Renngeist
Soldiers of Antisthenes
Siis se Arena-kompleksi, eli mutkat 3-5. Ei siis oikeestaan puolipallo, mutta vähän sinne päin.Missä siellä on uusi puolipallo?
Siis se Arena-kompleksi, eli mutkat 3-5. Ei siis oikeestaan puolipallo, mutta vähän sinne päin.Missä siellä on uusi puolipallo?
Ok. Ei se ihan puolipallo kyllä oleSiis se Arena-kompleksi, eli mutkat 3-5. Ei siis oikeestaan puolipallo, mutta vähän sinne päin.
Mielenkiintoinen idea sinällään. Stadionilla ajelu kuulostaa hyvältä, katuratakisa ei.http://www.mtv3.fi/urheilu/f1/uutiset.shtml/2011/07/1358065/uuden-f1-radan-visio-f1-autot-ajavat-sisaan-stadionille
Kaudelle 2013 [Kapkaupunkiin] kaavailtu katuratakisa hakee lisäarvoa stadionosuudesta. Suunnitelman mukaan autot ajaisivat sisään stadionille yhdestä paikasta ja poistuisivat ulos toisesta. Katsojia stadionille saadaan mahtumaan yli 60 000 henkeä.
Kyllä mulle tuo kelpaisi. Olenko vähemmistössä tässä asiassa, kun mielestäni Etelä-Afrikka on erinomainen paikka viedä F1-kilpailu? Minusta se on yksi maista, joihin tulisi nykyisten lisäksi viedä F1-kilpailu yhdessä esimerkiksi Meksikon kanssa. Kapkaupungin radan stadionosuus olisi myös varmasti hieno.
Ei sitä näköjään lopulta muuteta erilaiseksi.. Brasilian F1-kisan järjestäjät ovat ilmoittaneet O Estado de S.Paulo-lehden mukaan, ettei Interlagosin rataa tulla muuttamaan tulevaa F1-kisaa varten. Brasilian Stock Car-sarjassa on nähty Interlagosin radalla Cafe-mutkassa kaksi kuolonkolaria ja kisoissa on käytetty viimeisimmissä kisoissa hidastemutkaa vakavien onnettomuuksien välttämiseksi. F1-kisassa hidastemutkan käyttöön ei ole järjestäjien mielestä kuitenkaan tarvetta.Interlagosin profiili on niin hieno, että siihen en haluaisi puututtavan.
Ovat sentään saaneet laitettua Moscow Raceway:lle jo asfalttia radan pintaan.Moscow Racewaystä ei luultavasti tule ikinä mitään.
Linkki uutiseenTurun Sanomat sanoi:Interlagosin turvashikaani rakennettiin väärinpäin
Turun Sanomat 21.7 2011 19:34:43
Brasilian Grand Prix -isännät ryhtyivät kiireesti korjaamaan Interlagosin rataa turvallisemmaksi, kun brasilialainen vakioautokuski Gustavo Sondermann kuoli rajussa ulosajossa pääsuoralle johtavassa Curva do Cafe -mutkassa huhtikuun alussa.
29-vuotias Sondermann kuului Ferrari-tähti Felipe Massan lähiystäviin.
Remontti meni kuitenkin pieleen. Mutkaan suunniteltu uusi shikaani on rakennettu väärään suuntaan. Suunnittelijan ja rakentajan kesken sattui väärinkäsitys ja virhe havaittiin vasta, kun työ oli oli valmis.
Brasilian autourheilukerho on kieltänyt uuden hidastusmutkan käytön toistaiseksi, koska siitä on mahdoton ajaa.
F1-kausi päättyy Brasiliassa marraskuun lopussa ja siihen mennessä shikaani ehditään kyllä rakentaa oikeaan suuntaan.
Turun Sanomat, Sao Paulo
Joo.Eikös Interlagosissa pitänyt ajaa normaalisti F1:kösissä, mutta shikaniilla koppiautosarjassa?
Kai se tehtiin niin että asfaltti laitettiin pohjalle ja sitten sepelit ja paalutukset sen päälle...Minä en oikein ymmärrä, miten shikaani on voitu rakentaa niin että se on mahdoton ajaa? Jos se on mahdollista ajaa toiseen suuntaan, niin onhan se oltava mahdollinen myös toiseen.
"Me ollaan vaan töissä täällä".Ja kukaan ei huomannut rakennusvaiheessa minkään olevan pielessä?
Kenties tulevaisuudessa saatamme jopa tuolla nähdä F1:kköset.Autodromo Hermanos Rodriguez oli yksi lemppariradoistani kun aloin aikanaan katsomaan formuloita. Kerkesin näkemään 1991 ja 1992 kisat, ennenkuin rata poistui kalenterista.
Heh, maikkariKenties tulevaisuudessa saatamme jopa tuolla nähdä F1:kköset.
Jean Todt oli tänään ilmaissut, että haluaisi nähdä tulevaisuudessa Mexicon Autodromo Hermanos Rodriguezin radalla F1 kilpailuja.