Onko McLaren suurentanut ilmanottoaukkojaan? Selittäis vähän miksi pystyvät nyt käyttämään uutta takasiipeä, ei laitteet ylikuumene.
Mites nää liittyy toisiinsa? Takajarrujen jäähdytykseen voikin liittyä, mutta ponttoonien sisään menevään ilmaan en usko takasiiven vielä vaikuttavan...
Mutta mun silmään näyttäis, että olisivat suurentaneet. Vertailukuvia en oo kyllä etsiny. Mutta tossa yllä olevista näyttäs, että Ferrarilla on jo pienemmän aukot kuin Mäkillä. Toki eri muotoset, joten vertailu ei ihan yks yhteen mee..
Oisko niin, että kun eivät olekaan saaneet sitä downforce määrää uudella takasiivellä mitä odottivat, ja edelleen siis toivovat saavansa, niin ajavat vanhalla takasiivellä testatakseen muuta autoo siinä kuosissa kuin mihin sen yrittävät saada.
Jos näin, tai sinne päin, niin riskillä mennään...
Itse en oikein nää muuta oikeeta ideaa vanhalla siivellä ajeluun muuta kuin, että se tosiaan antaa paremmin sen mitä haluavat ja koittavat uutta siipeä suunnitella samaan pystyväksi....tms.