Näppäimistöllä varmaan tarvitsee aika optimaaliset säädöt niin autolle kuin näppäimistöasetuksille että pääsee lujaa.
Ratilla ajaessa saa paljon "anteeksi" koska voi helposti korjata virheitä helläämällä hieman kaasusta / jarrusta tai painamalla vain osittain, näppäimistö "on/off" näiden suhteen niin virheen korjaus hankaloituu huomattavasti.
Perus säätöjä, näistä sitten virittelee omansa. Tiedot kerätty nopeiden kuskien käyttämistä asetuksista.
Etusiipi (6)-7
Takasiipi (5)-6
Renkaat R1
Edessä paineet 160-180
Takana paineet 165
Etu Camper pikkaisen plussalla, oikea rengas hieman enemmän.
Taka Camper 0/ vasen hieman miinuksella.
Jarrut pitkälti kuskista kiinni, paineet 550-600Nm balanssi 64-67%
Jousitus yleensä standardi korkeudessa. Välillä näkee keulan +80
Kallistuksenvakaajien jäykkyys lähellä toisiaan. Arvot 10-24kN/m
Etuauraus -0,1 Taka-auraus 0/+0,1
Itse ajelen "löysillä kallistuksenvakaajilla ja auto hieman nostettuna, ei pompi ensimmäisessä shikaanissa, toisaalta se syö aikaa viimeiseltä osiolta koska siellä tarvittaisiin tarkkuutta.
Noi oli keräilty niin maailman-ennätys säädöistä kuin nopeaksi (13 alittavia / matalia) aikoja ajavilta kuljettajilta, aika pienen ringin sisällä säädöt yleensä pyörii. Jotkut tuntuisi käyttävän kisassa vähemmän siipeä jolloin takasuoralla ohittaminen on hankalampaa.
Pääsääntöisesti 12 aikoja menevät säädöt ovat todella pirullisia ja yliohjaavia, itsellä "neutraali" jolla paras ajettu kierros 13.1 ja tästä hieman hierottu.
Kannattaa katsella uusintoina nopeiden kuskien kierroksia, yleensä kertoo missä vika.