Richardsin kommentti on kiinnostava. Hondalla on eräiltä osin sarjan edistyneimmät toimitilat, mutta kun kustannuksia yritetään vähentää se ei välttämättä olekaan hyvä asia. Toisin sanoen Hondalla ilmeisesti rahaa kuluu yleiskustannuksiin (overheads), niin paljon rahaa ettei tallin pyörittäminen pienemmällä mittakaavalla ole kannattavaa. Jos esim. tuulitunnelin ominaisuuksista vain murto-osaa pystytään käyttämään, maksetaan kokoajan turhasta.
Rivien välistä voidaan ehkä lukea myös se, että Richardsin mielestä on liikaa vaadittu, että ostaja työllistää 1/3 Hondan nykyisestä henkilökunnasta. Kustannussäästöjen myötä F1-tallin pitäisi pyöriä ehkä jopa alle sadalla henkilöllä.
On ironista, että ongelma Hondan tapauksessa on päinvastainen kuin Super Agurin tapauksessa. Super Agurilla ei ollut riittäviä toimitiloja omasta takaa, eikä tallia siksi kannattanut kenenkään ostaa, kun tallia ei voinut ilman Hondan jatkuvaa apua pyörittää. Hondalla puolestaan on liikaa resursseja.