt ymmärtää ettei autot kulje yhtä lujaa.Alonso: Auto paljon hitaampi kuin viime vuonna
Kaksinkertainen maailmanmestari Fernando Alonso kertoo sääntömuutosten tehneen uusista F1-autoista viimevuotisia ajokkeja hitaampia. Tämän kauden autoissa ei ole tupladiffuusoria eikä F-putkea.
Vuosi sitten Alonso hehkutti ensitestin jälkeen Ferrariaan parhaaksi autoksi, mitä hän on koskaan ajanut. Astellessaan median eteen tiistai-iltana espanjalaiskuski ei ollut valmis toteamaan samaa uudesta F150-autosta.
- Tässä vaiheessa on liian aikaista sanoa tähän mitään. Tupladiffuusori antoi kaikille huomattavan edun suorituskyvyssä. Viime vuonna autot olivat täällä pari-kolme sekuntia nopeampia kuin nyt samassa vaiheessa kautta. Tarvitsemme useita kuukausia, ennen kuin automme on yhtä nopea kuin viime kauden päätöskisassa Abu Dhabissa, Alonso arvioi.
Espanjalaiskuski yllättyi myös Pirellin renkaiden nopeasta kulumisesta verrattuna viimevuotisiin Bridgestonen kumeihin.
- Rataolosuhteet viikonlopun sateiden jäljiltä saattoivat vaikuttaa myös asiaan, Alonso mietti.
- Renkaat toimivat hyvin yhden kierroksen ajan, mutta sen jälkeen niiden suorituskyky putosi merkittävästi. Kierrosajoista päätellen kaikilla kuljettajilla oli sama ongelma kulumisen kanssa. Meidän on tehtävä töitä, jotta ymmärtäisimme renkaiden käyttäytymistä paremmin, Alonso tuumi.
Testien avauspäivänä Alonso jäi tuloslistan viidenneksi, mutta Ferrari-kuskin mielestä testiajoista ei kannata vetää suurempia johtopäätöksiä.
- Viime vuonna olimme viimeisissä testeissä Barcelonassa viidenneksi tai kuudenneksi nopeimpia, Sauberin ollessa kärjessä ja Force Indiankin meidän edellä. Emme tienneet Bahrainiin tullessa, missä olimme, mutta kisassa ohitimme Sauberit kierroksella, Alonso muistutti. (MTV3)
Eipä tuo pettynyt väittänyt olevansakaan. totesi vain, että hitaampia ollaan. Viittaus tupladiffuusoriin kertoo, että Alonso kyllä tajuaa, että se johtuu säännöistä. Nopeilla radoilla ei varmasti paljoa jäädä nytkään, mutta ainahan autot nopeutuvat useamman sekunnin kauden aikana, kun hiotaan, jatkokehitellään ja kopioidaan muiden innovaatiot.Ei kait siitä vauhdista niin kannattaisi olla pettynyt jos muutenkin vauhdit hidastumassa ja oletettavasti juuri sääntömuutosten takia Alonson olisi pitänyt ymmärtää ettei autot kulje yhtä lujaa.
Lisäksi Ricardo Tormon kaltaisia ratoja ei juuri ole kalenterissa (katuradat lienee lähinnä), eikä näissä muutaman asteen lämpötiloissa ajeta yhtään kisaa, joten renkaiden käyttäytymisestä ei saada oikein mitään käyttökelposta dataa itse kautta ajatellen. Eikä siten autojen keskinäisistä tasoeroistakaan realistista kuvaa.Renkaistahan tuo on paljolti kiinni. Nämä kun nykyään ovat tuollaiset "kuinka onnistut renkaittesi kanssa F-1 kisat".
Tätähän tässä on jo useamman vuoden peräänkuuluteltu. Siis sitä, että ajotyylillä pystyisi vaikuttamaan renkaankulutukseen merkittävissä määrin.Liekö avainasemaan sitten nouseva sellainen ajotyyli joka ei renkaita kuluta ( ei sivuliikettä, ei luistatusta )