No johan on syheröä, aivan turha lisäys mielestäni.Tuolta näyttää Bahrainissa tuon "uuden" osan osalta.
No johan on syheröä, aivan turha lisäys mielestäni.Tuolta näyttää Bahrainissa tuon "uuden" osan osalta.
Voisiko ajatuksen takana olla se, että kierrokseen saatiin pituutta lisää vajaa kilometri? Vähentää ainakin jonkun verran ruuhkaa radalla ja kierroksella ohituksia kisassa, kun porukka jakautuu vähän pidemmälle matkalle.En kyllä näe miten tuon mukaan ottaminen parantaisi kisailua. Nelosmutkan jälkeen nähtiin aiemmin hienoja kaksintaisteluja. Luultavasti niitä kyllä nähdään uudenkin osan ensimmäiseen mutkaan tulossa, mutta sen jälkeen mennään kiltisti jonossa.
http://www.youtube.com/watch?v=phJDlm4jXuYNäin tuon osuuden Webberin simulaattorista, ja aivan kaameaa stop&go mateluahan tuo on. Mark itsekin myönsi, ettei kovin innosta.
Mielenkiintoinen tuo googlen uusi puheentunnistuspalvelu, ei ole selvästikään suunniteltu Aussienglannin tulkitsemiseen (kaikki lauseet oli ihan päin helvettiä)...
Pidentyneellä kierroksella kieltämättä on tuo vaikutus, mutta lisätty osuus toimii myös käänteisesti. Jos kuitenkin jäät hitaamman taakse, niin tuollaisella hitaalla osuudella kärsit siitä kaikista eniten. Tuossa on kilometrin verran "ohituskieltoaluetta". Pitempäänkin, koska se jatkuu varikontakaisen suoran alkuun asti.Voisiko ajatuksen takana olla se, että kierrokseen saatiin pituutta lisää vajaa kilometri? Vähentää ainakin jonkun verran ruuhkaa radalla ja kierroksella ohituksia kisassa, kun porukka jakautuu vähän pidemmälle matkalle.
Laittaa puheentunnistuksen ja vielä käännöksen suomeksi niin saa erittäin mielenkiintoista tekstiä tuosta ulos. "Toinen erittäin hyvin vähäisiä jonkin verran kirjallisesti valkoinen ja sitä enemmän me teemme" :alppu:Mielenkiintoinen tuo googlen uusi puheentunnistuspalvelu, ei ole selvästikään suunniteltu Aussienglannin tulkitsemiseen (kaikki lauseet oli ihan päin helvettiä)...
Mutta ei tuo uusi osuus miltään erityisen hyvältä näytä... :thumbfh:
Pelistä on kysymys(rFactor), mutta tässä saa ehkä vielä paremman käsityksen uudesta rataosuudesta, kun mennään kokokierros onboard-kameralla.http://www.youtube.com/watch?v=joJfd5yQ7-Q
Yllättävän hyvän oloinen kuskin vinkkelistä, helppo tehdä virheitä tuolla osuudella.Pelistä on kysymys(rFactor), mutta tässä saa ehkä vielä paremman käsityksen uudesta rataosuudesta, kun mennään kokokierros onboard-kameralla.http://www.youtube.com/watch?v=joJfd5yQ7-Q
Nekin vähenevät, koska kierroksia ajetaan vähemmän jolloin ohituspaikoillakin ollaan harvemmin.Ohituksia luulisi kisassa tulevan yksi kauden suurimmista määristä, kenties jopa suurin, kun on vielä avauskisa kyseessä.
Dubain tapaan? Rata-alue luonnollisesti 100% asfalttia, mutta hämmästyttävästi eivät edes ole yrittäneet teeskennellä ja maalata pintaa siedettävän väriseksi, vaan kaikki näyttää aneemisen harmaalta mössöltä :yuck:Miksei olla saman tien vedetty koko aluetta asfaltiksi ja rajattu rata jollain prkleen keiloilla? Tuollaista kikkaretta ei sarjaan enää kaivata.
Kai tuolla lisälenkilläkin kierroksella päästetään ohi nopeampia... Ja ennen varikontakaista suoraa on ne 2 tiukkaa mutkaa joihin jarruttaessa voi kyllä päästä rinnalle ja ohi. KaiPidentyneellä kierroksella kieltämättä on tuo vaikutus, mutta lisätty osuus toimii myös käänteisesti. Jos kuitenkin jäät hitaamman taakse, niin tuollaisella hitaalla osuudella kärsit siitä kaikista eniten. Tuossa on kilometrin verran "ohituskieltoaluetta". Pitempäänkin, koska se jatkuu varikontakaisen suoran alkuun asti.
Sinisten lippujen heiluessa, toki. Uudella osuudella se kolme mutkaa täyttyy aika nopeasti. Mutta esim. aika-ajossa molemmat voivat olla nopealla kierroksella, mutta uutuustallin uutuuskuski vain on pari sekuntia hitaampi tuolla osuudella. Haitta on niin suuri, että pahimmillaan siinä menee pääsy Q2:een.Kai tuolla lisälenkilläkin kierroksella päästetään ohi nopeampia... Ja ennen varikontakaista suoraa on ne 2 tiukkaa mutkaa joihin jarruttaessa voi kyllä päästä rinnalle ja ohi. Kai
Tuanoinii häh mitä?Korean Yeongamin rata ..