AMus:in analyysi testeistä:
http://www.auto-motor-und-sport.de/formel1/f1-kraefteverhaeltnis-ferrari-red-bull-und-toyota-in-fruehform-1014679.html
Lyhyitä käännöksiä:
Red Bull: Nopein yhdellä kierroksella, vaikkakin Vettelin veto uusilla renkailla ja kevyellä autolla. Ferrari ja Mclaren sanovat pitävänsä Red Bullia silmällä.
Ferrari: Paras pitkillä vedoilla. Auto on hellä renkaille, niin kuin edeltäjänsäkin. Pitkissä vedoissa ajat tasaisia alusta loppuun.
Toyota: Paras sateella, mikä on merkki hyvästä ajettavuudesta ja suuresta downforcesta.
BMW: Ei ole näyttänyt kaikkia korttejaan. Kuskit eivät ole ajaneet kevyellä bensalastilla (sama koskee Ferraria). Hyvät kierrosajat ja kuskien tyytyväisyys kertovat hyvästä paketista.
Mclaren: Ongelmia sekä yhdellä kierroksella että pitkissä vedoissa. Perusongelma on auton takapää joka ei tuota tarpeeksi downforcea. Uusi takasiipi ei ole toiminut toiveiden mukaan. Jarrujen kuumenemisongelma (tulipalo Lewiksen autossa) johtui takapään aero-ongelmista. Ilmavirrat eivät ole käyttäytyneet rataoloissa niin kuin simulaatioissa. Barcelonaan tulee kuitenkin uusia osia. Kers toimii ihan hyvin.
Renault: On arvoitus. Alonso välillä hyvä, välillä ajat tippuvat kauas muista. Barcelonaan paljon uusia osia.
Williams: Näyttää keskitasoiselta. Ei parhaita aikoja. Uusi etusiipi tulossa ennen Melbournea.
Force India: Kuronut eroa kiinni muihin. Sutililla balanssiongelmia, mutta löysi lopuksi hyviä säätöjä.