Lancer
Realisti
Niinpäs olikin. Minä taas vauhdissa...Ja kun jaksaisi vähän katsoa ylöspäin, niin näkisi saman uutisen.
Niinpäs olikin. Minä taas vauhdissa...Ja kun jaksaisi vähän katsoa ylöspäin, niin näkisi saman uutisen.
No itse asiassa oli. Kuka parempi oli tarjolla kun Schumi ei tullut kun ei olisi saanut ykköskuskin asemaa? 1995 eteenpäin Häkän ja Schumin jälkeen DC oli paras kuski aina johonkin 2002 asti. Olisi voittanut pari mestaruutta Williamsilla 96-97 jos olisi jäänyt talliin, ei Hill tai Villeneuve olisi mahtanut paljoakaan. 95 oli jo selvät merkit ilmassa siitä mihin DC:n ja DH:n väliset voimasuhteet olisivat menneet.Ja DC oli paras mahdollinen saatavissa oleva kuljettaja yhdeksän (9) vuoden ajan? LOL.
Mahtaako kenellekään muistua mieleen,miksi DC vaihtoi tallia,varmaan Mclaren tarjosi enemmän pätäkkää,mutta oliskohan Williamssilla joutunut alistumaan 2-kuskiksi,vai loppuiko sopimus,ja Frank halusi Hillin ja Villen,aika typerää,jos olis ollut mahdollisuus ajaa parhaalla autolla,mutta jos joku tietää/muistaa taustoja,olis kiva saada tietoon:thumbup:No itse asiassa oli. Kuka parempi oli tarjolla kun Schumi ei tullut kun ei olisi saanut ykköskuskin asemaa? 1995 eteenpäin Häkän ja Schumin jälkeen DC oli paras kuski aina johonkin 2002 asti. Olisi voittanut pari mestaruutta Williamsilla 96-97 jos olisi jäänyt talliin, ei Hill tai Villeneuve olisi mahtanut paljoakaan. 95 oli jo selvät merkit ilmassa siitä mihin DC:n ja DH:n väliset voimasuhteet olisivat menneet.
Yksi kuski muistaakseni löytyy, mutta hänkään ei ole vielä F1:ssä kisakuskina, eli Nico Hülkenberg. Williamsin testikuskina hän kuitenkin on, eli ilmankos Weber olisi ajamassa Rosbergia pois Williiamsilta, niin oma suojatti voisi päästä tilalle.Tuosta Will Weberin lausunnosta tuli nyt sellainen asia mieleen, että manageroiko herra ketään kuljettajaa / kuljettajia tällä hetkellä?
Ehkä maailman huonoin jymyuutisen kehittely... :nope:http://plaza.fi/stadion/f1/uutiset/hurja-huhu-hamilton-haluaa-ferrarille
eipä tässä muuta sanottavaa ku::eek!::eek!:
Mummielestä Davidin suurin ongelma kiteytyy tuohon, mitä mainitsit hyvästä päivästä. Minusta häneltä on käytännössä joka vuosi nähty parisen kappaletta ihan mestariluokan ajosuorituksia, mutta hän ei ole koskaan yltänyt jatkuvasti tälle tasolle.Coulthardin 90-luvun formia arvioitaessa pitää tietysti unohtaa 2000-luvun esityksistä polttoaineensa saava jälkiviisaus. Itse ainakin pidin Davidiä oikeinkin hyvänä kuskina, joka hyvänä päivänä tarjosi vähintäänkin tasapäisen vastuksen Häkkiselle. Jälkeenpäin olemme sitten saaneet lukea Mikan henkisestä suosikkiasemasta (mikä nyt ei kovin suurena yllätyksenä tullut). Jos auto olisi aikoinaan tehty enemmän DC:n mieltymyksiä vastaavaksi, niin kuka tietää, kenties Mikalla ei olisikaan kahta mestaruutta.
Moon tästä vähän samaa mieltä. Heikki on hemmetin hyvä kuski mutta joku tietty röyhkeys joissain tilanteissa puuttuu... vielä. Heikkiä fanitan kuitenkin ihan kybällä ja uskon vakaasti että kauden toinen puolisko näyttää Heikin nopeuden. Samalla loppuu spekulaatiot Heikin tallivaihdoista.Heikillä on pieni vaara että siitä tulee "DC" mutta voihan se puhjeta vielä todelliseen kukkaankin. Särmä ja "kyrpä" siltä puuttuu ja aika harvoin sellaiset ukot on voittaneet mestaruuksia jos ei nyt ole sattunut ihan ylivoimainen auto alle....ja huonompi tallikaveri. Anyway tämä kommentti ei missään tapauksessa dissaa Heikkiä. Niinkuin olen monta kertaa sanonut niin ukot keille maksetaan liksaa tuolla ovat kyllä ajomiehiä.
Voit hyvinkin olla oikeassa. En seurannut ykkösiä 90-luvulla samalla tarkkuudella kuin nykyään, ja seuraamiseni oli enemmän Häkkis-keskeistä. En siis pysty ottamaan kantaa siihen miksi DC ei sitten lopulta kyennyt haastamaan Mikaa (suosikkiasema jälkiviisaasti poislukien).Mummielestä Davidin suurin ongelma kiteytyy tuohon, mitä mainitsit hyvästä päivästä. Minusta häneltä on käytännössä joka vuosi nähty parisen kappaletta ihan mestariluokan ajosuorituksia, mutta hän ei ole koskaan yltänyt jatkuvasti tälle tasolle.
Viitaten Bobakin kommenttiin Coulthardista, itselläni on vähän samanlainen fiilis Kovalaisesta. En epäile ollenkaan, etteikö kaverilla vauhti riittäisi. Menestys jää kiinni jostain muusta (jos jää). Ei kuitenkaan siitä, että Heikki on mukava mediapersoona, sillä nyt ei vain ole mitään tekemistä sen kanssa että laitetaan kypärä päähän ja mennään radalle.Heikillä on pieni vaara että siitä tulee "DC" mutta voihan se puhjeta vielä todelliseen kukkaankin. Särmä ja "kyrpä" siltä puuttuu ja aika harvoin sellaiset ukot on voittaneet mestaruuksia jos ei nyt ole sattunut ihan ylivoimainen auto alle....ja huonompi tallikaveri. Anyway tämä kommentti ei missään tapauksessa dissaa Heikkiä. Niinkuin olen monta kertaa sanonut niin ukot keille maksetaan liksaa tuolla ovat kyllä ajomiehiä.
Odotan ainakin itse ensi vuotta ja sääntömuutoksia,saas nähdä,kuka niiden kanssa tulee parhaiten toimeen,Heikille tosin varmaan sopis parhaiten formuloiden jääratasarja...:alppu:Viitaten Bobakin kommenttiin Coulthardista, itselläni on vähän samanlainen fiilis Kovalaisesta. En epäile ollenkaan, etteikö kaverilla vauhti riittäisi. Menestys jää kiinni jostain muusta (jos jää). Ei kuitenkaan siitä, että Heikki on mukava mediapersoona, sillä nyt ei vain ole mitään tekemistä sen kanssa että laitetaan kypärä päähän ja mennään radalle.
Ja millä perusteella? Mieshän ajaa juuri niin kuin pitääkin. Tasaisesti siihen sijoille 3-5 kun vaan auto toimii eikä kisa mene ihan ruletiksi. McLarenilla on tällä hetkellä nimenomaan vain yksi kuljettaja, jonka autolla pyritään saavuttamaan voittoja ja mestaruuksia. Jos se ei onnistu, niin Heikki ratsastaa apuun hopeisella ratsullaan ja pelastaa sen verran pisteitä tallille, kuin mahdollista.nyt alkaa heikin mclaren-sopimus olemaan vaarassa.Oli kyllä niin luokatonta ajoa että eli olisikohan seuraava osoite rellulle?
Kukaan kunnianhimoinen kuski ei tekisi ton jälkeen sopimusta. Ensikaudella sama virsi jatkuisi. Voittamisen takia ne kuskit ajaa, joillakin on eri käsitys kuitenkin voitosta (esim. DC), mutta Kovalaisen aika f1 taisi päättyä tähän. Ei ole vain tarpeeksi nopea ja mikä pahinta hän luulee olevansa. Kuski markkinoilla on paljon parempia kuskeja, kuin Kovalainen.Ja millä perusteella? Mieshän ajaa juuri niin kuin pitääkin. Tasaisesti siihen sijoille 3-5 kun vaan auto toimii eikä kisa mene ihan ruletiksi. McLarenilla on tällä hetkellä nimenomaan vain yksi kuljettaja, jonka autolla pyritään saavuttamaan voittoja ja mestaruuksia. Jos se ei onnistu, niin Heikki ratsastaa apuun hopeisella ratsullaan ja pelastaa sen verran pisteitä tallille, kuin mahdollista.
Olisin tällä hetkellä enemmän huolissani Heikin sopimuksesta jos hän olisi estellyt Lewisiä ja ajanut hänen edellään maaliin sijoille 3-5.
Niinniin. Aivan totta. Mutta kun McLaren ei ole kiinnostunut siitä, miten kunnianhimoinen Kovalainen on. McLaren tietää vain, että Kovalainen on suomalainen ja se todennäköisesti tarkoittaa sitä, ettei kaverin kaali hajoa käsiin jos joutuukin välillä päästämään tallikaverinsa (joka on nopeampi) edelleen, vaan tunnustaa tappionsa rehdisti.Kukaan kunnianhimoinen kuski ei tekisi ton jälkeen sopimusta. Ensikaudella sama virsi jatkuisi. Voittamisen takia ne kuskit ajaa, joillakin on eri käsitys kuitenkin voitosta (esim. DC), mutta Kovalaisen aika f1 taisi päättyä tähän. Ei ole vain tarpeeksi nopea ja mikä pahinta hän luulee olevansa. Kuski markkinoilla on paljon parempia kuskeja, kuin Kovalainen.