Muuten mahtava filmi sisältäen harvinaisia "kotivideo"-pätkiäkin tehtaalta. Häkkisen ja JJ:n osuuksia auton tiimoilta olisi vielä kaivannut.
Arvosana: ****
Häkkinen testasi XP3:sta Nardossa useamman kerran. Osallistui XP5:llä mm. Shellin mainokseen. XP3:lla testattiin huippunopeuksia ja yleisesti aerodynamiikkaa, luotettavuutta ym.asioita. Muistaakseni yhessä vaiheessa tuli jonkinsortin keskituntinopeus-ennätyskin/huippunopeusennätys, ollen jotain 372kmh luokkaa.
Ja yksi vaihdelaatikkokin taisi osua kohdalle, siis meni rikki.
JJ:n osalta F1 roadcar:iin ei ole sen enempää osuuksia. GTR:ää mies testasi mun tietojen mukaan ensimmäisen kerran noin 5-6 viikkoa ennen 95' Le Mans:sia ajaen varta vasten kisaan perustetun tiimin autolla #01R 21h testin muistaakseni Mangy Cours:ssa (vai oliko Paul Ricard), jonka jälkeen lähdettiin Le Mans:iin.
JJ testasi myös #10R:ää, kauden 96' GTR kehitysversiota Paul Ricardillainakin useamman kerran (vai oliko Magny Cours, jompi kumpi). (Nykyään #10R Nick Mason:n omistama katukilpinen).
1996 JJ ajoi 3 kilpailua GTC GULF Teamin (omistajina mm. Ray Bellm), Le Mans, Zhuhai ja Suzuka 1000km, josta irtosi voitto. Kekellä lienee iso osuus JJ:n pestiin GTC GULF Teamiin, Ray Bellm on kertonut Keken olevan hänen kavereitaan, joten ei liene vaikea arvata kuka oli tuon GULF Diilin takana.
Ja kun diili FIA GT1 sarjaan kaudelle 1997 varmistui; JJ tottakai testasi paljon Snzitcher teamin, BMW Motorsportin kalustolla. Ainakin #21R oli Monzassa kauden valmisteluteisteissä runkona. #19R:n osuudesta JJ:n ajamiseen en ole tietoinen, vaikka autolla ajettiin paljon alustavia testejä musta-violetti värityksessä ennen esimerkiksi juuri näitä Monzan pre-test sessiota.