mustakaari
"Se on juurikin näin"
Tuskinpa vaan. Tuo ihan realistisen kuvan automerkistä..."Tuurilla voi päästä pisteille, tai jopa kotiin."Tosin Honda on Toyotaa pienempi firma ja koska menestystä ei ole aivan siihen mallin tullut, ei markkinointiarvoakaan voi pitää minään hyvänä. Itseasiassa sama pätee Toyotan kohdalla - varmasti osa sanoisi markkinointiarvon olevan jopa negatiivinen kun autoilla ei kilpailla voitoista.
Ja päitä putoaa edelleen. Kuten toisessa toikissa heitin, toinenkin talli menossa nurin/heittämässä hokkarit naulaan. Ensi kaudeksi jos laitetaan tallit ajattamaan kolmatta autoa... sinänsä positiivinen juttu, että samalla porukalla saadaan hoidettua asiat tehokkaammin ja rahaa säästyy. Ensi kaudella olis tuhannen taalaan paikka saada tuurilla hyvä tallipaikka jollekin tulokkaalle. Kestääkö vaan tallien ensi kauden budjetit moista?