Renailt tuo KERS:nsä takaisin Monzassa.
http://www.autosport.com/news/report.php/id/78404
Veikkaan erittäin agressiivia ohituksia, kolari ehkäSekin on kiinnostavaa mihin Grosjean pystyy kilpailussa KERS-autolla.
Uskon että Monzan jälkeen ei nähdä uusia KERS-autoja neljässä jäljellä olevassa kilpailussa.Tämä on kiinnostava muutos. Jos Renault pääsee lähelle kärkeä Ferrarin ja McLarenin kanssa, saattaa useampi muukin talli panostaa KERS:iin jo tällä kaudella. Erityisesti Red Bullilla on paineita hakea lisää vauhtia tarvittavien pisteiden keräämiseksi. Sekin on kiinnostavaa mihin Grosjean pystyy kilpailussa KERS-autolla.
On varmasti totta, että Kersistä on enemmän hyötyä Monzassa kuin sitä seuraavilla radoilla. Kaikilla radoilla Kersistä on kuitenkin se hyöty, että kersittömän auton ohitukset voidaan tehdä lähes mahdottomiksi. Näin ollen se mahdollisuus, että sysipaskat renaultit onnistuvat hivuttautumaan Red Bull kuljettajien edelle, eikä ohittaminen enää kilpailun aikana onnistu ilman kersiä, voi lisätä painetta ottaa Kers käyttöön, sillä maailmanmestaruus voi viimekädessä riippua yhdestäkin ohituksesta.Uskon että Monzan jälkeen ei nähdä uusia KERS-autoja neljässä jäljellä olevassa kilpailussa.
Koska jokainen joka on ajanut kilpaa Ferrarilla on legenda, varsinkin italiassa. Force Indiaan ei päde sama, edes intiassa.Kuinka nopea Fisico olisi ollut Force Indialla...
aivan ylivoimainen, koska Sutilia, päivän kärkeä, huomattavasti nopeampi!
Miksi meniFerrarille... huonommalle autolle... IHMETTELEN.
Jep. Ja kaikenlisäksi Fisico on italialainen, ja Ferrari on lähes uskonto italialaisille.Koska jokainen joka on ajanut kilpaa Ferrarilla on legenda, varsinkin italiassa.
Jahas, "tieto" että Fisichella joka kerta Sutilia nopeampi. Selaa vaikka kautta taaksepäin...Kuinka nopea Fisico olisi ollut Force Indialla...
aivan ylivoimainen, koska Sutilia, päivän kärkeä, huomattavasti nopeampi!
Miksi meniFerrarille... huonommalle autolle... IHMETTELEN.
Lyhyellä aikavälillä Force India olisi ollut oikea ratkaisu (Monza), pidemmällä taas Ferrari. Ei ole ollenkaan varmaa että Fisichella enää saa ensikaudelle sopimusta kisakuskiksi, sen sijaan työt voivat jatkua ferrarilla joko testikuskina tai Massan tuuraajana.Miksi meniFerrarille... huonommalle autolle... IHMETTELEN.
Säännöistä en tiedä, mutta pari päivää olisi ollut melko lyhyt aika maalata autot ja varikkopilttuut sekä vaihtaa vaatteet toiseen väriteemaan.Onkos tässä nyt jokin sääntökysymys, ettei väritystä saa vaihtaa kesken kauden? Olisin kuvitellut Rellun heittävän nuo valko-oranssit mäkeen ensi tilaisuuden tullen. :dunno:
Minardi teki sen ainakin 1999, mutta sen jälkeisestä en itse nyt muista, tai muuttuko Midlandin väri oranssiksi kesken kauden 2006 kun se muuttui Spykeriksi?Onkos tässä nyt jokin sääntökysymys, ettei väritystä saa vaihtaa kesken kauden? Olisin kuvitellut Rellun heittävän nuo valko-oranssit mäkeen ensi tilaisuuden tullen. :dunno:
Kyllä muuttui.mutta sen jälkeisestä en itse nyt muista, tai muuttuko Midlandin väri oranssiksi kesken kauden 2006 kun se muuttui Spykeriksi?
Kyllähän värityksen saa vaihtaa, ei kai sitä mikään estä?Onkos tässä nyt jokin sääntökysymys, ettei väritystä saa vaihtaa kesken kauden? Olisin kuvitellut Rellun heittävän nuo valko-oranssit mäkeen ensi tilaisuuden tullen. :dunno:
Totalilla voi tosin olla tähän sanansa sanottavanaRellulle heti mustakelta värit! :thumbup: