Ei niihin voi oikeen tulla kun Kimi voittaa ja ajaa nopeimman kierroksen. Mutta hyvä kakkosia voivat olla. :thumbup:Kohtiin "Race victories" ja "Fastest laps" lisättäköön huomenillalla ykköset.
Jarrubalanssia varmaan.Hei kertokaas joku viksumpi mitä vipstaakia se Siankallo hämmensi suorien alussa ja lopussa? Siinä vasemman reiden yläpuolella oli joku hantaaki mitä se nyki.
Jos jollain olis laittaa in-car kuvaa niin vois aueta asia??
Säädettävä etusiipihän ei ole mitään viilunkia... Kyllä minäkin jarrubalanssia veikkaisin.Kai se jarrubalanssi on ratissa eikä missään vivussa..
Siis mulla tuli vilpillisenä kaverina mieleen että ovat tainneet intian pojat keksiä esim kabiinista säädettävän siiven tai jotain muuta..
...tai sitten siankallo latas LERSsiä tai jotain muuta vimpainta..
Muistanet, kuinka Schumi sääteli jarrubalanssia polvensa vierestä? Jotenkin muistelisin, ettei jarrubalanssin säätö saa olla elektroninen (mitä ratin vipstaakit ovat).Kai se jarrubalanssi on ratissa eikä missään vivussa..
Siis mulla tuli vilpillisenä kaverina mieleen että ovat tainneet intian pojat keksiä esim kabiinista säädettävän siiven tai jotain muuta..
...tai sitten siankallo latas LERSsiä tai jotain muuta vimpainta..
http://www.ts.fi/f1/uutiset/70881.htmlEntä sitten Fisichellan päästäminen Ferrarille?
– Sellaista en halua spekuloida lainkaan. Ei Giancarlo, ei hänen managerinsa eikä Ferrari ole puhunut minulle mitään sellaisesta. Kuinka voisin sanoa mitään asiasta, joka on vain median pallottelua, Mallya tokaisi.
Kyllähän se on kaikilla muillakin vivussa.Kai se jarrubalanssi on ratissa eikä missään vivussa..
Siis mulla tuli vilpillisenä kaverina mieleen että ovat tainneet intian pojat keksiä esim kabiinista säädettävän siiven tai jotain muuta..
...tai sitten siankallo latas LERSsiä tai jotain muuta vimpainta..
Joo tästä todellakin olisi kiva kuulla lisätietoja..Mutta kertokaahan nyt fiksummat, miten Force Indian paalu oli ylipäätään mahdollinen?
Jarrubalanssin säädöstä taitaa olla sellainen sääntö, että se ei saa olla ratissa (lieneekö sitten virallinen muoto tuo, että ei saa olla elektroninen).Muistanet, kuinka Schumi sääteli jarrubalanssia polvensa vierestä? Jotenkin muistelisin, ettei jarrubalanssin säätö saa olla elektroninen (mitä ratin vipstaakit ovat).
Säädettävä (etu)siipi on sääntöjen mukainen. Uutuus tälle kaudelle. Tosin läheskään kaikki tallit eivät sitä hyödynnä.
Ajamalla kovempaa, kuin muut?Mutta kertokaahan nyt fiksummat, miten Force Indian paalu oli ylipäätään mahdollinen?