Entä jos ...
Kattelemalla vanhoja lähtöluetteloita voi kanssa ounastella, kenen paikat on jääneet tyhjäksi.
Vuoden 80 VM:ssä (alkutalvesta) on iso juttu Saab 99 Turbon tulemisesta Stigun voimalla. Siinä puhutaan Suurajoistakin, mutta kisassa Stigua ei näkynyt. Numerot 8 ja 9 oli tyhjiä, olisko siinä ollut turboSaabin paikka? Talli ilmoitti tavoittteekseen MM-kullan 1981- kaudella, mutta hommahan meni ihan plörinäksi. Antero Laine ilmoittautui TurboSaabilla 1979, mutta ei lähtenyt.
Stigu muuten jätti 1978-1980 kolme kertaa Suurajot väliin...Kai sillä oli vähän välivaihe uralla, kun Saabin homma loppui...
Vuonna 1976 oli numerot 7 ja 8 myös tyhjiä, oliskos siinä ollut Röhlin ja vaikka J L Therierin tai J P Nicholasin paikka. Kummankin kulta-aika oli 1972-1973 Alpine A110:lla, jolla Therier ajoi mm. Ruotsin rallissa. Olis ollu hieno nähdä heidät Jyskälässä.
Waldegårdhan tuli 1977 ja 1979 tallifordilla Jyskälään, mutta antoi jo ennen kisaa ymmästää ettei aja voitosta. Hän muuten on sen polven kuski, joka ei koskaan edes yrittänyt B-ryhmän nelivedoilla. Saman teki mm. Anders Kullang, Roger Glark, ja suomalaisista Timo Mäkinen, Simo Lampinen ja Tapio Rainio.
Kattelemalla vanhoja lähtöluetteloita voi kanssa ounastella, kenen paikat on jääneet tyhjäksi.
Vuoden 80 VM:ssä (alkutalvesta) on iso juttu Saab 99 Turbon tulemisesta Stigun voimalla. Siinä puhutaan Suurajoistakin, mutta kisassa Stigua ei näkynyt. Numerot 8 ja 9 oli tyhjiä, olisko siinä ollut turboSaabin paikka? Talli ilmoitti tavoittteekseen MM-kullan 1981- kaudella, mutta hommahan meni ihan plörinäksi. Antero Laine ilmoittautui TurboSaabilla 1979, mutta ei lähtenyt.
Stigu muuten jätti 1978-1980 kolme kertaa Suurajot väliin...Kai sillä oli vähän välivaihe uralla, kun Saabin homma loppui...
Vuonna 1976 oli numerot 7 ja 8 myös tyhjiä, oliskos siinä ollut Röhlin ja vaikka J L Therierin tai J P Nicholasin paikka. Kummankin kulta-aika oli 1972-1973 Alpine A110:lla, jolla Therier ajoi mm. Ruotsin rallissa. Olis ollu hieno nähdä heidät Jyskälässä.
Waldegårdhan tuli 1977 ja 1979 tallifordilla Jyskälään, mutta antoi jo ennen kisaa ymmästää ettei aja voitosta. Hän muuten on sen polven kuski, joka ei koskaan edes yrittänyt B-ryhmän nelivedoilla. Saman teki mm. Anders Kullang, Roger Glark, ja suomalaisista Timo Mäkinen, Simo Lampinen ja Tapio Rainio.