miksu
Well-known member
Larenit olleet jo koko viikon testien peräpäässä :alppu: toisaalta toivoisi että pysyisivät siellä kauden alussakin, ja toisaalta taas ei.
Vaikka näin olisikin (mitä en usko pelkkien testien perusteella) on heillä vain yksi kuljettaja, joka sinne huipulle yltää. Se toinen isänsä nimellä ratsastava tunari joutunee lähinnä turva-auton kutsujaksi. Briatorekin taas julkisesti haukkunut Nelsonin.Kyllä nyt vahvasti näyttäisi siltä, että Renault on palannut huipulle. Näinhän jo vähän ounastelinkin silloin, kun tämä uusi auto julkistettiin.
Jospa peittelevät sitä diffuusoriansa. Eikös siitä huhuttu että Toyotan ja Williamsin diffuusorit olisivat edistykselliset?Mitä on nuo pussukat mitä Toyota ja Williams on nakellu takasiiven päälle?
lolz, kaverit osaa olla kannustaviahttp://www.youtube.com/watch?v=hA0tOIfjSfA
Hamiltonin spinnaus. Espanjalaiset katsojat..
Vielä en ainakaan itse ole williammssin diffuusoorista olleen hyötyä kun taas toyota on taas väläytellyt vauhtiaan.Jospa peittelevät sitä diffuusoriansa. Eikös siitä huhuttu että Toyotan ja Williamsin diffuusorit olisivat edistykselliset?
Joskus oli juttua, että toisella puolella on veden jäähdytys ja toisella öljyn.Laarenin oikean pakoputken ympärillä oleva reikä senkun suurenee...
Oliko niin että jäähdyttäjäkin on tällä puolella pienempi josta nyt ongelmia?
Millähän peltileikkureilla toi on järsitty...:nope:
Aiemmin en ajatellut tästä mitään sen kummempaa, mutta kun tilanne jatkuu ja jatkuu niin kyllä se taitaa olla oire jostain. Jos oikeasti noin paljon tarvitsisi vertailun vuoksi ajaa niin muutkin ajaisivat.Lareni käyttää vieläkin vanhaa takasiipeä.
No hei, eikai yks muita parempi osa tee koko autosta muita parempaa. Tiiä vaikka Williams ei pärjäisi edes Mclarenille jos käyttäisivät samalaista diffuusoria kuin muutkin.Vielä en ainakaan itse ole williammssin diffuusoorista olleen hyötyä kun taas toyota on taas väläytellyt vauhtiaan.
Olen täysin samaa mieltä, siis itsekin en ensimmäisissä testeissä aatellu mitään kummempaa, mutta eihän tuo nyt loputtomiin voi jatkua. Tai voi, mutta tuskin on silloin mikään unelma tilanne.. Jotain ongelmaa on oltava lämpöjen, takasiiven, renkaiden tms takia..Calvin sanoi:Aiemmin en ajatellut tästä mitään sen kummempaa, mutta kun tilanne jatkuu ja jatkuu niin kyllä se taitaa olla oire jostain. Jos oikeasti noin paljon tarvitsisi vertailun vuoksi ajaa niin muutkin ajaisivat.
Ei varmaankaan tarvitsisi, onhan niillä uusien sääntöjen mukaisia takasiipiäkin nähty. Jos niitä olisi tarvis kehittää, niin hankala keksiä syytä miten vanha takasiipi siihen auttaisi.Aiemmin en ajatellut tästä mitään sen kummempaa, mutta kun tilanne jatkuu ja jatkuu niin kyllä se taitaa olla oire jostain. Jos oikeasti noin paljon tarvitsisi vertailun vuoksi ajaa niin muutkin ajaisivat.
Onko McLareni erehtynyt mallintamaan jäähdytyksen toiminnan vanhalla takasiivellä? Niin äärimmilleen vedetty jäähdytys että uutta käyttäessä koneet poksuu? Aika pienethän nuo ilmanottoaukot on.No hei, eikai yks muita parempi osa tee koko autosta muita parempaa. Tiiä vaikka Williams ei pärjäisi edes Mclarenille jos käyttäisivät samalaista diffuusoria kuin muutkin.
Olen täysin samaa mieltä, siis itsekin en ensimmäisissä testeissä aatellu mitään kummempaa, mutta eihän tuo nyt loputtomiin voi jatkua. Tai voi, mutta tuskin on silloin mikään unelma tilanne.. Jotain ongelmaa on oltava lämpöjen, takasiiven, renkaiden tms takia..
Kakkonen taitaa olla ns. Monza -siipi?[
Mäkin siivet. 1,3 ja nelosta käytetty nyt Jerezissä. Kakkonen tais olla lähinnä esittelymalli
Päivän kevennyshttp://www.youtube.com/watch?v=hA0tOIfjSfA
Hamiltonin spinnaus. Espanjalaiset katsojat..