gin
Aikuisten leikisti
Webslave, kamoon. Jos tarpeeksi yrität, kyllä sä vielä joskus pääset pois siitä pullostasi, joka sijaitsee Ronin kirjahyllyssä
Ei, kyllä Hamilton jarrutti erittäin myöhään (vasta ollessaan Kimin rinnalla), mutta oli siis Kimin rinnalla riittävän aikaisin blokatakseen tältä normaalin ajolinjan mutkaan. Outbraking, vaikka Lewis jarruttikin niin myöhään, että veti itsekin pitkäksi. Pitkäksimeno sinällään ei ole rangaistavaa.Jaa nyt Hamilton jarrutti jo riittävän aikaisin Minun silmillä se meni jarrut lukossa suksena ulos oman virheen seurauksena.
Muuten ihan jees, mutta eikös singaboren mainingeissa varikolta tulevalle annettu ensimmäiseen mutkaan etuajo-oikeus.Tuosta videosta näkee hyvin, että oli jo liki ettei Hämis kilkannu Kovalaisen kanssa. Kovalainen teki aikamoisen väistöliikkeen, tietäen varmaan että se idiootti ajaa päin, ellei väistä. Todella tökerö kiilaaminen, olkoonkin että oli varmasti muutaman kymmenen senttiä edellä. Räikkönen väisti hienosti, tilanteen, jossa varmaan tiesi, että jos tuosta ohi yrittää, ei voi olla ajamatta kurvia pitkäksi.
Massan epätoivoinen rutistus kurviin Hamiltonin sisäpuolelle oli nyt sellainen todella epätoivoinen. Olkoonkin että kyllähän sitä tilaa pitäisi antaa. Tosin Hämishän on nimenomaan kunnostautunut siinä, ettei paljon väistele ja kiilailee surutta toiset nurmikolle, vaikka olisi vauhtia kuinka paljon tahansa.
Massan kilkkaus Bourdööön kanssa oli kylläkin ihan Bourdöön vika. Varikolta tuleva väistää aina. Sen takiahan siellä ne siniset valot vilkkuvat. Massa oli jo sen verran pitkällä, ettei olisi voinut edes nähdä, onko siellä joku välissä vai ei. Eikä siellä tietenkään voi ketään olla, koska varikolta tuleva väistää.
Olet, joko sokea tai et halua katsoa asiaan muulta, kun yhdeltä kantilta. Massa oli mutkassa Bourdeen edelle aivan selvästi.Bourdais ja Massa tulivat rinta rinnan ekaan mutkaan, Massa ei siis ehtinyt edelle, ja Bourdaisilla oli sisälinja. Tuomaripäätöksen tarkoitus oli mielestäni vain pistetilanteen tiukentaminen keinotekoisesti.
Muttei kokonaan edellä, joten ei missään nimessä ollut oikeutettu viemään Bourdaisilta tilaa.Massa oli mutkassa Bourdeen edelle aivan selvästi.
Kimihän antoi. Ja Hamiltonin olisi pitänyt jättää tila Massalle.Hohoijaa, taasko tämä sama älyttömyys alkaa. Taasko Räikkösen olisi pitänyt antaa Messiaalle tietä?
Varmaankin, koska olen sitä mieltä, että Lewis aiheutti kolarin Massan kanssa. En edelleenkään ole Lewis-fani, mutta sellaiseksi leimautuu, jos on eri mieltä kimifanien kanssa ja kiistanalaiset tapaukset sattuvat tapahtumaan Lewisin ja Kimin välillä.gin sanoi:Webslave, kamoon. Jos tarpeeksi yrität, kyllä sä vielä joskus pääset pois siitä pullostasi, joka sijaitsee Ronin kirjahyllyssä
Tässä kyllää passaan Kimiä, että molemmat mclaren ajajat missasivat tuon mutkan täydellisesti ja Heikki vielä vähän enemmän "tahallaan". Tuo Hamiltonin myöhäinen jarrutus oli todellakin tahallinen ja pojalle tyypillinen suoja-alueiden hyväksikäyttö ohitusyritys. Sehän melkein pääsi johtopaikalle takaisin tuolla, ainoastaan kubica meni incar kuvassa ohi. Sitten tuli Heikki Kimin kylkeen ja ei edes yrittänyt jarruttaa vaan paahti ihan selkeesti ohi radan vaikka olisi pystynyt halutessaan kääntämään mutkaan :jaska:Monta kertaa F1.comista katsottuani kisan startti kävi kiukuttamaan aivan suunnattomasti kun nyt viimein tajusin että Kimillä oli vielä voiton avaimet käsissään siinä kohtaa kun Hämäläinen veti oman linjansa pitkäksi, mutta viimeisen mahdollisuuden vei Heikki. Kimi olisi pystynyt vielä kääntämään sisään sen jälkeen kun hämäläinen oli sujahtanut rakettina ohi.
Harmi, ettei näkynyt tuota Hamiltonin kolmannen mutkan leveäksi ajoa (siis Hämiksen omasta vinkkelistä). Tietääkö kukaan, saako noita onboard-videoita lisää jostain?http://www.f1.com/news/headlines/2008/10/8530.html
Tässä olisi uutta videomateriaalia Japanin GP:n incidenteistä
http://www.pitpass.com/forum/viewtopic.php?t=7082&postdays=0&postorder=asc&start=0Olet minun mielestäni, joko sokea tai et halua katsoa asiaan muulta, kun yhdeltä kantilta. Massa oli mutkassa Bourdeen edelle aivan selvästi.
Hamilton oli Kimin takana. Kimi oli juuri kääntämässä mutkaan kun Hamilton "sukelsi" imusta. Silloinkin pysytään yleensä radalla, nyt ei pysytty edes radalla.Jos rinnalletulo olisi tapahtunut vasta, kun Kimi oli jo kääntämässä mutkaan, kyse olisi ollut sukeltamisesta. Koska rinnalletulo tapahtui suoralla, Kimille jäi aikaa reagoida rinnalla olevaan autoon.
Täältä löytyvässä pätkässä vilaukselta Hamiltonin kolmosmutka on-boordista.Harmi, ettei näkynyt tuota Hamiltonin kolmannen mutkan leveäksi ajoa (siis Hämiksen omasta vinkkelistä). Tietääkö kukaan, saako noita onboard-videoita lisää jostain?
KOSKA TÄMÄ ON NIIN METKAA:
Harvinaisen kusipäinen muuvi Massalta tintata Hamiltonia. Käsien asento ratissa piti vielä tsekata, selkeästi käänsi enemmän radalle (lue: Hamiltonin kylkeen) kuin olisi ollut tarpeellista.
Mä en enää jaksa näitä penaltyja. Persoonalliset kusipäät todella hiotaan pois Fykkösistä, ja jäljelle jäävät vain hienot, riskittömät kuskit. Kimi Räikkönen, jota suuresti fanitan, on toisaalta sellainen, ja ihailen hänen nöyryyttään. Mutta ei kaikkien tarvitse olla hänen kaltaisiaan. Herrasmiesmäisyys saattaa olla tylsää seurattavaa, mistäs me sitten spekuloisimme.