Maailman nopein kansa-simulaatiopeli

• Viestiketjun aloittaja 27
  • Aloituspäivämäärä

Ammon

Member
Täysin samaa mieltä! Jos noissa Klubikisoissa olisi vaikka 25 kierroksen kisoja varikkokäynteineen saattaisin itsekin ostaa krediittejä. Siinä olisi jo renkailla ja kaikilla muullakin suuri merkitys. ;)
Joo minunkin mielestä ihan ok. idea, mutta miettikääpä miten kauan siinä kisassa kestäisi vaikka 512:sta pelaajan kanssa? Ei oikeen nappaile ajaa kolmea tuntia putkeen :p

Vonsaku

Juoppokuski
Hyvin meni eilenkin 12 tuntia putkeen "ajellessa" :eek:

Jospa lomautukset loppuis kohtapuoleen...

Welder

Well-known member
Joo minunkin mielestä ihan ok. idea, mutta miettikääpä miten kauan siinä kisassa kestäisi vaikka 512:sta pelaajan kanssa? Ei oikeen nappaile ajaa kolmea tuntia putkeen :p
Monesti on tullut ajettuja useita 10-25 kier. kisoja peräkkäin. Eikä se "kolme tuntia" tulisi kuin 8 finalistille, muut selviävät vähemmällä. ;)

Welder

Well-known member
Palkinnot on julkistettu Klubikisoista

Ja kyllä nyt naurattaa! :D

Pelkkää krääsää. Ainoastaan luokissa A ja B - eli jos kilpailijoita on 24 tai vähemmän - on palkintojen joukossa krediittejä.

Onnea ja menestystä VM-vuosikertojen ja radio ohjattavien autojen saalistuksessa kaikille halukkaille. Ajattelin, että tuon voisi testimielessä ottaa, mutta ei kyllä enää tarvitse. :D Ilmeisesti Maikkari on kuitenkin hyvin tehnyt markkinatutkimuksensa ja tietää, että porukka syytää ihan hulluna rahaa tähän.

Koko palkintolista: http://www.maailmannopeinkansa.fi/palkinnot#klubikisat

Ja allaolevan mukaan palkinto ratkeaa vasta sitten kun kisa on ajettu. Eli jos lähtee 64:n kuskin kisaan tavoitteena vaikkapa MOMO ja sitten kisaan ottaakin osaa vain 12 kuskia on palkintona USB-hubi. Ei kai se voi olla näin hölmösti ???

Voittajan palkinnon luokka määräytyy osallistujien lukumäärän mukaan seuraavasti:
64 kilpailijaa: palkintoluokka F
55-63 kilpailijaa: palkintoluokka E
35-54 kilpailijaa: palkintoluokka D
25-34 kilpailijaa: palkintoluokka C
15-24 kilpailijaa: palkintoluokka B
1-14 kilpailijaa: palkintoluokka A

Viimeksi muokattu:

Temelord

Well-known member
Sijainti
Oulu
C luokasta eteenpäin nuo palkinnot vaikuttaa kyl iha houkuttelevilta ainaki mun korvaan( S2 lisenssi, kuulokkeita, rattiohjain, kaiutinjärjestelmiä jne.) mutta tuskin tulen koskaan rahojani krediitteihin sijoittamaan kun ei pärjää näille "puoliammattilaisille".

Uusien ajolinja oivalluksien avulla PB tippunu jälleen: 1.13.86 :D

JuuZa

Kulttuurispesialisti
C luokasta eteenpäin nuo palkinnot vaikuttaa kyl iha houkuttelevilta ainaki mun korvaan( S2 lisenssi, kuulokkeita, rattiohjain, kaiutinjärjestelmiä jne.) mutta tuskin tulen koskaan rahojani krediitteihin sijoittamaan kun ei pärjää näille "puoliammattilaisille".

Uusien ajolinja oivalluksien avulla PB tippunu jälleen: 1.13.86 :D
Uskoakseni tuolla ajalla pötkit aika pitkälle, sillä luulen, että aika monella muulla, mm. näillä puoliammattilaisilla on samanlaiset ajatukset näiden krediittien suhteen. En tiedä sitten. :D

Welder

Well-known member
Uskoakseni tuolla ajalla pötkit aika pitkälle, sillä luulen, että aika monella muulla, mm. näillä puoliammattilaisilla on samanlaiset ajatukset näiden krediittien suhteen. En tiedä sitten. :D
Tongitaan nyt vielä vähän näitä epäkohtia. Esim. tuohon tän päivän Klubiin "otetaan karsintojen perusteella 64 nopeinta." 4k joudut maksamaan kuitenkin heti kun karsintaan menet. Jos et ole tarpeeksi nopea menee kredsut taivaan tuuliin. Veikkaan kuitenkin aivan samoin kuin sinä, että "puoliammattilaisia" ei paljoa tuolla alun mahd. innostuksen jälkeen näy vaan eriä voitetaan jollain 1:18 ajoilla. No, tätähän on toisaalta kaivattukin.

Nyt on maha kipeä paljosta nauramisesta ja pitää mennä tuhlaamaan rahaa tuonne iRacingiin. ;)

EDIT: Yksi vielä: Huom! Maailman nopein kansa -peli edustaa puhdasta taitopelaamista. Koska menestymiseen kilpailussa vaikuttavat vain pelaajan taidot, luetaan kilpailussa saatavat yli 100 euron arvoiset palkinnot voittajalle veronalaiseksi tuloksi.
En tiedä miten Maikkari on vaikkapa tuon MOMOn hinnoitellut, mutta jos se ylittää 100e niin verot tulee voittajalle maksettavaksi!

Viimeksi muokattu:

Tonpe

Well-known member
8 krediittiä tosiaan ostin ja kävin tuohon 20.00 klubi kisaan karsinnankin jo ajamassa

Tonpe

Well-known member
jaa että semmone neljännesfinaali taas :mad: finnpetenkaa ajettiin ylivoimasella erolla kahteen ekaan ruutuu, mutta sain vähä huonon lähdön ja joku corx pääsi "kuittaan" eli ajo suoralla suoraan kylkeen ja vielä mutkassa kun olin rinnalla paino kylkeen ja jäin viimiseks ja kun 3 kierroksen kisa oli kyseessä alko oleen jo aika epätoivosta kun 6,7 sekunttia taisi olla ero jatko paikkaan ekan kierroksen jälkeen, mutta seuraavan kierroksen jälkeen olin jo neljäntenä ja 2 sekuntia kakkossijasta ja toisen sektorin lopulla ohitin yhen kaverin ja nousin komanneksi ja viimisessä mutkassa painoin corx vierelle (sisäpuolelle) ja kas kummaa kaveri ajo suoraan kylkeen ja jouduin ajaa varikon sisääntuloon :jaska:

Welder

Well-known member
8 krediittiä tosiaan ostin ja kävin tuohon 20.00 klubi kisaan karsinnankin jo ajamassa
Luulen, että kuulut siihen ryhmään, joka pesee noissa kisoissa mennen tullen valtaosan osallistujista.

Ole kuitenkin tarkkana sijoituksen kanssa. Jos on vaikka "E-kisa" (55-63 kuskia) niin 1. palkinto näyttäisi olevan USB-kovalevy ja 4. sija toisi rattiohjaimen. Eli jarrua, jos olet kolmantena. :D Kai ne sentään kertoo kuskien lukumäärän ennen starttia?

Kerro sitten kokemuksia.

EDIT: Näyttää olevan peräti 17 kuskia, eli palkintoluokka on B:

38 krediittiä
Fuj:tech DTV PRO USB
Extinctor Sharp -hiirimatto
Radio-ohjattava tankki

Tuosta nyt ei kyllä ota selvää onko tankki vai krediitit se 1. palkinto.

Viimeksi muokattu:

Tonpe

Well-known member
joo eli 17 kuljettajaa ja kovia nimiä huppis+jarska

edit: ite ymmärsin että voittaja (huppis) saa noi kaikki vempaimet?

Viimeksi muokattu:

FinnPete

Well-known member
Sijainti
Lappeenranta
Itse olen taas siinä uskossa että voittaja saa yhden valitsemansa palkinnon, muut toimii rahoittajana.. Halvimmat krediitit ovat n.52c, 4 krediitin kisa olisi n. 2.09€. 64 osallistujaa, osallistumismaksuja kerääntyisi 134€ joten ei sillä noita kaikkia hommata millään ellei järjestäjä saa kaikkia palkintoja todella halvalla.

Viimeksi muokattu:

Tonpe

Well-known member
1.Huppis
2.Jarska
3. FL4SH-
4. Bugg

eipä se ny paljoo liikuta jos ne mulle hiirimaton kiikuttaa että sinänsä iha sama kuka saa ja mitä.

Edit: lueskelin tota ilmotusta nii kyllä siinä puhutaan voittajasta eikä voittajista eli luulisin kanssa että huppis noista jonkun saa valita.

Viimeksi muokattu:

Welder

Well-known member
Ei tossa palkintolistassa ole kyllä muuten mitään järkeä, jos ei sitten mene niin, että voittaja valitsee ensin, sitten toinen jne.

Esim. A-luokassa ylin on 18kre = 9,90e. Alin sitten S1 lisenssi=14,95
F-luokassa ylin on VM 12kk = 89,20 Alin MOMO= 55-100e

Mikä ihme siinä on, että tätäkään ei voi Dodreams/Maikkari SELKEÄSTI ilmoittaa kuka saa ja mitä!

Welder

Well-known member
Itse olen taas siinä uskossa että voittaja saa yhden valitsemansa palkinnon, muut toimii rahoittajana.. Halvimmat krediitit ovat n.52c, 4 krediitin kisa olisi n. 2.09€. 64 osallistujaa, osallistumismaksuja kerääntyisi 134€ joten ei sillä noita kaikkia hommata millään ellei järjestäjä saa kaikkia palkintoja todella halvalla.
Eiköhän Maikkarin tarpeistossa löydy kaikkea krääsää aivan ilmaseksi. Tai sitten koluavat komeroitaan. Ainakin tuo Logitechin mikki on nelisen vuotta vanha. (itellä on sellainen) :)

Welder

Well-known member
Tämäköhän on esimakua tulevasta. Tälle päivälle on peräti 2 avointa päiväkisaa, joista ensimmäiseen en ainakaan minä kerinnyt osallistua kun tuli tuohon launcherin listaan 2 min ennen karsinnan päättymistä. Sen sijaan krääsäkisoja on tarjolla ainakin 4 tänään.

Juupa, juu.

OaK

Well-known member
Joo tää menee perinteiseksi maikkarin touhuksi varmaan.. :jaska:

Latasin noi ohjelmat millä voi kattoo ja analysoida noita auton telemetria tietoja..en vaan ymmärrä YHTÄÄN mitään niistä. :( Ei kai täs muu auta ku lukee ja opiskella... :dunno:

Tonpe

Well-known member
kallista leikkiä on noi klubikisat kun ei 1.14 ajoilla kumminkaan voittoon asti pääse, mutta äskösessä roundissa ajoin ihan hyviä kierroksia (1.14.0-1.14.2) mutta neljännesfinaalia ei ehdi ajaa ku pitää lähtee autokoululle :)