Toki tulee ottaa huomioon että kausi 2002 oli Ferrarin näytöstä alusta loppuun, jolloin suuria pisteitä ei mennyt muille talleille kuin vahingossa. McLarenin luotettavuus oli tuolloin sillä tasolla, että Kimi olisi päässyt maaliin suuremmalla todennäköisyydellä ajamalla vaikka Lada Samaralla. Mutta eipä se McLarenin kalusto ole tälläkään kaudella 100% luotettavaa ollut, varsinkaan Kovalaisen alla.
Taannoin joku foorumilainen nosti esiin ajatuksen siitä, että jotenkin F1:n kuskimarkkinat ja koko lajikin tuntuu olevan pikakelauksella entiseen verrattuna. Kaikki muuttuu jatkuvasti ja huhuissakin on välillä perää. Jos näin tosiaan on (eikä se ole ainoastaan monipuolisemman ja laajemman uutisoinnin luoma harhakuva), niin senkään takia kautta 2002 ei voi suoraan verrannoida kauteen 2008, mutta hyvät naiset ja herrat, antakaa Kovalaiselle aikaa. Ei niitä mestaruuksia ole ennenkään ensimmäisen kärkitallissa ajetun kauden aikana voitettu. Ei edes Lewis Hamiltonin toimesta. :ahem:[/QUOTE]
Eikä pidä tietysti unohtaa ensi kauden radikaaleja sääntömuutoksia,kuka sitä pystyy vielä sanomaan,kenelle kuskille ja tallille ne sopii parhaiten,onhan siitäkin joskus huhuja kuulunut,että Hamilton olis ollut aikanaan testassaan Michelinin renkaillla tosi hidas,paras skenaario mun mielestä olis,kun ensi vuonna tallien erot olis max.sekunnin luokkaa,ja joka kuskilla ois mahdollisuus tapella kärkisijoista,ja piikkipaikasta taistelis vähintään viiden tallin kuskit,taitaa tosin edelleen jäädä haaveeks...