no eihän sillä numerolla väliä ole, paitti että 4:n kuuluu Kimille pisteiden mukaan.Kolmonenhan siinä näyttäisi olevan, niin kuin pitäisikin. Mutta onko numerolla todella merkitystä?
Ei.Eiks tota rellussa olevaa purjetta kielletty säännöissä täksi kaudeksi?
Se sama "purje" on muuten Toyotassakin, ellet ole huomannu... Ja niinku J.Hunt sano jo, vastaus on lyhyt ja ytimekäs: ei. :alppu:Eiks tota rellussa olevaa purjetta kielletty säännöissä täksi kaudeksi?
Ei hitto näitä panikoijia. Ja tässä vaiheessa jo. Putosin.Heh, melkoista sekoilua eikä kausi ole vielä edes alkanut. Luulisi, että viimeistään Singaporen jälkeen oltaisi otettu itseä niskasta kiinni ja alettu kunnolla hommiin, mutta sen sijaan perseily näyttää jatkuvan samanlaisena. Ellei sitten kyseessä ole ihan aito paniikin poikanen auton odotettua heikomman suorituskyvyn suhteen?
Uudella Ferrarilla ei ole kyllä ajettu vielä metriäkään slikseillä eikä muuten kukaan muukaan Mclarenin 15 ongelmantäytteistä sisäänajokierrosta lukuunottamatta, joten kukaan ei vielä tiedä kuinka hyvä/huono oma auto todellisuudessa on.Ellei sitten kyseessä ole ihan aito paniikin poikanen auton odotettua heikomman suorituskyvyn suhteen?
On Ferrarilla ajettu slickseillä, siitä on kuviakin F60-ketjussa. Mutta mitään vertailukelpoisia aikoja ei vielä ole nähty.Uudella Ferrarilla ei ole kyllä ajettu vielä metriäkään slikseillä eikä muuten kukaan muukaan Mclarenin 15 ongelmantäytteistä sisäänajokierrosta lukuunottamatta, joten kukaan ei vielä tiedä kuinka hyvä/huono oma auto todellisuudessa on.
Todellakin "installaatiokierrosta" enempää ei olla ajettu. Sen perusteella ei edes Ferrari pysty päättelemään auton tarkkaa suorituskykyä, varsinkaan kun ei ole mitään mihin verrata. Siitähän oli alunperin kyse.On Ferrarilla ajettu slickseillä, siitä on kuviakin F60-ketjussa. Mutta mitään vertailukelpoisia aikoja ei vielä ole nähty.
En minä tuota kiistäkään. Ainoastaan sen, ettei Ferrarilla olisi ajettu slickseillä.Todellakin "installaatiokierrosta" enempää ei olla ajettu. Sen perusteella ei edes Ferrari pysty päättelemään auton tarkkaa suorituskykyä, varsinkaan kun ei ole mitään mihin verrata. Siitähän oli alunperin kyse.
Puppua puhuu Kultakin. Maikkarilla on kuvia uudesta Ferrarista maanantailta slicksit alla:Heikki Kulta valoittaa hieman lisää :
Kilometrien lisäksi myös rengasrajoitukset astuivat saman tien voimaan. Niinpä Massa käyttii maanantaina pelkästään välikelin renkaita, jotta sileä slicksmäärä säästyi aloitettavaksi vasta ensi maanantaina Portugalissa. Massalle ei rengasratkaisun vuoksi mitattu yhtään virallista kierrosaikaa.
ei kuitenkaan slikseillä, eli ei taida ihan kuivaa olla kuitenkaan....Kimi ajelee kuivassa kelissä Mugellossa:
niin, eikä ainakaan rakeita tällä hetkellä näyttää radan lämpötilaksi 4 astetta portugalissaVettäkin on ripotellut mutta ei kuitenkaan yhtä paljon kun Portugalissa.