tämähän se on vallitseva uskomus.Mun mielest 2.periodin kuusi parasta menee jatkoon.Näin tulkitsisin.
Aikani yritin ymmärtää DoDreamsin aivoituksia, mutta totesin sen jokseenkin mahdottomaksi. Esim. tekstissä he kertovat: Jokaisesta periodista eniten pisteitä keränneet kuljettajat pääsevät puolivälieriin Kuitenkin heidän tilastosivullaan sitkeästi näytetään kokonaistilannetta. Ota näistä nyt selvää, eivät varmaan itsekkään tiedä kun tämänkin asian (periodin tulokset) julkistaminen tuntuu kestävän.Eikö sarjan kokonaistilanteella ole siis mitään merkitystä?
Mä oon sunnuntaihin mennes 1.12 kerhos.Ite oon jo 1.13 kerhos hyvän matkaa
Näin mäkin päätin, monta sunnuntaita sitten tosin...Mä oon sunnuntaihin mennes 1.12 kerhos.
Saiskohan säädöt? ois mukava testata.Mä oon sunnuntaihin mennes 1.12 kerhos.
saat vaikka sitte ku oon ite niihin tyytyväinen eli varmaan huomenna tai ylihuomenna. :thumbup:Saiskohan säädöt? ois mukava testata.
Lopetan pelaamisen ku 1.12 menee rikki! :doubtful:Ja sittekun kaikki ajaa 1.12.3 voidaan lopettaa pelaaminen vai alkaako hauskuus vasta sitten
Nyt alkaa tuntumaan taas, että ei keksi miten pääsis lujempaa, sektoreiden enkatkaan ei tunnu paranevan. Taitaa olla alustan säätämisen aika tai opetella jotain uutta ekaan sektoriin, 23.5 tulee ehkä 1:100 hyvästä yrityksestä ja 23.4 alkuisista voi vain unelmoida. Hommasta menee maku siinä vaiheessa kun ajaa jatkuvasti 0.1-3sec parhaasta alittamatta sitä:dunno:
Kokeilin joku aika sitten tomaattia ja tuntui todella hitaalta joka vaihto varsinkin ylöspäin.Samoin automaatin vaihteen valinta ei aina miellytä, välillä liian isoa ja välillä taas pientä.Siinä tarvii nostaa ehkä 1/4 kaasusta että saa vaihdettua. Vaikka siinä nyt pitääki "löysätä" kaasua niin ei siinä aikaa todellakaan häviä..
Hetken aikaa siihen menee kun tottuu.
Hommasta menee maku siinä vaiheessa, kun rupeaa väkisin yrittämään parannusta. Hotlapping = :yuck:Hommasta menee maku siinä vaiheessa kun ajaa jatkuvasti 0.1-3sec parhaasta alittamatta sitä:dunno:
Tämä ongelma tulee ainoastaan jos vaihtaa alaspäin nopeesti. Korjatkaa jos olen väärässä.Joo todellakin kannattaa ajaa manuaalilla, mutta älkää liian nopeesti vaihtako tai koneesta häviää tehoja. Yleinen ongelma mulle ollut silloin tällöin
Ei tarvi olla kuunasento kohillaan jos vaan painat sen siiven pohjaan ennen ku meet kanttarin yli niin se vaihtaa sen pompun aikana 4 päälle nostamatta kaasua..onnistuu joka kierroksella 100% varmuudella. :thumbup:Ekassa shikaanin ulostulossa pyrin myös vaihtamaan 3-->4:lle nostamatta kaasua, pitää olla tarkka kierrosluku ja kuunasento muuten ei aina vaihda kerralla ja se kierros on pilalla.
Joo pomppun vaikutus on tullut huomattua, nopein tapa tosin ei oo leikata liikaa kanttarin päältä, hiukankin ilmassa oleminen taas katkaisee vedon hetkeksi ja nopeus ei kiihdy, aikaisemmin leikkasin surutta lähes rengaspinoa hipoen, nykyisin pyrin ajamaan shikaanin puhtaammin ja tasaisesti kokoajan kiihdyttäen. Vaihtamisen onnistumiseen tuntuu vaikuttavan myös missä kulmassa tuohon kanttarin päälle tulee, jos jotenkin epäonnistunut linja niin yleensä ei onnistu vaihtokaan sen jälkeen...Ei tarvi olla kuunasento kohillaan jos vaan painat sen siiven pohjaan ennen ku meet kanttarin yli niin se vaihtaa sen pompun aikana 4 päälle nostamatta kaasua..onnistuu joka kierroksella 100% varmuudella. :thumbup:
Tänään käytin tuota ja ekan sektorin ennätys parani 0.01 sekuntia (23.75)