T.K 23-01-2009 21:08
Juonitteleekohan F1 johtokunta, ettei pieni-suuren suomen kuljettajat saa vallattua kaikkien aikojen F1 kuljettajien parhainta paikkaa.
Häkkistä vastaan jäi Shumaheri, joka oli johdon suosiossa, siitä huolimatta häkkinen voitti mestaruuden kahdesti. Kun Häkkisen aika oli ohi, tuli huipulle taas suomalainen MacLarenille eli Kimi "Iceman" Räikkönen. Heti oli shuumaher vastassa, mutta shumi alkoi käydä vanhaksi ja oli pakko keksiä uusi vitsaus suomalaisille.
Vastaus oli Hamilton. Heti Suumaherin lähdettyä räikkönen sai hänen paikkansa ja Hamiltton otti MacLarenin paikan. Hamilttonin ensimmäisen kauden aikana kimi voitti mestaruuden, mutta viimekautena Hamiltton otti takaisin ja pudotti räikkösen takaisin kakkosialle. Tulevalta kaudelta on paha sanoa, minkälainen taistelu tulee Kimin ja Hamilttonin välillä. Media tuntuu hehkuttavan Kimiä takaisin huipulle, mutta onnistuuko Hamiltton toistamaan mestaruutensa.
Originally Posted by Forzacupika!
Kaiken lisäksi Shuumi ja Hamilton ovat tottakai robotteja jotka siis Bööni on ite rakentanut ja valmistanut peittoamaan suomalaiset...
Ja jatkakaamme tästä. Kaudella 2009 FIA päätti pistää pakan sekaisin, ja latasi nipun sellaisia sääntöjä pöytään, että suomalaisilla ei olisi mahdollisuuksia mestaruuteen, ja luotti McLarenin selviävän säännöistä mestaruuteen, mutta ihmemies Ross Brawn sai tietää FIA:n salaliitosta ja päätti taistella sitä vastaan. Hän yritti saada mukaan Kimi Räikköstä taistoon anroidirobotteja vastaan, mutta suomalaismies ei uskonut tätä, vaan jatkoi Ferrarilla. Brawnilla oli jo valmis suunnitelma, jonka hän oli laatinut vuosien mittaan, ja tässä oli hyvä tilaisuus toteutaa se, sillä hän osti Honda F1 tallin halvalla, (1€) ja taikoi ylivoimaisen auton tupladiffuusoreineen, ja sai kaksi kokenutta kuljettajaa halvalla, Rubenssin ja Jensonin. Kauden 2009 alussa FIA rupesi epäilemään, että tietääkö Brawn heidän salaisuutensa? Siitä säikähtäneenä FIA tutki Brawnin luomuksen, ja totesi, että eihän se ole kilpailukykyinen. Sillävälin McLarenilla alkoi tulla hätä, sillä uusi auto ei ollut valmisunut toivottua tahtia, ja jotain täytyisi tehdä. Kyhättiin nopeasti kasaan uusi auto, (McLaren MP4-24) joka oli kilpailukyvytön heti alkuunsa.
Samohin aikoihin myös Ferrarilla tuli hätä, sillä viimekausi oli ollut kiireinen, ja Kimiltä ei saanut sanaakaan ulos uutta autoa varten. Sensiaan Brasilialainen Felipe Massa oli hyvinkin juttutuulella, ja auto (Ferrari F60) tehtiin hänen toiveitten mukaan.
Kausi 2009 alkoi yllättävisti, ja juuri niinkuin Ross Brwn oli aavistellut. Brawnin autot pitivät kärkipaikkoja, ja McLaren rämpi pohjamudassa, Ferrarin jälkeen. Kauden alku mentiin Brawnin tahtipuikon mukaan. Jokin ei Ferrarilla toiminut,(?) sillä varikkotyöskentely ja taktiikka töppivät paemman kerran. Syynä voisi olla, että Bernie olisi ollut pistämässä kapuloita rattaisiin (huhu varikolla), tai Montezemolo oli liitossa FIA:n kanssa, ja teki typeriä taktiikkavirheitä tahallaan.
Kesken kauden Eclestonen ja ja Mclarenin välik kuumeniavat, koska Bernien mielestä "McLaren oli rikkonut sopimuksen", niinpä tämä F1 sirkuksen pieni suuri mies purki sopimuksen McLarenin kanssa, ja jätti Androidi-robotti Hamiltonin McLarenille jatkamaan töitä. Seuraavaksi Bernie kysyi Montezemololta, että tahtoisiko Ferrari potkaista Kimin ulos kauden päätyttyä, jos hän tarjoaisi pienen lahjuksen ja seuraavan kierroksen (Huom. Sopimus tehtiin Brittibubissa joskus kesäkuun puolessavälissä, Montezemolon ollessa n. 1.5-2 promillen humalassa) Montezemolo vastasi myöntävästi, ja Bernie veti taskustaan valmiiksi täytetyn paperin, joka täytyi vain allekirjoitaa. Heinäkuussa Montezemolo muisti Bernien avustuksella, minkä paperin oli allekirjoittanut, ja rupesi mietteimään, miten sen toteuttaisi.
Ja niin, 30.09.2009 ehka F1 historian suurin kuljettajamysteeri polkaistiin käyntiin, ja kaikki arvailevat, missä Kimi "iceman" Räikkönen ajaa ensikaudella, vai ajaako ollenkaan?
Ja kansa kysyy: "MISSÄ ON JJ!"