Voi herran jeesus sentään. Mulla alkaa ihan kohta hermo menemään tän asian kanssa. Koko ponttoonin alaosan airfuckingflow on ollut jo pitkään tavanomainen virtauksien perussetti.
Kyse ei ole mistään härpäketyylisestä ilmanohjaimesta tässä näin. Vaan siitä, että ponttoonin alaosan virtaus on itse ponttoonin alaosan muotoilulla selkeästi ohjattu toisin kuin tyypillisesti. VRT. Toyota, jonka ponttoonissa ei kertakaikkiaan ole vastaavaa konstruktiota. Juuri tämän vuoksihan Ferrarin ponttooni näyttää sivusta katsoen nousevan peräpäästä ylöspäin. Nyt jos koskaan on aika tulla kaapista ulos, ja ymmärtää sitä mitä näkee, koska alkaa olla raskasta hakata päätä seinään.
Tuosta isommasta erittäin havainnollisesta kuvasta ei voi olla huomaamatta, että Ferrarin pohjalevy on ihan siellä missä pitääkin, ja ponttoonien alaosan muotoilu ohjaa ilmaa ponttoonin sivuprofiilin mukaan erityisen mielenkiintoisesti yläviistoon. Ottakaa huomioon mistä päin se virtaus tulee ja minne se menee. Ei se voi olla niin vaikeaa.
Tombazis, the Man.