- Liittynyt
- 15.1.2008
- Viestit
- 1480
Jotain tyyliin: ohjata ilmaa / minimoida pyörivän renkaan aiheuttamia haittoja ilmavirralle.Jees, eli mikä tuon Mäkin levyn tarkoitus on? Ohjata ilmaa sisäänmenolle?
Jotain tyyliin: ohjata ilmaa / minimoida pyörivän renkaan aiheuttamia haittoja ilmavirralle.Jees, eli mikä tuon Mäkin levyn tarkoitus on? Ohjata ilmaa sisäänmenolle?
Massalla 13 kierrosta.Vieläkin Massa varikolla, ei hyvältä näytä tämän päivän osalta.
Alkaa vaikuttaa aika puhtaalta pr-kierrokselta taas tuo Buttonin heti treeniin alkuun tekemä pohja-aika.
"Käydään nyt vetämässä itsemme heti sinne kärkeen ilman painoja, niin voidaan sitten keskittyä olennaiseen"
Mikäs mahtaa muuten olla Massan todellinen aika tälle päivälle?
Eri ajat ainakin näissä:
http://directo.thef1.es/tests/
http://www.f1today.nl/live-update/2009/03/11/circuit-de-catalunya/
Sehän se varmaan on. Jos sääntöjä tulkitaan tiukaksi niin tuo on liikkuva aerodynaaminen osa. (täksikaudeksi kiellettiin mm. aerodynaamiset tukivarret) Mutta ilmeisesti toistaiseksi lasketaan osaksi jarruja. Mäkillä on tosiaan erikseen aika isotkin tötteröt sitä jäähdytystä varten...Jotain tyyliin: ohjata ilmaa / minimoida pyörivän renkaan aiheuttamia haittoja ilmavirralle.
Niin, Massan piti tehdä tänään kisasimulaatio aika-ajoineen.Massa aika huimassa vauhdissa tällä hetkellä. Vedetään varmaa aika kevyellä bensa kuormalla.
Eli lounastauon jälkeen odotettavissa kisastinttejä...Niin, Massan piti tehdä tänään kisasimulaatio aika-ajoineen.
Varmasti myös moni muu talli.Niin, Massan piti tehdä tänään kisasimulaatio aika-ajoineen.
Tästä autosta uhkaa taas tulla yksi niistä Nevey epäonnistumisista missä muutokset on viety niin pitkälle että mikään ei toimi kunolla loppupeleissä...Vettel ilmeisesti pysähtyi radalle.
No, enpä muuta ole sanonutkaan. Massa muiden mukana tekee kisasimulaatiota. :yuck:Varmasti myös moni muu talli.