Ghost_Glove
Jääkausi
Tänään näemmä taas erilainen pohjalevyn leikkaus
Noi röörit puhaltavat pakokaasut ristiin heti auton takana. Varmaan tutkittu ettei ainakaan imua paranna?McLaren hieman uudistunut sitten viime viikon Jerezin.
- Ponttoonien ilmanottoaukkojen muoto muuttunut isommaksi.
- Peräpään kate muotoiltu aikalailla uusiksi.
Juuri näin.Tehtaalla on hätänappia painettu, sääli Heikin puolesta. :jaska:
:doubtful: Niin, 2004 ne sai sentään 1 voiton, sanoisin, että 2006 oli McLarenin kannalta vielä katastrofaalisempi, kun eivät saaneet yhtään voittoa... Tekis kyllä Hämäläiselle gutaa rämpiä siellä top10 heikommalla puolella.Voi voi sentään. Homma alkaa valitettavasti levitä käsiin - ja pahasti. Kahden hedelmällisen huippuvuoden jälkeen uusi auto onkin täysi susi? Näitä syklejä ollaan nähty Wokingin pojilta ennenkin. Ei Heikkikään noin paska ole että ihan tahallaan jarruttelemalla on taas porukan viimeinen. Lieköhän Whitmarshilla pokkaa päästää Hamiltonia auton rattiin kun tuntuu noin hidas olevan.
Pahasti vaikuttaa ensi kausi paluulta kivikauteen Macin osalta. Kausi 2004 ei ikinä unohdu :thumbdown
2004 oli katastrofi autonsuunnittelun kannalta. 2006 auto oli koko kauden samassa iskussa kuin 2004 loppukaudella, kisatapahtumat vaan eivät sujuneet niin että altavastaaja olisi voittanut. Pari kertaa oli kyllä lähellä.:doubtful: Niin, 2004 ne sai sentään 1 voiton, sanoisin, että 2006 oli McLarenin kannalta vielä katastrofaalisempi, kun eivät saaneet yhtään voittoa... Tekis kyllä Hämäläiselle gutaa rämpiä siellä top10 heikommalla puolella.
Olisikohan tuo sitten epätoivoinen ratkaisuehdotus siihen jarrujen ylikuumentumisongelmaan...?Noi röörit puhaltavat pakokaasut ristiin heti auton takana. Varmaan tutkittu ettei ainakaan imua paranna?
Luultavasti parantaa diffuusorin toimintaa?
On. Vai mitä tarkoitat?Tuo härpäkekö ei ole osa pohjalevyä?
Pohjan muotoja koskevista säännöistä en tiedä mitään. Mutta eikai nuo olisi sallittu, jos eivät olisi osa pohjaa?Eikö pohjan pidä olla suora vai muistelenko jotain vanhoja sääntöjä.. aivan kuin etureunaa olisi taivutettu ylöspäin?
Ainakin omasta mielestäni se kauden alku oli jotain ihan painajaismaista tuskaa. Auto hajosi joka kisassa ja se oli vielä auttamattoman hidas kaiken lisäksi. Etenkin Kimin Australian keskeytys jostain sijalta 11. oli kamalaa. Toki Belgiassa Kimi ajoi pirun hyvin ja oli muutenkin skarppina loppukaudesta.:doubtful: Niin, 2004 ne sai sentään 1 voiton, sanoisin, että 2006 oli McLarenin kannalta vielä katastrofaalisempi, kun eivät saaneet yhtään voittoa... Tekis kyllä Hämäläiselle gutaa rämpiä siellä top10 heikommalla puolella.
Testeissähän saa kokeilla mitä vain, mutta kisoihin mennessä muutokset on hyväksytettävä FIA:lla. FIA tietysti varaa oikeuden olla eri mieltä itsensä kanssa, vaikka olisi jonkin muutoksen jo kerran hyväksynyt.Eikö pohjan pidä olla suora vai muistelenko jotain vanhoja sääntöjä.. aivan kuin etureunaa olisi taivutettu ylöspäin?