Terve taas. näytin tossa antille teidän kokoamia suurajo kertomuksia ja muuta foorumille kerättyä materiaalia,niin alkoi juttu taas luistaa..olis vaan ollu kynä ja paperia mukana niin hyviä aiheita olis ollu makalle kirjaan taas,mutta ihan päälimmäiseksi jäi itelle mieleen kun faija huomas tuon aikasemmissa jutuissa näytetyn lexan aya-10 kilvellinen 96 harjun takabinkkelissä,niin tämä kyseinen auto on kuulemma pitänyt tulla antille 1970 suurajoihin ja jatkaa siitä scan-auton teamissa ajamista.vuoden 69 kisan menestys sai helge helmen puhumaan sen aikaiselle scan-auton johtajalle ''ryydmanille'' kuskivalinnasta jonka mielestä se oli loistava idea,kun vielä antti palveli auton myyjänä konalan scan-autossa ja näyttöä oli saabin käsittelystä.autosta tehtiin sopimus antille,kun sitä vielä vasta valmistettiin. Se rakennettiin tehdas uudesta 96:sta. Homma tyssäsi siihen,että saabin tallipäälikkö edesmennut glaus lehto oli itse päättänyt,että leo kinnunen rupeaa ajamaan saabia ja syyksi sanottiin vaan,että antti ei sovellu vielä talli kuriin,kun oli kai jotain omia mielipiteitä lehdolle ehdottanut.1kk ennen suurajoja ilmotettiin että lexa saa ajaa kisan ja katsotaa jos seuraava tehdas auto tulisi sitten antille. Huvittavinta on se että,lexa ja antti olivat hyviä tuttuja ja myös saman kerhon miehiä (Never Heard Drivers) niin leksa soitti hädissään ekojen testejen jälkeen,että hän ei saabia osaa viedä...isä kävi lexalle ennen kisaa vasemman jalan jarrutukset ja vapaa kytkimen käytöt opettamassa,mutta koskaa siitä ei saabi miestä tullu. porshea se osasi kyllä ajaa niin,että tuskin löytyy ketään tänä päivänäkään.. lehdon kanssa meni viekä sukset ristiin lopullisesti ja sitä toistakaan saabia ei antille annettu ja sittemmin omaan pussii ruvettiin taas ajamaan bxu-1:llä.