Sue_me
Well-known member
- Liittynyt
- 1.8.2005
- Viestit
- 27848
Aika jäätävän pitkät suoratLong Beachin modernisointi:
Ei parane olla paljoa kaivonkansia ns. tyrkyllä...
Aika jäätävän pitkät suoratLong Beachin modernisointi:
Hyvältä näyttää, nopeita, monipuolisia mutkia. Lisäksi ainakin 2 ohituspaikkaa, mahdollisesti 3Austinin rata tulee sitten näyttämään tältä.
Moderneista radoista Algarve on kerännyt paljon kehuja juuri korkeuseroista. Siellä on kuitenkin vain 30 m. Ei ne metrit takaa vielä mitään vaan jyrkät muutokset. Austinin radan korkeusprofiilista näkee, että tuollakin "mäet" ovat aika maltillisia.Vertailun vuoksi:
- Istanbul 45 m
- Spa 105 m
Muut taitavat olla selvästi lättänämpiä.
Lähtösuoran ylämäki on kyllä kaikkea muuta kuin maltillinen. Toisaalta, jos Spasta olisi samanlainen diagrammi, niin maltillinen sekin olisi Eau Rougen jontkaa lukuunottamatta. Yksi pitkä alamäki Les Combesista Stavelotiin ja toinen vielä pitempi ja ylämäki Stavelotista Bussipysäkille.Moderneista radoista Algarve on kerännyt paljon kehuja juuri korkeuseroista. Siellä on kuitenkin vain 30 m. Ei ne metrit takaa vielä mitään vaan jyrkät muutokset. Austinin radan korkeusprofiilista näkee, että tuollakin "mäet" ovat aika maltillisia.
Ei näytä uskottavalta. Muoto vain sinnepäin sama kuin radalla, ja takasuora jyrkempi kuin Eau Rouge...Löysin tämmöisen korkeusero kartan Spasta
Jos hieman realismin vaivaamaa kommenttia saa laittaa, niin tässä kuin joissakin aikaisemmissakin ehdotuksissakin vanhalle osuudelle siirtymiskohdat vaatisivat hieman enemmän turva-aluetta. Mutta eihän näiden tietty realistisia tarvitse olla.Täällä on jo useampaan otteeseen tarjottu muutoksia sinänsä jo erinomaiseen Interlagosiin. Tässä oma kaljapäissäni vääntämä projekti.
Tätä Sandcockin kommenttia ihmettelen kyllä. Ratakarttaa kun katsoo, niin loppuosalla on noin viisi varsin hitaan näköistä mutkaa. Tosin ehkä rata on sen verran leveä, ja autoissa tulee olemaan sen verran downforcea, että ne menevät nopsasti."Mutkasta 7 eteenpäin on nopea osuus soljuvia kaarteita koko matkan takaisin lähtösuoralle. Joten uskon Red Bull Racingin kaverien olevan tyytyväisiä kakkos- ja kolmossektoriin. Mielenkiintoinen rata."
Itsekin tuumasin tuota takasuoran jarrua jotta ei taida turvis riittää kun muistelee esim. Nakajimaa viime kaudelta. :dunno:Jos hieman realismin vaivaamaa kommenttia saa laittaa, niin tässä kuin joissakin aikaisemmissakin ehdotuksissakin vanhalle osuudelle siirtymiskohdat vaatisivat hieman enemmän turva-aluetta. Mutta eihän näiden tietty realistisia tarvitse olla.
Interlagosiin verrattuna melko keskinkertainen väkystys oli kyllä tuo Nelson Piquet -rata... (esim. kuka idiootti menee rakentamaan mäkiselle tontille ihan lättänän radan :dunnoVaikuttaisi siltä, että radasta ei jää käytännössä mitään jäljelle :dunno: