Sue_me
Well-known member
- Liittynyt
- 1.8.2005
- Viestit
- 27848
Ja Massasta kasvanut mies vai. Ei ehkä ole ylimielinen, mutta kaiketi se luonne menee samaan syssyyn ajotyylin kanssa. Ei minusta ainakaan ole kovin miehekäs. Voisi joskus ajaa kilpaakin.
Ja Massasta kasvanut mies vai. Ei ehkä ole ylimielinen, mutta kaiketi se luonne menee samaan syssyyn ajotyylin kanssa. Ei minusta ainakaan ole kovin miehekäs. Voisi joskus ajaa kilpaakin.
Lievää mummoilua on kieltämättä aistittavissa. Suuttua joku olisi voinut tallilleen selvän voiton sössimisestä, mutta näin korrektisti asiat voi myös kääntää. Alonso vaikkapa vastaavassa tilanteessa tuskin olisi säästellyt sanansäilää. Ehkäpä Ferrari tarvitsisikin sellaisen kuskin, joka antaa palautetta ja tuo tulosta.Ja Massasta kasvanut mies vai. Ei ehkä ole ylimielinen, mutta kaiketi se luonne menee samaan syssyyn ajotyylin kanssa. Ei minusta ainakaan ole kovin miehekäs. Voisi joskus ajaa kilpaakin.
En muista Schumin koskaan kritisoineen talliaan.Lievää mummoilua on kieltämättä aistittavissa. Suuttua joku olisi voinut tallilleen selvän voiton sössimisestä, mutta näin korrektisti asiat voi myös kääntää. Alonso vaikkapa vastaavassa tilanteessa tuskin olisi säästellyt sanansäilää. Ehkäpä Ferrari tarvitsisikin sellaisen kuskin, joka antaa palautetta ja tuo tulosta.
Eipä niin tehnyt ei. Jonkinlaisena johtohahmona veti kuitenkin koko rinkiä ja siinä asemassa ei kai tuollaisia pidä sanomankaan.En muista Schumin koskaan kritisoineen talliaan.
Ainoastaan "voitamme yhdessä, häviämme yhdessä" on jäänyt mieleen. Ja tulostahan tuli.
Italialaisten autojen johdoissa on kyllä toisinaan vikoja.Huom. vika on johdossa, ei kuskeissa.
Yksi tyyppi vähemmän siellä auton ympärillä häärimässä, ei tikkaria heilumassa tiellä (kuskithan lähtenevät joskus liian aikaisin ja ajavat suoraan päin tikkaria). Ihan samalla tavalla se tikkarimies voi nostaa sen tikkarin liian aikaisin (kuten on monasti nähty), ei se sinällään ratkaise yhtikäs mitään.Mitäs helv järkeä tossa valossa on jos sielläkin on äijä painamassa nappia?
Monestihan näkee tilanteita, joissa namumies ensin nostaa ja sitten laskee. Tänä aikana kuski ei ehdi kuin metrin tai pari tai viisi eteenpäin. Voi olla, että punaisesta vihreäksi ja takaisin punaiseksi vaihtuvaan valoon reagointi on hitaampaa, koska valo on pelkkä valo. Edessä seisovasta tikkarimiehestä näkee "liikekielenkin".Ihan samalla tavalla se tikkarimies voi nostaa sen tikkarin liian aikaisin (kuten on monasti nähty), ei se sinällään ratkaise yhtikäs mitään.
Sehän on totta mutta kun Kimi sanoi ettei edes nähnyt valoa sillon kunnolla. Tikkari näkyy paremmin. Ja eikös nyt ollut kysymys siitä että nappulaakin voidaan painaa (heh) liian aikaisin, mitäs kehitystä se on? (pl. toi 1 mies vähemmän, aika merkityksetöntä)Ihan samalla tavalla se tikkarimies voi nostaa sen tikkarin liian aikaisin (kuten on monasti nähty), ei se sinällään ratkaise yhtikäs mitään.
Kyllä se on jonkun muun kun kuskin homma huolehtia että mekaanikot ja ledimiehet hoitaa työnsä oikein?Alonsoon viitaten ja siihen että saattaisi vähän herätellä porukkaa tilanne onkin muuttunut. Jokin sellainen vahva kuljettajapersoona kävisi ilmeisesti Ferrarille oikein hyvin.
Joo mutta yhtälailla on nähty kun tikkarimies antaa lähtöluvan vaikka on vielä letkut kiinni (tai pultti irti)Mitäs helv järkeä tossa valossa on jos sielläkin on äijä painamassa nappia? Helpompi se tikkari on nähdä kuin valo, kun Kimi ajo mekaanikon päälle taannoin..
Idioottimaisin kommentti taas vähään aikaan foorumilla, vaikee olla hauska jos ei osaa, toivottavasti olit edes kännissä.Italialaisten autojen johdoissa on kyllä toisinaan vikoja.
Eipä paljon varaa toisten kommentteja arvostella kun omat ovat samaa tasoa :tongue:Idioottimaisin kommentti taas vähään aikaan foorumilla, vaikee olla hauska jos ei osaa, toivottavasti olit edes kännissä.
Asiaan. Kyllä valitettava tosiasia on, että Ferrarin johto menetti hieman ryhtiä resurssivuodon seurauksena. Kuitenkin se siperia opettaa joten kypsempää toimitaa on odotettavissa ens kaudella toivottavasti. Kimi on näköjään menettämässä otteesa ajamiseen kokonaan, onko motivaatio hukassa vai maistuuko soppa liikaa.
Täytyy kuitenkin muistaa, että historiallisesti viimeisen 10-12 vuoden aikana meillä oli valitettavia ongelmia varikolla myös Michael Schumacherin, Eddie Irvinen ja Rubens Barrichellon kanssa, joten niitä on sattunut ennenkin, Ferrari tallipäällikkö Stefano Domenicali
Millä tavalla idioottimainen, kun toihan on fakta.:ahem:Idioottimaisin kommentti taas vähään aikaan foorumilla, vaikee olla hauska jos ei osaa, toivottavasti olit edes kännissä.
Asiaan. Kyllä valitettava tosiasia on, että Ferrarin johto menetti hieman ryhtiä resurssivuodon seurauksena. Kuitenkin se siperia opettaa joten kypsempää toimitaa on odotettavissa ens kaudella toivottavasti. Kimi on näköjään menettämässä otteesa ajamiseen kokonaan, onko motivaatio hukassa vai maistuuko soppa liikaa.
Unohti Salon:mad_old: heh, legendaarinen Nyrre 99Täytyy kuitenkin muistaa, että historiallisesti viimeisen 10-12 vuoden aikana meillä oli valitettavia ongelmia varikolla myös Michael Schumacherin, Eddie Irvinen ja Rubens Barrichellon kanssa, joten niitä on sattunut ennenkin, Ferrari tallipäällikkö Stefano Domenicali
Uutisten mukaan Massa on käynyt jopa keskustelemassa mokan tehneen mekaniikon kanssa.Speedin mukaan Ferrarilla on katkasija tuossa bensaletkussa. Eli kun letku on kiinni pitäisi punainen palaa automaattisesti. Nyt ilmeisesti tuo järjestelmä ei toiminut oikein. Eli elektroniikkaa vaihtoon, ei henkilökuntaa jos tuo asia pitää paikkaansa.
Massa ei aio piestä onnettomuuden aiheuttanutta mekaanikkoa
29.9.2008 11:17
- Syynä oli inhimillinen erehdys ja erehtyminen on inhimillistä, Felipe Massa kertoi.
Ferrari käytti Singaporen GP:ssä elektronista valosignaalia varikollaan. Valolla näytettiin kuljettajille, milloin he saivat lähteä liikkeelle varikkopysähdykseltään.
Ensimmäinen varikkopysähdys pilasi Felipe Massa kisan. Hänelle näytettiin vihreää valoa, vaikka tankkausletku oli vielä kiinni autossa.
Massan mukaan vika ei ollut kuitenkaan elektroniikassa vaan ihmisessä.
- Minulle näytettiin vihreää valoa, joten lähdin liikkeelle. Vika ei ollut valolaitteessa vaan sitä hoitaneessa ihmisessä, koska hän näytti sitä väärään aikaan. Mutta erehtyminen on inhimillistä.
Massa johti kisaa ensimmäiseen varikkopysähdykseensä saakka. Hän jäi MM-taistelussa seitsemän pistettä sarjaa johtavasta Lewis Hamiltonista. Massa väitti, ettei kanna kaunaa mokan tehnyttä ihmistä kohtaan.
- En ole kuitenkaan ihminen, joka lähtee heiluttelemaan nyrkkejään, jos joku mokaa. Menen mieluummin antamaan hänelle lisämotivaatiota, jotta hän työskentelisi vielä paremmin kauden kolmessa viimeisessä kisassa.
Ferrarin tallipomo Stefano Domenicallin mukaan Massa on jutellut asiat läpi valomokan tehneen mekaanikon kanssa.
IL
LÄHDE: AUTOSPORT
Koskakohan iltalehdet alkavat seurata Varikkomoka-Valtterin salarakkaitten elämää?Uutisten mukaan Massa on käynyt jopa keskustelemassa mokan tehneen mekaniikon kanssa.![]()
Sulla on ilmeisesti kipeitä kokemuksia italialaisista autoista.Idioottimaisin kommentti taas vähään aikaan foorumilla, vaikee olla hauska jos ei osaa, toivottavasti olit edes kännissä.