Poistettu jäsen 5082
Guest
tuliko yllätyksenä että suomalaiset puolustaa hanakammin suomalaisia kuljettajia? :eek!:
Mediaprofeetankin tapauksessa on pistänyt se silmään, että hän ei viestiensä perusteella katsele kuin vaan tuloksia. Koska Massa oli viime kaudella Räikköstä nopeampi, on Massa myös tulevalla kaudella noeampi. Ennen kuin alkaa latelemaan edellisen lauseen tyylisiä "faktoja", kannattaa hieman perehtyä uutisiin.Tämä menisi aivan ok, mutta jos kyseessä on jatkuva mollaaminen ilman mitään perustetta niin sekin ärsyttää. (huom. jatkuva)
Puhe oli siitä, että onko se ero suuri, esim. 0,5 sekuntia. Tietenkin pienikin ero voi olla ratkaiseva.Noin tärkeässä osassa mitä diffuusorikin on nykyautossa, niin tasoituksen antaminen sääntötulkinnan vuoksi on naurettavaa. "Rakeenteelliset erot olemattomia" No niiden ei tarvi isoja ollakkaan tässä lajissa. Mitättömiltä tuntuvat asiat voi vaikuttaa todella paljon.
Mulla ei onneks ole sitä vaivaa. Ei vaan kyllä mä sen jossain määrin ymmärrän, mutta osalla se menee jo vähän yli.tuliko yllätyksenä että suomalaiset puolustaa hanakammin suomalaisia kuljettajia? :eek!:
Hamiltonin ja Massan dissaminenko ei sitten ole jatkuvaa?Tämä menisi aivan ok, mutta jos kyseessä on jatkuva mollaaminen ilman mitään perustetta niin sekin ärsyttää. (huom. jatkuva)
Topicista riippuen. Räikkönen-aikansa paras -topicissa varmaan on dissailtu näitä herroja..Hamiltonin ja Massan dissaminenko ei sitten ole jatkuvaa?
sama "ongelma" ku nipsullaItselläni on formulakuume noussut ennennäkemättömiin mittoihin. Johtuu varmaan osittain entistäkin aktiivisemmasta uutisten seuraamisesta. Foorumiakin lueskelen päivittäin, toisin kuin aikaisempina talvina, jolloin en edes tiennyt F1-forumista. Toisaalta myös sääntömuutokset ja uudenlaiset autotkin voivat olla yksi tekijä kuummeelleni. Alkaisipa jo kausi! :ahem:
Jaahas. Mun isoäiti taas arvelee, että kilpikonna on pistiäinen. Mut minusta on erittäin olennaista tämä diffuuserikysymys, koska esim. siiven leventämiseen verrattuna diffuuserin vastaavasta muutoksesta saa exponentiaalisen hyödyn.Tämän nyt tietää mun isoäitikin, mutta ei ole kovinkaan olennaista sen suhteen, että kuinka suuren edun kyseiset tallit saavat hieman erilaisilla ratkaisuillaan.
No jaa, "aivan eri säännöillä"... tietysti muut tallit itkee, kun toisilla on nokkelampi ratkasu, mutta ei se tarkoita, että siitä merkittävää etua välttämättä olisi. Aika olemattomia noi rakenteelliset erot on (diffuusorin tilavuus jne.).
Tässä mietin, että mitenhän Ferrarin motit jaksaisivat tuota? Eikös testeissä saanut käyttää yhteensä neljää moottoria ja Ferrarilla on ajettu keskimäärin 3,5:n kisaviikonlopun matkat yhdellä moottorilla.Onkos Ferrarilta kuulunut mitään menevätkö sittenkin Jerezin testeihin? Niin paljon kilometrejä vielä jäljellä, että voisivat helpostikin mennä.
Sanoisin että ilman suurempia teknisiä probleemia Alonso ajaa eniten testiä tänä talvena. Vai miten Renault jakaa päivät Jerezissä? :tongue:Maileissa? mutta suuntaa antavia testimääriä...
1. Felipe Massa 4.655,660
2. Nick Heidfeld 4.420,892
3. Jarno Trulli 4.277,818
4. Fernando Alonso 3.952,667
5. Timo Glock 3.923,662
6. Kimi Raikkonen 3.878,024
7. Robert Kubica 3.749,556
....
Tulihan se sieltä . Ajattelinkin, että varmasti joku tuo lisäjännitystä F1 sirkukseen. Annatko kossupullon ennen vain jälkeen parvekkeelta hyppäämisen :thumbup:Et Button ajelee Melbournessa sekunnin erolla aika-ajoissa pohjat. Syön hatullisen paskaa, hyppään parvekkeelta ja se on kossupullo kaikille, jos näin tapahtuu.
Semmonen tieto on että Jerezissä ei ajaisi Bahrainissa testanneet tallit.Onkos Ferrarilta kuulunut mitään menevätkö sittenkin Jerezin testeihin? Niin paljon kilometrejä vielä jäljellä, että voisivat helpostikin mennä.